Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avto, ki bo osvojil tudi elektroskeptike
Strani: 1
sporočil: 4.340
V redu, ampak... ko boste za 20k€ imeli električni avto velikosti
golfa in realnim dosegom 150 km (torej tudi pozimi in na avtocesti
z vožnjo v okviru omejitev ali 10% nad omejitvami), boste osvojili
elektroskeptike.
sporočil: 4.276
45.000€ od katerih 7.500€ častijo davkoplačevalci takoj ob nakupu,
še dodatnih 5.000 do 10.000 pa kasneje z odpustki pri plačevanju
trošarin za gorivo.
Dragi so tile avti. Predvsem za tiste, ki si jih ne morejo privoščiti.
Dragi so tile avti. Predvsem za tiste, ki si jih ne morejo privoščiti.
sporočil: 27.190
[rename]cak, zdaj bo nemirni prisel razlozit on manever z mariborom :))
43 jurjev brez subvencije?
Džizs Krajst in vsa poganska božanstva sveta.
Ta svet res mora v maloro!.
sporočil: 33
Tole bi s subvencijo morali biti manj kot 20 K€. Elektromotor
cenejši kot klasični z notranjim zgorevanjem, odpade kup pomožnih
sistemov, ki služijo ekologiji, odpade izpuh, vžigalni
sistem,....Baterija pa tudi ne more biti 25 K€
sporočil: 1.623
[rename]Ja in to avto, kateri ima baterijo cene par jurjev, vse ostalo priblizno kot pri ICE koni, katera je pol cenejsa. Pa kdaj bo proizvajalcem tipa KIA jasno, da niso Tesla ali Porsche, pri katerih se ne gleda na ceno? Ce kupis EV, ga zato, ker imas denar in ce imas denar ne kupis korejca, kitajca in podobna jajca..
43 jurjev brez subvencije?
Džizs Krajst in vsa poganska božanstva sveta.
Ta svet res mora v maloro!.
sporočil: 14.456
[shevchenko]Razumi, da je funkcija teh davčno oaznih luksuzno ocenjenih e-čudežev znižanje emisijskega povprečja avtomobilskih firm, da nam lahko še naprej prodajajo vedno bolj demonizirane navadne avte, ki si jih ljudje še lahko privoščimo.
ne morem si privoscit. kdaj boste to razumeli?
Uživaj v tem prehodnem obdobju, ki po mojem ne bo trajalo prav dolgo.
sporočil: 6.899
[crt]Za tak denar dobis stanovanje v mariboru - in sploh ni jasno, kaj od tega dvojega je hujsa brca v temo?
> [rename]
> 43 jurjev brez subvencije?
> Džizs Krajst in vsa poganska božanstva sveta.
> Ta svet res mora v maloro!.
cak, zdaj bo nemirni prisel razlozit on manever z mariborom :))
Ali celo tako: imas malo stanovanje v Kranju in 15 let star lepo delujoc hyundai tucson bencinar s 150.000 prevozenimi km. Dolgocasis se.
Nekega dne se zbudis, prodas oboje in kupis to norost iz clanka in stanovanje v mariboru. Po dveh letih si tako znerviran, da se prikljucis isisovcem, kupis enosmerno karto za ljubljano (avto je ze spet na servisu) in se razstrelis v hyundaievem prodajnem salonu. Tvoja druzina je pretresena in obzaluje zalosten dogodek, slovenci zbirajo zamaske za osirotele otroke hyundaijeve receptorke, zizek pa izda novo knjigo na temo alienacije cloveka od avtomobila.
Kupec tvojega starega hyundai tucsona ima na stevcu ze 180.000 km in ga enkrat letno poservisira pri franclju za 100 evrov. Tudi njemu je dolgcas...
sporočil: 2.986
Le komentar na "jajca"... Korejska avto industrija zares obstaja
koliko casa? In kje je? Si kdaj videl kak sodoben kitajski avto?
Prehitevajo ne po desni (Kitajci), ampak po zraku (Korejci). Tvoja
sreca pa je, da nisi sam proizvajalec vozil, sicer bi ti s takim
razmisljanjem napovedal skorajsnji konec.
Btw, vecina izdelkov, ki jih imas doma nosi kaksen napis? Made in Germany? Lol...
Btw, vecina izdelkov, ki jih imas doma nosi kaksen napis? Made in Germany? Lol...
sporočil: 10.824
[chef]BOG je ustvaril Svet.
Le komentar na "jajca"... Korejska avto industrija zares obstaja koliko casa? In kje je? Si kdaj videl kak sodoben kitajski avto? Prehitevajo ne po desni (Kitajci), ampak po zraku (Korejci). Tvoja sreca pa je, da nisi sam proizvajalec vozil, sicer bi ti s takim razmisljanjem napovedal skorajsnji konec.
Btw, vecina izdelkov, ki jih imas doma nosi kaksen napis? Made in Germany? Lol...
Vse ostalo je made in China.
sporočil: 4.340
[moon]Kia niti pri navadnih ICE avtih še ni ugotovila, da ni VW.
> [rename]
> 43 jurjev brez subvencije?
> Džizs Krajst in vsa poganska božanstva sveta.
> Ta svet res mora v maloro!.
Ja in to avto, kateri ima baterijo cene par jurjev, vse ostalo priblizno kot pri ICE koni, katera je pol cenejsa. Pa kdaj bo proizvajalcem tipa KIA jasno, da niso Tesla ali Porsche, pri katerih se ne gleda na ceno? Ce kupis EV, ga zato, ker imas denar in ce imas denar ne kupis korejca, kitajca in podobna jajca..
sporočil: 2.117
Ne more osvojiti elektroskeptika. Čeprav ima tak avto nekaj
prednosti in še več pomanjklivosti, osnovni problem ni v tem.
Povsem električna in PHEV tehnologija s priklopom na vtičnico za
polnenje baterij ne prepričata kot tehnologija, ki bo prevzela
bližnjo prihodnost v večinskem obsegu. To bodo hibridi in zaenkrat
Japonci v tej smeri ponujajo boljše rešitve brez priklopa na
električno vtičnico od Nemcev. Pa tudi ta tehnologija še ni povsem
prepričala.
sporočil: 6
Sam vozim izključno električni avto že več kot 2 leti, letno pa z
njim prevozim cca 60.000 km. Vozil sem praktično vse električne
avtomobile, ki jih je možno dobiti na našem trgu, vključno z
električno Kono. Smatram se za nekoga, ki pri električnih avtih ve
kaj govori. Moja izkušnja s Kono je večinoma pozitivna. Avto je res
udoben, dobro opremljen, kvalitetno narejen, pogonski sklop je kar
OK (manjka 4x4 pogon) baterija v bistvu tudi spodobna, poraba pa
večinoma zmerna. Kona ima 2 ključna problema, s katerimi kaže, da
je še vedno le polizdelek in ne pravi, uporabni električni avto. 1)
zaradi zelo neoptimalnega zračnega upora na avtocesti poraba
naraste krepko prek 20 kWh/100km, kar pomeni, da se domet skrajša
na cca 230 km pozimi. 2) enofazni sistem polnjenja je popolnoma
neuporaben v normalnem življenju. Ne poznam veliko hiš, ki bi imele
razpoložljivih 32 AMP toka poleg ostale porabe v hiši. Če se avto
preko noči ne more napolnit, naslednji dan ne moreš več opraviti
230 km poti brez vmesnega polnjenja. To postane problem ker vmesno
polnjenje ni vedno mogoče, javne polnilnice pa poleg izgube časa
stroške polnjenja približajo ceni bencina, kar pri tako zasoljeni
ceni naredijo avto nerentabilen! Pri zasnovanju Kone so naredili
kompromise, ki sicer soliden avto naredijo neuporaben. Ker avto ni
vsakdanje uporaben ga nikoli ne bi priporočal za nakup. Žal :(
sporočil: 10.519
Ja. Racionalno kupiti to elektično Kono že ni. Se pa lahko tudi
kakšen nemški avto za dvakrat toliko kvari tudi dvakrat
toliko.
Hyundai je odlična znamka, boljša od mnogih evropskih.
Hyundai je odlična znamka, boljša od mnogih evropskih.
sporočil: 10.519
[]Lep komentar, očitno iz izkušenj. Sem pa sam omenjeni dve težavi razbral že iz članka. Ki pa res na koncu vseeno izzveni kot priporočilo za nakup. Meni sicer hitrost in poraba na avtocesti nista ključni, prevozim pa dnevno prek 80km, letno pa 24.000 km. Če bi avto polnil vsako noč ali vsako drugo noč mi celo ne 1-fazni vtičnici ne bi delal problemov. Za na morje ali v toplice rabim največ 200 km v enem kosu. Spet bi mi uspelo napolnit avto kljub večji porabi.
Sam vozim izključno električni avto že več kot 2 leti, letno pa z njim prevozim cca 60.000 km. Vozil sem praktično vse električne avtomobile, ki jih je možno dobiti na našem trgu, vključno z električno Kono. Smatram se za nekoga, ki pri električnih avtih ve kaj govori. Moja izkušnja s Kono je večinoma pozitivna. Avto je res udoben, dobro opremljen, kvalitetno narejen, pogonski sklop je kar OK (manjka 4x4 pogon) baterija v bistvu tudi spodobna, poraba pa večinoma zmerna. Kona ima 2 ključna problema, s katerimi kaže, da je še vedno le polizdelek in ne pravi, uporabni električni avto. 1) zaradi zelo neoptimalnega zračnega upora na avtocesti poraba naraste krepko prek 20 kWh/100km, kar pomeni, da se domet skrajša na cca 230 km pozimi. 2) enofazni sistem polnjenja je popolnoma neuporaben v normalnem življenju. Ne poznam veliko hiš, ki bi imele razpoložljivih 32 AMP toka poleg ostale porabe v hiši. Če se avto preko noči ne more napolnit, naslednji dan ne moreš več opraviti 230 km poti brez vmesnega polnjenja. To postane problem ker vmesno polnjenje ni vedno mogoče, javne polnilnice pa poleg izgube časa stroške polnjenja približajo ceni bencina, kar pri tako zasoljeni ceni naredijo avto nerentabilen! Pri zasnovanju Kone so naredili kompromise, ki sicer soliden avto naredijo neuporaben. Ker avto ni vsakdanje uporaben ga nikoli ne bi priporočal za nakup. Žal :(
sporočil: 48.253
[]Krasen argument proti elektricnim avtom. To kar nekateri ze dolgo govorimo. Ce na eni fazi avta ne mores napolniti cez noc, padejo veliki nacrti o "elektrifikaciji" seveda v vodo. Pa to ni problem TEGA avta, ampak vseh.
2) enofazni sistem polnjenja je popolnoma neuporaben v normalnem življenju. Ne poznam veliko hiš, ki bi imele razpoložljivih 32 AMP toka poleg ostale porabe v hiši. Če se avto preko noči ne more napolnit, naslednji dan ne moreš več opraviti 230 km poti brez vmesnega polnjenja. To postane problem ker vmesno polnjenje ni vedno mogoče, javne polnilnice pa poleg izgube časa stroške polnjenja približajo ceni bencina, kar pri tako zasoljeni ceni naredijo avto nerentabilen!
Ne najdem statistike o delezu trofaznih prikljuckov v Sloveniji, a cez palec ga vecina blokovskih stanovanj nima, hise na eni fazi pa tudi poznam.
sporočil: 6.899
[kzupanc]Nemski avto ki bi se kvaril zgolj dvakrat toliko kot Hyundai bi bil cudo sveta. Nemski avti so narejeni zato, da potrosniki trosijo :-)
Ja. Racionalno kupiti to elektično Kono že ni. Se pa lahko tudi kakšen nemški avto za dvakrat toliko kvari tudi dvakrat toliko.
Hyundai je odlična znamka, boljša od mnogih evropskih.
Zato pa sem napisal da ce imas 15 letnega Tucsona bencinarja, je lajf prijeten, morda celo dolgocasen :-)
sporočil: 934
čas vnosa: 10.07.19 20:06
ko boš ugotovil razliko med kW in kWh se mogoče lahko začnemo resno
pogovarjat...
sporočil: 4.276
[ebaumkirher]Zahvali se davkoplačevalcem, ki bodo plačali vsaj polovico tega prihranka.
10 letni prihranek samo pri gorivu cca 36.000€)
sporočil: 2.264
Zadnja sprememba: dz1975 11.07.2019 19:19
Električni subkompaktni terenc za ceno Tesle 3?Pa verjetno Kia še vedno naredi vsaj 10-15k izgube na vsakem prodanem avtu...
Oziroma, ali kupiti mestnega malčka ali pa tri razrede večjega terenca, ki je dejansko uporaben za normalno družino.
m.hyundaiusa.com/palisade/
sporočil: 934
čas vnosa: 12.07.19 15:41
[ebaumkirher]bolj fizika za 8. razred. sicer te pa nihče ne sili, da pišeš o stvareh o katerih nimaš blage veze...
ja zares huda napaka za štromarje, sam jaz nisem, vsebina pa marikoga resno boli... oz. tako ni pomembna, a ne
vsebina me boli toliko kolikor gre ta kretenarija prisilno tudi iz mojega žepa, ampak etika je poleg fizike tudi nekaj kar si preskočil, a ne parazit.
Strani: 1