Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2783116] 09.07.19 12:05 · odgovor na: pobalin (#2781552)
Odgovori   +    0
Danes samo kratek citat od nemške potrošniške štiftunge, ki se je malo pozabavala s tarifami in drugimi prelestmi elektro filanja elektromobilov v Vaterlandiji. Po hitrem pregledu članka lahko rečem samo wunderbar, großartig!
Strom tanken an der Lade­station – das reinste Tarifchaos
Während es mit anderen Pkw selbst­verständlich ist, spontan zu einem weithin sicht­baren Preis zu tanken, ist das bei Elektro­autos deutlich schwieriger. Viele Ladesäulen haben kein Display, das den Gesamt­betrag nennt. Den sieht der Kunde oft erst auf der Rechnung einmal im Monat. Statt einer Abrechnung nach Preis pro kWh sind andere Abrechnungs­modelle verbreitet. Beispiele:
Einige Stadt­werke nehmen 7 Euro pro Lade­vorgang.
Ein ChargeNow-Tarif kostet 9,50 Euro Monats­gebühr plus tags­über 4 Cent pro Minute fürs Normal­laden (AC), nachts 2 Cent.
Ein Innogy-Tarif kostet 4,95 Euro Grund­gebühr pro Monat und 30 Cent pro kWh.
Die Stadt­werke Düssel­dorf bieten unbe­grenztes Normal­laden für 35 Euro monatlich.
Die Stadt­werke Frank­furt/Oder nehmen 5 Euro Monats­gebühr plus 32 Cent pro kWh und zusätzlich 2 Cent pro Minute.
Gratis­laden kann man bei einigen Supermärkten wie Lidl, bei Baumärkten und Möbelhäusern. Auch einige Firmen bieten das für ihre Angestellten. In Osnabrück nehmen drei Park­häuser fürs Laden pauschal 3 Euro pro Stunde, inklusive Parken.
www.test.de/Elektrom...5482877-0/

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2783116

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2783973] 16.07.19 11:10 · odgovor na: pobalin (#2783116)
Odgovori   +    0
Evo, počasi prihajajo tudi bolj dolgoročni računi za dizelske gate: EEA je pred našim državnim praznikom poročala, da povprečne emisije CO2 novih EU avtomobilov rastejo, namesto da bi ob vizionarskem vodenju eko-bio EU in tehnoloških prebojih überindustrije vztrajno padale. Tako je to, ko ljudje spet kupujejo več bencinskih mašin in ko homologacijski standard ne dopušča več toliko šmuglanja.

Kdaj bo šel CO2 spet dol? Na primer takrat, ko bo masa večine EUmobilov spet bližje eni toni kot dvema. Ali pa ko bodo emisije 2-tonskih+ e-wagnov autsorsane na elektrarne v masovnem obsegu.
According to provisional data published today by the European Environment Agency (EEA), the average carbon dioxide (CO2) emissions from new passenger cars registered in the European Union (EU) in 2018 increased for the second consecutive year, reaching 120.4 grammes of CO2 per kilometre. For the first time, the average CO2 emissions from new vans also increased. Manufacturers will have to reduce emissions of their fleet significantly to meet the upcoming 2020 and 2021 targets.
After a steady decline from 2010 to 2016, by almost 22 grammes of CO2 per kilometre (g CO2/km), average emissions from new passenger cars increased in 2017 by 0.4 g CO2/km. According the provisional data, the upward trend continued with an additional increase of 2.0 g CO2/km in 2018.
The main factors contributing to the increase of new passenger cars’ emissions in 2018 include the growing share of petrol cars in new registrations, in particular in the sport utility vehicle (SUV) segment. Moreover, the market penetration of zero- and low-emission vehicles, including electric cars, remained slow in 2018. With the 2021 target of 95 g CO2/km approaching, much faster deployment of cars with low emissions is needed across Europe.
www.eea.europa.eu/hi...s-from-new

Strani: 1