Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

rame sporočil: 958
Preje je bil plan ,da se naredi novo LETALIŠČE na drugi strani letališke steze zraven avtoceste in so celo razmišljali o železnici.Sedaj se pa vsako leto nekaj dograjuje za kakšno leto bo že.
Spet je Slovenija ostala nekje zadaj.Poglej letališča v bivši Yu,Skopje,Priština,Sarajevo,Zagreb
in celo Tirana.Vsi so napravili nova moderna letališča.Pa ne bi želel kritizirat ampak to je slovenksa miselnost in na žalost naš domet.Slovenci smo imeli najlepšo možnost od vseh smo pa vse uničili,aerodrom ,Adrijo in Adrijo tehniko.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2783641

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[rame]
Preje je bil plan ,da se naredi novo LETALIŠČE na drugi strani letališke steze zraven avtoceste in so celo razmišljali o železnici.Sedaj se pa vsako leto nekaj dograjuje za kakšno leto bo že.
Spet je Slovenija ostala nekje zadaj.Poglej letališča v bivši Yu,Skopje,Priština,Sarajevo,Zagreb
in celo Tirana.Vsi so napravili nova moderna letališča.Pa ne bi želel kritizirat ampak to je slovenksa miselnost in na žalost naš domet.Slovenci smo imeli najlepšo možnost od vseh smo pa vse uničili,aerodrom ,Adrijo in Adrijo tehniko.
Ja, ampak a lahko zato krivimo Fraport ali je to krivda slovenske države? Ko je bilo letališče še v državni lasti se ni naredilo prav veliko. Ja, bili so neki načrti, a izvedlo se jih ni. Verjetno ne zaradi vodstva letališča, ampak zaradi državnih uradnikov.

Isto je z Adrio. Dokler je država notri metala denar, oni so se pa zajebavali, je šlo. Ko enkrat državna pomoč ni bila več dovoljena, so spet naredili isto, pocuzali ven ves denar in nato zadevo tik pred stečajem prodali.

Podobno je z Adria Tehniko. Zaposleni so jo bili pripravljeni odkupiti in so ponudili le malo manj kot Poljaki, ki so bili v tistem času praktično brez nekih referenc. Ampak verjetno so malo podmazali in so dobili firmo. In sedaj videvam razne mulce iz Poljske, Hrvaške itd., ki delajo za to firmo. Dolgoletni zaposleni pa mi pravijo kako je kakovost dela padla in kako strokovnjaki odhajajo.

In v takih pogojih se ne da delati resnega razvoja. Še par krožišč in kilometer ali dve ceste na ravnem terenu se je za to državo izkazal za prevelik zalogaj. Da bi ti nesposobneži bili sposobni narediti železniško progo, novo letališče, dobro cestno povezavo itd. je pa že na meji znanstvene fantastike.

Je pa nekaj dobro, in to je, da so sedaj zadeve v zasebni lasti. Če bo šlo Sloveniji dobro, bodo vlagali in razvijali, če ne, pa pač ne bodo. V zadnjih letih se je vloga zasebnega sektorja v Sloveniji že nekoliko okrepila. Z naslednjo krizo se bo verjetno še bolj. In kar je dobro, da so tuji lastniki iz različnih držav, ker to pomeni, da bo vedno več tujih držav pritiskalo naj se v Sloveniji izboljšajo pogoji za poslovanje podjetij.

Strani: 1