31 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
2 uri
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
7 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
7 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
8 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> > [jani1974]
> > > [MarijanMacek]
> > > Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc....
> >
> > No, ne vem za ceno, ampak obseg del po podrtju postaj je bil npr. v Brezovici vsekakor neverjeten. Kot da gre za z radiacijo kontaminiran material, ki ga je treba vsega izkopati iz zemlje do globine enega metra. Časa pri tem pa so si vzeli, kot da gre za arheološka izkopavanja.
>
> Če bi vedel, da se mor vsakih 25-30 let zamenjat tamponska plast na cesti, se ne bi čudil, če so malce kopali v globino, še zlasti, ker je zadeva na barjanskih tleh.

Prav, saj pri Vranskem je nevemokoliko kilometrov avtoceste narejene na novo, pa niso barjanska tla. Ampak to potem ni "podiranje cestninskih postaj", ampak izgovor za pokurit kup denarja. In z zastoji jebat ljudi v glavo, ker je to kao v njihovo dobro.
ti sam sebe jebepš v glavo. Sem že napisal, da mora biti Ac obnovljena vključno s tamponskim slojem nekako na 25 let, odvisno od prometa. dela na Ac za cestnisnko postajo nimajo nobene zveze z odstranitvijo cetsninske postaje in ureditvijo cestišča na območju bivše postaje. Se pač dela racionalno, vse ob istem čas. lahko pa pričakuješ, da bo potrebno v bodoče na AC letno okoli 70 km obnov (cca 10%AC) v manjšem ali večjem obsegu, saj je potrebna preplastitev asfalta vsakih 10 let (se pravi okoli 70km omrežja letno + okoli 30 km generalnih remontov. Če ti ni všeč, si poglej ceste v kakšni Bolgariji ali Romuniji, nekaj let nazaj jih niso vzdrževali, luknje pa zapolnili z vejami. Prijetno stanje v vrsti!

> > V nasprotju s tem pa se npr. v trojanskih tunelih razpadajoče betonsko vozišče čez noč poflika z asfaltom in nikome ništa.
Slovenski gradbeniki imajo težave z betonom v tunelih, problem je hrapavost betona, zato morajo uporabiti dodatne trde kamenine, na žalost pa se jim ta trši agregat poseda v beton iz apnenca... izgleda, da so obupali in se naročnik zadovoljuje z asfaltom.
>
> O gradbeništvu nimaš pojma, pa nakladaš 100 na uro. Sam nisem gradbenik, če pa kaj ne vem pa povprašam med kosilom.

Potem pa mi po kosilu povej, zakaj je bil asfalt pred leti vnetljiv in ni smel biti v predorih, sedaj pa ni več vnetljiv? Ali pa kako vpliva nenadoma spreminjajoči se torni koeficient na varnost v prometu? In zakaj je na odsekih ob cestninskih postajah denar za vse zamenjat, za zamenjat vse v predorih ga pa ni?
Glej gornji odgovor, asfal res ni primeren za tunele, toda v sili vrag muhe žre.... Bomo videli kaj bo, če se zgodi požar v tunelu.

> > > ... noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.
> >
> > Ne vem za strokovnjake iz EU, so to isti romunski študentje, ki so prej merili globino luknje v bankah...
>
> Jaz ne vem kako so merili globino bančne luknje, jaz vem da so naredili primerjalno študijo gradnje tunelov. In jaz sttrokovnim zadevam verjamem, še zlasti če se dokaj ujemajo s poznanimi podatki, če ne mojim pa dobljenimi med kosilom. seveda pa pristaši teorije zarot in podobna gaža nikoli ne verjamejo strokovnjakom, to jim je pač prirojeno, bog jim pomagaj, pa verjetno ne more, se lahko le razjoče.

Preveč dela "strokovnjakov" sem že videl, da bi kar dol padel, ko se kdo razglasi za kaj takšnega. Ali pa slepo zaupal.
Mimogrede, tudi za boga je kup strokovnjakov, ki vsak po svoje razlagajo, kako in koliko lahko pomaga ;-)
Le strokovnjak česa si, iz napisanega bi rekel da nisi nič drugega kot "samospoznani "strokovnjak". Jaz se na gradbeništvo spoznam kot rečeno potom debat med nedeljskimi kosili, imam pa najboljšo možno naravoslovno izobrazbo z najvišjimi nazivi in mi tehnično razmišljanje ni tuje. In roko na srce, prenekateri "strokovnjak" me zaprepašča. Zato običajno preverim reference tistega ki kaj napiše.

> > Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
> > www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP
>
> Moram priznat, da ne najdem nič pametnega (domača stran itf, driverless road fright, itf summitblockchain and beyond, Road itf-oecd,....). pošlji link, da bom našel na kaj se sklicuješ.

Sorry, poskusi tole: www.itf-oecd.org/new...port-koper
Povedal bi mi naslov in mi ne bi bilo potrebno iskati. Poznam te študije, in če pogledaš naprimer stran 37, Tabela 2.4 boš našel, da študija napoveduje leta 2030 1,1-1,8 m TEU prometa. Lani so pretovorili malenkost manj kot 1 M (988,501 TEu9 ali okoli 9 M ton...., pa je bilo šele leto 2018.... Rast se je v zadnjem času sicer nekoliko umirila, vendar prevozniki povečujejo pretovor kontejnerjev in uvajajo nove vlakovne povezave, o čemer seveda novinarji ne poročajo, poročajo pa o vsakem vlakcu iz Trsta.... Ko se toliko govori o dobrih železniških povezavah Trsta bom pa povedal samo to, famozna Pontebanna je skoraj brez potniškega prometa in tovornih vlakov je manj kot v Koper na industrijskem tiru.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2782769

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]
> [jani1974]
> > [MarijanMacek]
> > > [jani1974]
> > > > [MarijanMacek]
> > > >...famozna Pontebanna je skoraj brez potniškega prometa in tovornih vlakov je manj kot v Koper na industrijskem tiru.
Torej, na kolesa, deluje lepo in izzivalno...www.e-fotopotep.si/p...a,413.html
anon-154083 sporočil: 6.570
[MarijanMacek]
> [jani1974]
> > > Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
> > > www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP
> >
> > Moram priznat, da ne najdem nič pametnega (domača stran itf, driverless road fright, itf summitblockchain and beyond, Road itf-oecd,....). pošlji link, da bom našel na kaj se sklicuješ.
>
> Sorry, poskusi tole: www.itf-oecd.org/new...port-koper

Povedal bi mi naslov in mi ne bi bilo potrebno iskati. Poznam te študije, in če pogledaš naprimer stran 37, Tabela 2.4 boš našel, da študija napoveduje leta 2030 1,1-1,8 m TEU prometa. Lani so pretovorili malenkost manj kot 1 M (988,501 TEu9 ali okoli 9 M ton...., pa je bilo šele leto 2018....
Kot rečeno, sem malo preletel poglavje 4, glede cene, kar je bilo to stvar debate. In tam opozarjajo na neke stvari.

Koliko je kdo strokovnjak? Absolutno bi hotel še ful stvari vedeti, relativno pa... V glavnem jaz drugim najdem napake v razmišljanju, redko kdo drug najde meni.

Strani: 1