5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[macon]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
> > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
>
> Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.

Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.
In v imenu državotvornosti ne bomo grdaili infrastrukture, posel se bo umikal, in državotvorniki tvoje sort si bodo meli roke. Končno boste ljudi z bedo (posledica vašega državotvornega rovarjenja) prepričali v zamenjavo oblasti, kjer boste vedrili kakšno leto, nakar vas bo raja spregledala in za naslednjih ne vem kolko let izgnala z oblasti! Naj živi državotvornost desnih. Čudi me samo to, da nikjer ne vidiš večine, to je sredina!

Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.
Kakšnih 5 let smo se prepirali o (ne)potrebnosti 2. tira, cel kub pesniških projektantov je risal trase in vsaka je bila bolja od druge, le produkt maksimalno dogovorjenega vzpona in dolžine ni nikoli ustreza vaišinski raliki med obema koncema proge. Primer "Nepotreben ovinek na trasi 2 TDK"..... Da ne govorimo o izumiteljih žičniških železnic, za katere sicer največji proizvajalec teh naprav na svetu ni ravno bil prepričan o umnosti projekta (privat komunikacija s firmo) našega duhovniškega dohtarja zgage. Čudno, že diplome so bile narejene, potem pa se je ta dohtar umaknil s to veleumno idejo.... Ti pa že spet o sistemski kraji. pa dajte že enkrat dokazat, kaj se je kradlo, pa ne mi o neki maketi, ker projekt stane 1 miljardo, vi se pa vtikate v kakšnih 50k€. Ni bilo sicer lepo, zato pa je moderna stranka enega centra danes na repu priljublejnosti.