35 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
12 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
13 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
14 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
15 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
15 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
15 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
16 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
17 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
17 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
18 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
19 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
20 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
20 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[macon]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
> > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
>
> Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.

Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.
In v imenu državotvornosti ne bomo grdaili infrastrukture, posel se bo umikal, in državotvorniki tvoje sort si bodo meli roke. Končno boste ljudi z bedo (posledica vašega državotvornega rovarjenja) prepričali v zamenjavo oblasti, kjer boste vedrili kakšno leto, nakar vas bo raja spregledala in za naslednjih ne vem kolko let izgnala z oblasti! Naj živi državotvornost desnih. Čudi me samo to, da nikjer ne vidiš večine, to je sredina!

Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.
Kakšnih 5 let smo se prepirali o (ne)potrebnosti 2. tira, cel kub pesniških projektantov je risal trase in vsaka je bila bolja od druge, le produkt maksimalno dogovorjenega vzpona in dolžine ni nikoli ustreza vaišinski raliki med obema koncema proge. Primer "Nepotreben ovinek na trasi 2 TDK"..... Da ne govorimo o izumiteljih žičniških železnic, za katere sicer največji proizvajalec teh naprav na svetu ni ravno bil prepričan o umnosti projekta (privat komunikacija s firmo) našega duhovniškega dohtarja zgage. Čudno, že diplome so bile narejene, potem pa se je ta dohtar umaknil s to veleumno idejo.... Ti pa že spet o sistemski kraji. pa dajte že enkrat dokazat, kaj se je kradlo, pa ne mi o neki maketi, ker projekt stane 1 miljardo, vi se pa vtikate v kakšnih 50k€. Ni bilo sicer lepo, zato pa je moderna stranka enega centra danes na repu priljublejnosti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2782642

Strani: 1

macon sporočil: 12.861
[MarijanMacek]
> [macon]
> > [MarijanMacek]
> > > [Inside]
> > > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
> >
> > Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
>
> Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.

In v imenu državotvornosti ne bomo grdaili infrastrukture, posel se bo umikal, in državotvorniki tvoje sort si bodo meli roke. Končno boste ljudi z bedo (posledica vašega državotvornega rovarjenja) prepričali v zamenjavo oblasti, kjer boste vedrili kakšno leto, nakar vas bo raja spregledala in za naslednjih ne vem kolko let izgnala z oblasti! Naj živi državotvornost desnih. Čudi me samo to, da nikjer ne vidiš večine, to je sredina!

>
> Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.

Kakšnih 5 let smo se prepirali o (ne)potrebnosti 2. tira, cel kub pesniških projektantov je risal trase in vsaka je bila bolja od druge, le produkt maksimalno dogovorjenega vzpona in dolžine ni nikoli ustreza vaišinski raliki med obema koncema proge. Primer "Nepotreben ovinek na trasi 2 TDK"..... Da ne govorimo o izumiteljih žičniških železnic, za katere sicer največji proizvajalec teh naprav na svetu ni ravno bil prepričan o umnosti projekta (privat komunikacija s firmo) našega duhovniškega dohtarja zgage. Čudno, že diplome so bile narejene, potem pa se je ta dohtar umaknil s to veleumno idejo.... Ti pa že spet o sistemski kraji. pa dajte že enkrat dokazat, kaj se je kradlo, pa ne mi o neki maketi, ker projekt stane 1 miljardo, vi se pa vtikate v kakšnih 50k€. Ni bilo sicer lepo, zato pa je moderna stranka enega centra danes na repu priljublejnosti.
Na internetu je zadosti utemeljenega komentiranja večstomilijonske kraje, ki gre od tretjine do polovice predvidenega zneska. Najprej so primerjali s stroški podobnih projektov drugod.

Strani: 1