Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 10.517
[UriahHeep]
Avtomobilski trg v Sloveniji bo v dveh letih kolapsiral. Prodaja novih avtomobilov se bo zmanjšala za dve tretjini nasproti sedanji, avtomobili, ki se kupujejo danes, pa bodo skoraj nič vredni. Vendar to ne bo samo problem tega trga, ki je večinoma lizinški, ampak celotne družbe, saj je tudi vse ostalo večinoma na lizing. Slovenja ponavlja potrošniški vzorec, ki je pred 10. leti spravil na kolena Ameriko. Vendar Slovenija seveda ni Amerika. Slednja se je iz krize spravila v dveh letih, Slovenija pa v desetih, ko je tu že nova kriza. Sloveniji do velike krize grških razsežnosti manjka samo še glavni sunek, ki bo seveda kmalu prišel, to je, odpoved nemških naročil za polizdelke ali njihova drastična pocenitev. Potem boš videl kondicijo gospodarstva. Da o kondiciji finančnega sistema ne govorimo. Ker nismo dali v naših bankah priložnosti ljudem, ki znajo denar delati, bomo sedaj dobivali drobtine, ne z bogatinove mize, ampak drobtine od svojega. Dobivali bomo par promilov od tega, kar bodo drugi naredili z našim denarjem. Namreč, v zvezi s tem imamo v Sloveniji nepregledno množico raznih financ stručkotov, ki nimajo ene čiste, koliko denarja se iz ene enote denarja danes da narediti, zato bodo "strokovno" mirno požegnali drobiž, ki ga bomo od tujcev dobili. Tako ti je to, če opice 30. let upravljajo Banko Slovenije in poslovne banke in opice delajo in varujejo zakone.

Uriah Heep.
Mislil sem svetovni avtomobilski trg in od njega odvisno slovensko industrijo.
Seveda je zelo možno, da bo padec nemških naročil drastičen. Je pa vse odvisno od radikalnosti svetovne krize. Ne pričakujem pa, da bi Nemci Slovence bolj prikrajšali z anaročila, kvečjemu manj kot druge (v povprečju). Slovenska podjetja so v precej večjme % kot 2008 dobro vodena itd. Skratka: Gibanje slo. BDP bo ostalo za cca. 2 odstotni točki nad povprečjem zahodnih gospodarstev tudi v krizi.