Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc....

No, ne vem za ceno, ampak obseg del po podrtju postaj je bil npr. v Brezovici vsekakor neverjeten. Kot da gre za z radiacijo kontaminiran material, ki ga je treba vsega izkopati iz zemlje do globine enega metra. Časa pri tem pa so si vzeli, kot da gre za arheološka izkopavanja.
Če bi vedel, da se mor vsakih 25-30 let zamenjat tamponska plast na cesti, se ne bi čudil, če so malce kopali v globino, še zlasti, ker je zadeva na barjanskih tleh.

V nasprotju s tem pa se npr. v trojanskih tunelih razpadajoče betonsko vozišče čez noč poflika z asfaltom in nikome ništa.
O gradbeništvu nimaš pojma, pa nakladaš 100 na uro. Sam nisem gradbenik, če pa kaj ne vem pa povprašam med kosilom.



> ... noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.

Ne vem za strokovnjake iz EU, so to isti romunski študentje, ki so prej merili globino luknje v bankah...
Jaz ne vem kako so merili globino bančne luknje, jaz vem da so naredili primerjalno študijo gradnje tunelov. In jaz sttrokovnim zadevam verjamem, še zlasti če se dokaj ujemajo s poznanimi podatki, če ne mojim pa dobljenimi med kosilom. seveda pa pristaši teorije zarot in podobna gaža nikoli ne verjamejo strokovnjakom, to jim je pač prirojeno, bog jim pomagaj, pa verjetno ne more, se lahko le razjoče.

Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP
Moram priznat, da ne najdem nič pametnega (domača stran itf, driverless road fright, itf summitblockchain and beyond, Road itf-oecd,....). pošlji link, da bom našel na kaj se sklicuješ.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2782738

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[MarijanMacek]
> [jani1974]
> > [MarijanMacek]
> > Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc....
>
> No, ne vem za ceno, ampak obseg del po podrtju postaj je bil npr. v Brezovici vsekakor neverjeten. Kot da gre za z radiacijo kontaminiran material, ki ga je treba vsega izkopati iz zemlje do globine enega metra. Časa pri tem pa so si vzeli, kot da gre za arheološka izkopavanja.

Če bi vedel, da se mor vsakih 25-30 let zamenjat tamponska plast na cesti, se ne bi čudil, če so malce kopali v globino, še zlasti, ker je zadeva na barjanskih tleh.
Prav, saj pri Vranskem je nevemokoliko kilometrov avtoceste narejene na novo, pa niso barjanska tla. Ampak to potem ni "podiranje cestninskih postaj", ampak izgovor za pokurit kup denarja. In z zastoji jebat ljudi v glavo, ker je to kao v njihovo dobro.
> V nasprotju s tem pa se npr. v trojanskih tunelih razpadajoče betonsko vozišče čez noč poflika z asfaltom in nikome ništa.

O gradbeništvu nimaš pojma, pa nakladaš 100 na uro. Sam nisem gradbenik, če pa kaj ne vem pa povprašam med kosilom.
Potem pa mi po kosilu povej, zakaj je bil asfalt pred leti vnetljiv in ni smel biti v predorih, sedaj pa ni več vnetljiv? Ali pa kako vpliva nenadoma spreminjajoči se torni koeficient na varnost v prometu? In zakaj je na odsekih ob cestninskih postajah denar za vse zamenjat, za zamenjat vse v predorih ga pa ni?
> > ... noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.
>
> Ne vem za strokovnjake iz EU, so to isti romunski študentje, ki so prej merili globino luknje v bankah...

Jaz ne vem kako so merili globino bančne luknje, jaz vem da so naredili primerjalno študijo gradnje tunelov. In jaz sttrokovnim zadevam verjamem, še zlasti če se dokaj ujemajo s poznanimi podatki, če ne mojim pa dobljenimi med kosilom. seveda pa pristaši teorije zarot in podobna gaža nikoli ne verjamejo strokovnjakom, to jim je pač prirojeno, bog jim pomagaj, pa verjetno ne more, se lahko le razjoče.
Preveč dela "strokovnjakov" sem že videl, da bi kar dol padel, ko se kdo razglasi za kaj takšnega. Ali pa slepo zaupal.
Mimogrede, tudi za boga je kup strokovnjakov, ki vsak po svoje razlagajo, kako in koliko lahko pomaga ;-)
> Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
> www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP

Moram priznat, da ne najdem nič pametnega (domača stran itf, driverless road fright, itf summitblockchain and beyond, Road itf-oecd,....). pošlji link, da bom našel na kaj se sklicuješ.
Sorry, poskusi tole: www.itf-oecd.org/new...port-koper

Strani: 1