Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Konec srbskih sanj, Volkswagnovo tovarno bodo dobili Turki
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
4 dni nazaj, avto.finance.si/8950303
Kako polne so evropske tovarne, pojasnjuje predsednik uprave Škode Bernhard Meier: »Lani bi lahko prodala sto tisoč vozil več, če bi jih lahko izdelali.«
Kaj je zdaj resnica?
Letos so se v slovaški avtoindustriji začele kazati težave. Volkswagen, ki je imel na Slovaškem več kot 13 tisoč zaposlenih, je letos število zaposlenih zmanjšal za tri tisoč.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2783599
Strani: 1
[#2783611] 12.07.19 18:15 · odgovor na: (# 2783599)
[#2797396] 04.10.19 14:30 · odgovor na: (# 2783599)
[MarijanMacek]Resnica je fluidna stvar, odvisna od avtorjev, časa, virov, interesov... :-)
danes:
>
>Kako polne so evropske tovarne, pojasnjuje predsednik uprave Škode Bernhard Meier: »Lani bi lahko prodala sto tisoč vozil več, če bi jih lahko izdelali.«
4 dni nazaj, avto.finance.si/8950303
>
>Letos so se v slovaški avtoindustriji začele kazati težave. Volkswagen, ki je imel na Slovaškem več kot 13 tisoč zaposlenih, je letos število zaposlenih zmanjšal za tri tisoč.
Kaj je zdaj resnica?
Milač se sklicuje na Autonews, ki pa je pred dvema dnevoma objavil, da kapaciteta nove tovarne v Turčiji ne bo 350 ampak 300 kÜberWagnov, da bodo proizvajali Passata in Superba, in ne Karoqa in Ateco.
The factory will allow VW to move Passat production from Emden, Germany, and turn Emden into a factory building only electric cars. It will also give Skoda much-needed extra capacity at its plant in Kvasiny, where it builds the Superb.
VW also considered sites in Bulgaria, Serbia, Romania and northern Africa as the plant's location.
europe.autonews.com/...oda-superb
Strani: 1