53 min
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
2 uri
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
3 ure
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
3 ure
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
16 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
17 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
18 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
18 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
18 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
18 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
19 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
20 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
20 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
20 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
21 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
21 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
22 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
22 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.519
[UriahHeep]
Avtomobilski trg v Sloveniji bo v dveh letih kolapsiral. Prodaja novih avtomobilov se bo zmanjšala za dve tretjini nasproti sedanji, avtomobili, ki se kupujejo danes, pa bodo skoraj nič vredni. Vendar to ne bo samo problem tega trga, ki je večinoma lizinški, ampak celotne družbe, saj je tudi vse ostalo večinoma na lizing. Slovenja ponavlja potrošniški vzorec, ki je pred 10. leti spravil na kolena Ameriko. Vendar Slovenija seveda ni Amerika. Slednja se je iz krize spravila v dveh letih, Slovenija pa v desetih, ko je tu že nova kriza. Sloveniji do velike krize grških razsežnosti manjka samo še glavni sunek, ki bo seveda kmalu prišel, to je, odpoved nemških naročil za polizdelke ali njihova drastična pocenitev. Potem boš videl kondicijo gospodarstva. Da o kondiciji finančnega sistema ne govorimo. Ker nismo dali v naših bankah priložnosti ljudem, ki znajo denar delati, bomo sedaj dobivali drobtine, ne z bogatinove mize, ampak drobtine od svojega. Dobivali bomo par promilov od tega, kar bodo drugi naredili z našim denarjem. Namreč, v zvezi s tem imamo v Sloveniji nepregledno množico raznih financ stručkotov, ki nimajo ene čiste, koliko denarja se iz ene enote denarja danes da narediti, zato bodo "strokovno" mirno požegnali drobiž, ki ga bomo od tujcev dobili. Tako ti je to, če opice 30. let upravljajo Banko Slovenije in poslovne banke in opice delajo in varujejo zakone.

Uriah Heep.
Mislil sem svetovni avtomobilski trg in od njega odvisno slovensko industrijo.
Seveda je zelo možno, da bo padec nemških naročil drastičen. Je pa vse odvisno od radikalnosti svetovne krize. Ne pričakujem pa, da bi Nemci Slovence bolj prikrajšali z anaročila, kvečjemu manj kot druge (v povprečju). Slovenska podjetja so v precej večjme % kot 2008 dobro vodena itd. Skratka: Gibanje slo. BDP bo ostalo za cca. 2 odstotni točki nad povprečjem zahodnih gospodarstev tudi v krizi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2783080

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
Želim si, da imaš ti prav, ne midva. Ko vidim proizvodnjo mojih dobaviteljev, gre to večinoma za polizdelke z brutalno velikim deležem materiala, ki zahtevajo drage stroje in nizko dodano vrednostjo. Cena je stisnjena s 1000t stiskalnico, pogaja se o 0,1C na komad, NE €.
Malo je firm ki imajo lasten izdelek z visoko dodano vrednostjo. Mi je pred časom nekdo s precej groze v očeh pokazal kvaliten, zapleten izdelek iz pločevine; narejeno v VIETNAMU! Kaj naj sedaj naredimo???
Da ne govorim da so nas Višegrajci povozili kot banano na avtocesti. Cela streha za Volvo karavan stane na poljskem 150€.

Sam obdelujem trg, kjer je cena materila v izdelku vedno pod 15%. Prodajam ideje in vrhunsko znanje maloserijske obdelave kovin. Zame prejšnja kriza ni bila nit Blip. Sem brez kreditov s praktično neskončnim trgom. Se pa bojim pobesnelih domorodcev, ki bodo obdavčili še zrak ki ga dihamo. Če ne bo šlo, grem pa vsaj malo na sever. Sem takoj neto izvoznik, pa še Made in Austria ima precej večjo težo kot pa tale vedno bolj rdeča vukojebina.
NISEM optimist.

Strani: 1