Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Belokranjska hitra cesta najhitreje leta 2013
Strani: 1
sporočil: 69
Cesta "tretja os" mora biti prava avtocesta, vse drugo bo velika
napaka. Če bo samo hitra cesta, bo to cesta smrti, kajti po
najkrajši poti preko Slovenije bo povezovala dve avtocesti in dve
državi, Avstrijo in Hrvaško in bo izredno prometno obremenjena. Sam
bi sicer rajši videl, da gre malo bolj stran od naše vasi, drugače
pa tako cesto Bela krajina potrebuje.
sporočil: 75
DUMA je napisal(a):
Cesta "tretja os" mora biti prava avtocesta, vse drugo bo velika napaka. Če bo samo hitra cesta, bo to cesta smrti, kajti po najkrajši poti preko Slovenije bo povezovala dve avtocesti in dve državi, Avstrijo in Hrvaško in bo izredno prometno obremenjena. Sam bi sicer rajši videl, da gre malo bolj stran od naše vasi, drugače pa tako cesto Bela krajina potrebuje.
Jo ne potrebujete, če bo enake kakovosti kot so zdajšnje ceste ali predori.
sporočil: 69
Potrebovali bi jo čimprej. Meni naprimer bi s pomočjo tunela
skrajšala razdaljo do Novega mesta z 22 km na 15 km. Ponovno
povdarjam, da bi morala to biti prava avtocesta, odcep za Metliko
pa bi lahko bil hitra cesta, ker se naprej ne navezuje na
avtocesto. Drugo leto bo avtocestni križ končan, zato bi se morali
potem z vsemi sredstvi usmeriti v tretjo os in železnice. V
razumnem obsegu podpiram tudi malo večje zadolževanje.
sporočil: 330
Ne podpiram unicenje rezervata Bela krajina. Domorodci bodo s cesto
izgubili svojo prvinskost.
sporočil: 2
Za Belo krajino je predvidena izgradnja nove hitre ceste zelo
pomembna, saj je za razvoj območja na vseh področjih najpomembnejše
zadovoljivo prometno omrežje. Potrebuje novo umeščeno hitro cesto,
ki naj bi na 3. razvojni osi povezovala srednjo Evropo z Jadranskim
morjem. Hitra cesta je državna cesta, rezervirana za promet
motornih vozil, ki s svojimi prometno-tehničnimi elementi omogoča
hitro odvijanje daljinskega prometa med najpomembnejšimi središči
regionalnega pomena, navezuje se na avtoceste v državi in na cestni
sistem sosednjih držav, njen sestavni del pa so tudi posebej
zgrajeni priključki nanjo. Hitra cesta bi morala imeti minimalno 2
(dva) pasova v vsako smer, saj bo v nasprotnem primeru to res cesta
smrti. Navezava hitre ceste bi morala biti na Bosiljevem (Hrvaška),
kjer je vozlišče z nakazano smerjo na Vinico že izvedeno. S hitro
cesto se ne sme »povoziti« obstoječa regionalna cesta R1 218, kar
je osnovni pogoj, da bo obstoječe cestno omrežje manj obremenjeno.
To je ob močno naraščajočem prometu zelo pomembno tako za
Slovenijo, Belo krajino, kot tudi našo občino Črnomelj. Upam, da bo
prisotno veliko politične volje, modrosti, razuma, veliko pozitivne
energije in da se bodo uspela zagotoviti potrebna finančna
sredstva, da bo hitra cesta res izvedena do leta 2013.
sporočil: 2.080
Zadnja sprememba: anon-162131 09.07.2008 10:18
Očitno Belokranjci niste velik v Prekmurju, okolici
Ljubljane al pa na Koroškem, da bi si ogledali pojem "močno
naraščajoči promet". Pretiravanje o realnem stanju ni potrebno.
Edina težava ceste čez Vahto so tovornjaki ali upokojenci, pa še to
zgubiš maks 5-10 min na 30 km dolgi poti. Ko pa prideš v NM se pa
tko al tko 5km voziš 50 in te tudi najpočasnejša tetka dohiti,
čeprav si skuru bremze na Gorjancih. Men se divjat ne splača,
čeprav sem cesto prevozil že nene 1000x, poraba pri TDCI motorju je
precej večja ob stalnem gonjenju po tistih ovinkih, da ne govorimo
o ogromni gostoti policijskih kontrol in zased. Na vrat in nos
gradit avtocesto zarad 7km razlike v raztreseno poseljeni pokrajini
pa tut ni prioriteta Nr 1. Hitra cesta would do just fine!
sporočil: 2.080
Zadnja sprememba: anon-162131 09.07.2008 10:21
DUMA je napisal(a):
Potrebovali bi jo čimprej. Meni naprimer bi s pomočjo tunela skrajšala razdaljo do Novega mesta z 22 km na 15 km. Ponovno povdarjam, da bi morala to biti prava avtocesta, odcep za Metliko pa bi lahko bil hitra cesta, ker se naprej ne navezuje na avtocesto. Drugo leto bo avtocestni križ končan, zato bi se morali potem z vsemi sredstvi usmeriti v tretjo os in železnice. V razumnem obsegu podpiram tudi malo večje zadolževanje.
7km opravičuje tunele? V lj vsak dan človek za navadno štacuno nardi 50 km samo po ulicah in obvoznici. Dejte se zresnit, Slovenija ni Monte Carlo.
sporočil: 69
Ne gre za mojih 7 km. Mimo moje hiše se je promet v zadnjih 15
letih povečal za 100 krat. Dejstvo je da dobra cesta pač omogoča
razvoj in na žalost tudi onesnaženje in uničenje okolje. To pa je
cena razvoja. Nihče pa ne more zahtevati od nas, da se še naprej
lovimo okrog hiš s kamnitimi sekirami. Že sedaj je ta smer po
stranskih cestah močno povečana, ker je to najkrajša pot preko
Slovenije, ko pa bo nekoč narejena "prava" cesta sem prepričan, da
bo postala najprometnejša cesta v Sloveniji.
sporočil: 3.152
In ti pričakuješ, da bodo ljudje vse te vrečke iz trgovskih centrov
vlačili na vlak?
Strani: 1