Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[#2783618] 12.07.19 19:55
Odgovori   +    6
Prevoznik, ki jim naredi cca. 50% prometa bo šel v stečaj, oni bi pa 23% višje plače. Ker promet raste. A potem ko bo promet upadel, pa naj gredo plače tudi 50% dol?
rame sporočil: 958
[#2783621] 12.07.19 20:12
Odgovori   +    4
Delavci so že enkrat potegnili kratko in to pri prodaji letališča.Imeli so 60M evrčkov na računu ,ker so se morali odpovedovati večjim plačam zaradi investicij ,ki so bile resnično v programu razvoja letališča.Potem pa prideta Alenka in Mirko in nujna prodaja denar pa ???
sopranos sporočil: 11.404
[#2783625] 12.07.19 21:14 · odgovor na: rame (#2783621)
Odgovori   +    6
[rame]
Delavci so že enkrat potegnili kratko in to pri prodaji letališča.Imeli so 60M evrčkov na računu ,ker so se morali odpovedovati večjim plačam zaradi investicij ,ki so bile resnično v programu razvoja letališča.Potem pa prideta Alenka in Mirko in nujna prodaja denar pa ???
No, potem mi pa prosim razloži tole, kako lahko sedaj Fraport v časih, ko so gradbene cene na vrhuncu naredi stavbo za malo več kot 20 milijonov (z vključeno opremo), prej se je pa načrtovalo zadevo v vrednosti več kot 50 milijonov EUR?

Država je lepo pred prodajo postrgala ven denar, prodala Fraportu in sedaj slednji zadevo spet razvija. In to ob pogojih, da ko so mu prodali letališče, so mu kot največjo stranko pustili firmo brez premoženja, v težavah in brez resnega lastnika. V takih pogojih me ne preseneča, če Fraport malo bolj na ziher igra. Uspeli so precej povečati delež drugih prevoznikov, zaposlovali so in vseeno vlagajo v letališče. Ter povečujejo plače.

Pričakovati, da bo pa firma povečala plače za 23% se mi pa vseeno zdi malo nerealno.
rame sporočil: 958
[#2783641] 13.07.19 09:38 · odgovor na: sopranos (#2783625)
Odgovori   +    1
Preje je bil plan ,da se naredi novo LETALIŠČE na drugi strani letališke steze zraven avtoceste in so celo razmišljali o železnici.Sedaj se pa vsako leto nekaj dograjuje za kakšno leto bo že.
Spet je Slovenija ostala nekje zadaj.Poglej letališča v bivši Yu,Skopje,Priština,Sarajevo,Zagreb
in celo Tirana.Vsi so napravili nova moderna letališča.Pa ne bi želel kritizirat ampak to je slovenksa miselnost in na žalost naš domet.Slovenci smo imeli najlepšo možnost od vseh smo pa vse uničili,aerodrom ,Adrijo in Adrijo tehniko.
sopranos sporočil: 11.404
[#2783668] 13.07.19 14:09 · odgovor na: rame (#2783641)
Odgovori   +    0
[rame]
Preje je bil plan ,da se naredi novo LETALIŠČE na drugi strani letališke steze zraven avtoceste in so celo razmišljali o železnici.Sedaj se pa vsako leto nekaj dograjuje za kakšno leto bo že.
Spet je Slovenija ostala nekje zadaj.Poglej letališča v bivši Yu,Skopje,Priština,Sarajevo,Zagreb
in celo Tirana.Vsi so napravili nova moderna letališča.Pa ne bi želel kritizirat ampak to je slovenksa miselnost in na žalost naš domet.Slovenci smo imeli najlepšo možnost od vseh smo pa vse uničili,aerodrom ,Adrijo in Adrijo tehniko.
Ja, ampak a lahko zato krivimo Fraport ali je to krivda slovenske države? Ko je bilo letališče še v državni lasti se ni naredilo prav veliko. Ja, bili so neki načrti, a izvedlo se jih ni. Verjetno ne zaradi vodstva letališča, ampak zaradi državnih uradnikov.

Isto je z Adrio. Dokler je država notri metala denar, oni so se pa zajebavali, je šlo. Ko enkrat državna pomoč ni bila več dovoljena, so spet naredili isto, pocuzali ven ves denar in nato zadevo tik pred stečajem prodali.

Podobno je z Adria Tehniko. Zaposleni so jo bili pripravljeni odkupiti in so ponudili le malo manj kot Poljaki, ki so bili v tistem času praktično brez nekih referenc. Ampak verjetno so malo podmazali in so dobili firmo. In sedaj videvam razne mulce iz Poljske, Hrvaške itd., ki delajo za to firmo. Dolgoletni zaposleni pa mi pravijo kako je kakovost dela padla in kako strokovnjaki odhajajo.

In v takih pogojih se ne da delati resnega razvoja. Še par krožišč in kilometer ali dve ceste na ravnem terenu se je za to državo izkazal za prevelik zalogaj. Da bi ti nesposobneži bili sposobni narediti železniško progo, novo letališče, dobro cestno povezavo itd. je pa že na meji znanstvene fantastike.

Je pa nekaj dobro, in to je, da so sedaj zadeve v zasebni lasti. Če bo šlo Sloveniji dobro, bodo vlagali in razvijali, če ne, pa pač ne bodo. V zadnjih letih se je vloga zasebnega sektorja v Sloveniji že nekoliko okrepila. Z naslednjo krizo se bo verjetno še bolj. In kar je dobro, da so tuji lastniki iz različnih držav, ker to pomeni, da bo vedno več tujih držav pritiskalo naj se v Sloveniji izboljšajo pogoji za poslovanje podjetij.
rame sporočil: 958
[#2783682] 13.07.19 17:40 · odgovor na: sopranos (#2783668)
Odgovori   +    1
Dober povzetek stanja.Fraport ni nič kriv,kriva je slovenska država.
Problem Adrije je bilo vodenje firme s strani države oziroma nesposobnih postavljenih kadrov.
Odkup Adria tehnike je pa prav posebna zgodba kajti delavci so ponudili več kot Poljaki ampak SDH Jazbec je dejal ,da nismo na tržnici.V zgodbo so pa vpleteni komplet SDH z nadzornim svetom,Počivalškova ekipa,Slapnik generalni sekretar vlade in Kešeljević svetovalec Cerarja.
Za Adrio tehniko se že vidi rezultat,še Adria jim več ne zaupa.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2783683] 13.07.19 18:03 · odgovor na: rame (#2783621)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-204390 13.07.2019 18:04
[rame]
Delavci so že enkrat potegnili kratko in to pri prodaji letališča.Imeli so 60M evrčkov na računu ,ker so se morali odpovedovati večjim plačam zaradi investicij ,ki so bile resnično v programu razvoja letališča.Potem pa prideta Alenka in Mirko in nujna prodaja denar pa ???
60m ? Kaj pišeše stari :)?
rame sporočil: 958
[#2783707] 13.07.19 22:09 · odgovor na: anon-204390 (#2783683)
Odgovori   +    0
Pred prodajo so imeli okoli 60 milijonov evrov viška denarja na računu.To je prišparanega denarja iz preteklih let.Vzel ga je lastnik.

Strani: 1