4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
danes:

Kako polne so evropske tovarne, pojasnjuje predsednik uprave Škode Bernhard Meier: »Lani bi lahko prodala sto tisoč vozil več, če bi jih lahko izdelali.«
4 dni nazaj, avto.finance.si/8950303

Letos so se v slovaški avtoindustriji začele kazati težave. Volkswagen, ki je imel na Slovaškem več kot 13 tisoč zaposlenih, je letos število zaposlenih zmanjšal za tri tisoč.
Kaj je zdaj resnica?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2783599

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.889
Resnica je, da je Nemcija/pa i sire v debeli riti, ce se sesuje avtomobilska industrija. To pa je samo vprasanje casa. EU postaja vse bolj nekonkurencna. Pa nekonkurencnost se kar stopnjuje. Zal.
pobalin sporočil: 14.456
[MarijanMacek]
danes:
>
>Kako polne so evropske tovarne, pojasnjuje predsednik uprave Škode Bernhard Meier: »Lani bi lahko prodala sto tisoč vozil več, če bi jih lahko izdelali.«

4 dni nazaj, avto.finance.si/8950303

>
>Letos so se v slovaški avtoindustriji začele kazati težave. Volkswagen, ki je imel na Slovaškem več kot 13 tisoč zaposlenih, je letos število zaposlenih zmanjšal za tri tisoč.

Kaj je zdaj resnica?
Resnica je fluidna stvar, odvisna od avtorjev, časa, virov, interesov... :-)
Milač se sklicuje na Autonews, ki pa je pred dvema dnevoma objavil, da kapaciteta nove tovarne v Turčiji ne bo 350 ampak 300 kÜberWagnov, da bodo proizvajali Passata in Superba, in ne Karoqa in Ateco.
The factory will allow VW to move Passat production from Emden, Germany, and turn Emden into a factory building only electric cars. It will also give Skoda much-needed extra capacity at its plant in Kvasiny, where it builds the Superb.
VW also considered sites in Bulgaria, Serbia, Romania and northern Africa as the plant's location.
europe.autonews.com/...oda-superb

Strani: 1