2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
10 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[macon]
> [MarijanMacek]
> > [macon]
> > > [MarijanMacek]
> > > > [Inside]
> > > > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
> > >
> > > Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
> >
> > Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.
>
> In v imenu državotvornosti ne bomo grdaili infrastrukture, posel se bo umikal, in državotvorniki tvoje sort si bodo meli roke. Končno boste ljudi z bedo (posledica vašega državotvornega rovarjenja) prepričali v zamenjavo oblasti, kjer boste vedrili kakšno leto, nakar vas bo raja spregledala in za naslednjih ne vem kolko let izgnala z oblasti! Naj živi državotvornost desnih. Čudi me samo to, da nikjer ne vidiš večine, to je sredina!
>
> >
> > Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.
>
> Kakšnih 5 let smo se prepirali o (ne)potrebnosti 2. tira, cel kub pesniških projektantov je risal trase in vsaka je bila bolja od druge, le produkt maksimalno dogovorjenega vzpona in dolžine ni nikoli ustreza vaišinski raliki med obema koncema proge. Primer "Nepotreben ovinek na trasi 2 TDK"..... Da ne govorimo o izumiteljih žičniških železnic, za katere sicer največji proizvajalec teh naprav na svetu ni ravno bil prepričan o umnosti projekta (privat komunikacija s firmo) našega duhovniškega dohtarja zgage. Čudno, že diplome so bile narejene, potem pa se je ta dohtar umaknil s to veleumno idejo.... Ti pa že spet o sistemski kraji. pa dajte že enkrat dokazat, kaj se je kradlo, pa ne mi o neki maketi, ker projekt stane 1 miljardo, vi se pa vtikate v kakšnih 50k€. Ni bilo sicer lepo, zato pa je moderna stranka enega centra danes na repu priljublejnosti.

Na internetu je zadosti utemeljenega komentiranja večstomilijonske kraje, ki gre od tretjine do polovice predvidenega zneska. Najprej so primerjali s stroški podobnih projektov drugod.
Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc.... In na osnovi takih mnenj ti govoriš o previsoki ceni (Kitajska cena je bila postavljena v gostilni po nekaj popite pijače čez prst in neupoštevaje DDV, in med brati ni dosti nižja od neposrednih gradbenih stroškov), noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.
Cene vrtanja tunelov so pa sila različne, odvisno od geološke sestave in tehnologije vrtanja/kopanja. Študija EU Annex 13, Case study on tunnels podaja povprečno ceno 25 M€ na km za enocevni železniški tunel vrtan po metodi TBM in 24 M€ kopan klasično. Dvocevni Gothardski bazni tunel je bil zgrajen po ceni okoli 80 M€/km (isti vir), cena za tunel pod Golico pa je če me spomin ne moti okoli 35M€ na km, o tem sem že pisal tukaj. In da ne bo pomote, dvotirnega tunela niso še nikjer kopali z metodo TBM. Več o stroških gradnje si preberi v tem annexu 13, vtipkaj pač ime in boš našel na stričku googlu.

Kar pa piše na internetu.... no razumen človek se malce nasmeji o tvoji argumentaciji za krajo. Na internetu se najde marsikaj, tudi stran občudovalcev ploščate zemlje, Flat Earth Society, www.tfes.org/ obstajajo tudi pristaši teorije Chemtrailsov, twitter.com/hashtag/chemtrail o njih bedarijah več na sl.wikipedia.org/wik...Chemtrails Internet ni ravno zanesljiv vir kočljivih informacij. Vsak lahko napiše karkoli hoče in taki kot ti pač verjamete v teorijo zarote.....

Boš moral poiskati kaj bolj verodostojnega, sicer pa škoda časa za debate s pristaši teorije zarot in podobnih neumnosti!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2782688

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
macon, našel sem še en zanimiv podatek, za 27,3 km dolg 2 cevni tunel pod Semmeringom se je leta 2012 predvidevala cena 3 miljarede, www.cipra.org/en/news/4589 . In ti o precenjenosti projekta 2 TDK. Res popolno poznavanje stvari o katerih pisariš!
anon-154083 sporočil: 6.570
[MarijanMacek]
Ta tvoj odgovor me spominja na enega forumaša na tem forumu, ki je trdil, da se da cestninske postaje podreti za krepko manjši denar, kot je plačal DARS. Eksplicitno je zapisal, da jo lahko podre čez noč. Revež seveda ni dojel, da se postajo res podre čez noč (je bilo narejeno), ni pa upošteval ureditve cestišča etc....
No, ne vem za ceno, ampak obseg del po podrtju postaj je bil npr. v Brezovici vsekakor neverjeten. Kot da gre za z radiacijo kontaminiran material, ki ga je treba vsega izkopati iz zemlje do globine enega metra. Časa pri tem pa so si vzeli, kot da gre za arheološka izkopavanja.
V nasprotju s tem pa se npr. v trojanskih tunelih razpadajoče betonsko vozišče čez noč poflika z asfaltom in nikome ništa.

... noben strokovnjak vse do sofinancerjev iz EU in bank pa ceni dosedaj ni oporekal, bile so nasprotno pripombe, da je cena nekoliko prenizka.
Ne vem za strokovnjake iz EU, so to isti romunski študentje, ki so prej merili globino luknje v bankah...
Kaj pa recimo tole, poglavje 4:
www.itf-oecd.org/fil...n=a3A8uYBP

Strani: 1