20 min
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
1 ura
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
2 uri
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
13 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
15 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
16 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
16 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
16 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
16 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
17 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
18 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
18 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
19 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
19 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
20 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
20 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
20 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
21 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
21 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Avto, ki bo osvojil tudi elektroskeptike

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[Avto] Tema: Avto, ki bo osvojil tudi elektroskeptike
[#2783323] 10.07.19 13:22 · odgovor na: anon-332446 (#2783208)
Odgovori   +    1
[]
Sam vozim izključno električni avto že več kot 2 leti, letno pa z njim prevozim cca 60.000 km. Vozil sem praktično vse električne avtomobile, ki jih je možno dobiti na našem trgu, vključno z električno Kono. Smatram se za nekoga, ki pri električnih avtih ve kaj govori. Moja izkušnja s Kono je večinoma pozitivna. Avto je res udoben, dobro opremljen, kvalitetno narejen, pogonski sklop je kar OK (manjka 4x4 pogon) baterija v bistvu tudi spodobna, poraba pa večinoma zmerna. Kona ima 2 ključna problema, s katerimi kaže, da je še vedno le polizdelek in ne pravi, uporabni električni avto. 1) zaradi zelo neoptimalnega zračnega upora na avtocesti poraba naraste krepko prek 20 kWh/100km, kar pomeni, da se domet skrajša na cca 230 km pozimi. 2) enofazni sistem polnjenja je popolnoma neuporaben v normalnem življenju. Ne poznam veliko hiš, ki bi imele razpoložljivih 32 AMP toka poleg ostale porabe v hiši. Če se avto preko noči ne more napolnit, naslednji dan ne moreš več opraviti 230 km poti brez vmesnega polnjenja. To postane problem ker vmesno polnjenje ni vedno mogoče, javne polnilnice pa poleg izgube časa stroške polnjenja približajo ceni bencina, kar pri tako zasoljeni ceni naredijo avto nerentabilen! Pri zasnovanju Kone so naredili kompromise, ki sicer soliden avto naredijo neuporaben. Ker avto ni vsakdanje uporaben ga nikoli ne bi priporočal za nakup. Žal :(
Lep komentar, očitno iz izkušenj. Sem pa sam omenjeni dve težavi razbral že iz članka. Ki pa res na koncu vseeno izzveni kot priporočilo za nakup. Meni sicer hitrost in poraba na avtocesti nista ključni, prevozim pa dnevno prek 80km, letno pa 24.000 km. Če bi avto polnil vsako noč ali vsako drugo noč mi celo ne 1-fazni vtičnici ne bi delal problemov. Za na morje ali v toplice rabim največ 200 km v enem kosu. Spet bi mi uspelo napolnit avto kljub večji porabi.