8 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 min
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
2 uri
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 1
2 uri
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
3 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
3 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
3 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
4 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
4 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
4 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
6 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
9 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
9 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
15 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
16 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
16 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
17 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
17 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4

Strani: 1

anon-332446 sporočil: 6
[#2783251] 09.07.19 19:55
Odgovori   +    11
Zadnja sprememba: anon-332446 09.07.2019 20:00
Čestitam Stillesu! Si zaslužijo takih in podobnih poslov in jim želim še več takih v prihodnje. Graja avtorju članka! The Luxury Collection je ena od blagovnih znamk družbe Marriott International. Vsekakor pa ne gre za hotel Marriott Luxury Collection, ker taka blagovna znamka znotraj Marriott-a ne obstaja. Torej ali je hotel Marriott ali pa je The Luxury Collection - v tem primeru gre za slednje. The Luxury Collection je bila ena od blagovnih znamk grupacije Starwood. Jeseni 2016 je grupacija Marriott kupila grupacijo Starwood ter s tem pridobila tudi blagovno znamko The Luxury Collection. Za še malo zgodovine pa je The Luxury Collection nastal kot kolekcija luksuznih hotelov znotraj verige Sheraton, ko pa je ITC Sheraton kupil še Italijanskega hotelirja CIGA (Compagnia Italiana Grandi Alberghi) in je bil Sheraton kupljen s strani Starwooda pa je The Luxury Collection zaživel kot lastna blagovna znamka. To je bilo leta 98... Super bi bilo, če bi novinarji vsaj malo domače naloge začeli delati. Kvaliteta člankov in novikarskih izdelkov pa prav nemarno pada...iz leta v leto, iz dneva v dan. Sramota...
IGA sporočil: 60
[#2783279] 10.07.19 08:47
Odgovori   +    2
Komplimenti!
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2783301] 10.07.19 11:47 · odgovor na: (#2783294)
Odgovori   +    9
[jezdec666]
Kolikor jaz poznam te zvezdice, se razlikujejo od države do države. Pri nas bi bil to petzvezdični hotel, Gruzija je pa sicer bolj v podnu, ima pa morbit druge lestvice.
Res je, in celo znotraj (vecje) drzave se lahko razlikuje :-) Zvezdice naceloma pomenijo obseg storitev, ki jih hotel ponuja, ne pa tudi kakovost teh storitev (ta naj bi kao samoumevno prisla z vecjim obsegom :-)). Petzvezdicni hotel vecinoma mora imeti kuhinjo tudi ponoci in strezbo v sobo. Ali je kuhinja sploh dobra, pa ne mores vedeti, sploh ce si precej peticen pri okusu - lahko ima sosednji 2 zvezdicni hotel boljsega kuharja.

Zvezdice so precej arbitrarno potegnjene iz zadnjika raznih popotniskih, turisticnih ali celo hotelskih organizacij. O sposobnosti in prijaznosti osebja najvec izves tako, da jih poklices s par nestandardnimi vprasanji in se hitro vidi odnos ze pri receptorjih ki telefone dvigajo. O nivoju storitev pa booking reviews, posebej slabsi in s pritozbami - tam vidis kaj je slo narobe in kako je hotel hendlal situacijo. Pomembno je da beres reviewe oseb ki potujejo na podoben nacin kot ti. Penzici, mladi parcki, napsihirani biznismeni, druzine s froci - imajo cisto razlicne potrebe in jih lahko zmotijo zelo razlicne stvari.

Ce ima hotel na booking.com oceno strank manj kot 6.5, je nabrz v kurcu ali brez managementa. Just dont go. Ce ima oceno 6.5 - 7.5, imas 50/50 sanse da bo nekaj narobe, visje je, bolje je. Nad 7.5 ponavadi vedo kaj delajo, the higher the better. Pazi se tudi visokih ocen, ki pa so s strani samo enega tipa strank, hotel pa zate morda sploh ni primeren, ker si drugacen tip.

V hotelih sem 100+ noci na leto :-) Po mojih izkusnjah je najenostavnejsa sodba cez palec 24 urna recepcija. Ko to imas (treba poklicat, ker mali ficfirici se zlazejo da imajo :-)), pomeni da nekdo investira v redundanco, da ima management, presezne delavce za kritje bolniskih itd. Dobil bos profesionalno storitev, hotel ima resen obrat in je videl ze bolj cudne ljudi od tebe. Ne bo ti zal ce das 10 - 15 eur vec na nocitev kot v konkurenci brez 24h recepcije - pa ceprav celo noc spis in nic ne rabis. Se pozna na vseh podrocjih.
bc123a sporočil: 48.253
[#2783302] 10.07.19 11:51 · odgovor na: anon-207617 (#2783301)
Odgovori   +    1
[NemirniTujec]
> [jezdec666]
> Kolikor jaz poznam te zvezdice, se razlikujejo od države do države. Pri nas bi bil to petzvezdični hotel, Gruzija je pa sicer bolj v podnu, ima pa morbit druge lestvice.

Res je, in celo znotraj (vecje) drzave se lahko razlikuje :-) Zvezdice naceloma pomenijo obseg storitev, ki jih hotel ponuja, ne pa tudi kakovost teh storitev
Tako. Prvi slovenec poleg mene, zene in petletne hcerke, ki to razume :)

Z zvezdicami je lahko korelirana tudi kvaliteta, cistoca, ampak samo statisticno. Gre za obseh storitev.
bc123a sporočil: 48.253
[#2783309] 10.07.19 12:23 · odgovor na: anon-207617 (#2783301)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: bc123a 10.07.2019 12:25
[NemirniTujec]
Ce ima hotel na booking.com oceno strank manj kot 6.5, je nabrz v kurcu ali brez managementa. Just dont go. Ce ima oceno 6.5 - 7.5, imas 50/50 sanse da bo nekaj narobe, visje je, bolje je. Nad 7.5 ponavadi vedo kaj delajo, the higher the better. Pazi se tudi visokih ocen, ki pa so s strani samo enega tipa strank, hotel pa zate morda sploh ni primeren, ker si drugacen tip.
Splaca se tudi pogledati dobre IN slabe ocene (na tripadvisorju jih enostavno sortiras). Ce folk daje slabe ocene zato, ker je v sobi CRT TV namesto flatscreena, dobre pa zato, ker je v 5* hotelu bil "zelo lep bazen", ali pa "celo kopalne plasce ti dajo" ali pa "kar dve vrsti jajc imajo na voljo na zajtrku", potem taksne ocene pozabi in ne upostevaj :)

Strani: 1