5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gregor1976 sporočil: 537
Ne, tega podatka nimam. Zagotovo pa se to uporabi premalokrat. To je pa spet povezano s prvim odstavkom mojega prejšnjega komentarja. Potrebno bi bilo več pisanja na to temo, da bi ljudje poznali svoje pravice, odgovornosti in naloge posrednika.

Vsak normalen agent preneha s sodelovanjem, če prodajalec meni, da njegov posel obvlada bolje. Da se prodaja ena nepremičnina preko več agencij, je pa posebna zgodba za katero so največkrat odgovorni kar lastniki sami. Prodajalci mislijo, da bodo s tem dosegli večji krog kupcev, kar je napačno razmišljanje. Agencije pa se le borijo za svoj kruh.

To, da se s tem ljudje ne srečujejo velikokrat, pa je popolnoma normalno in zato se je tudi na trgu pojavila ta dejavnost. Problem pa nastane, ko posredniki izkoristijo to neznanje in nevednost. Žal je tako, da na trgu prevladujejo taki agenti in vidijo le provizijo. Cilj tega posla ne bi smela biti provizija, ampak je provizija posledica oz. nagrada za dobro opravljeno delo. Cilj pa mora biti enak, kot je cilj naročnika - in še enkrat, varovanje interesov vseh vpletenih in izpeljava postopka na prijazen in strokoven način. Če bi se teh nekaj malenkosti zavedali vsi deležniki na trgu, bi bil ta poklic precej bolj cenjen in ljudje ne bi bili slabe volje, ko bi dobili račun za storitev.