Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

macon sporočil: 12.861
[MarijanMacek]
> [Inside]
> Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.

Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.

Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2782613

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[macon]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
> > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
>
> Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.

Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.
In v imenu državotvornosti ne bomo grdaili infrastrukture, posel se bo umikal, in državotvorniki tvoje sort si bodo meli roke. Končno boste ljudi z bedo (posledica vašega državotvornega rovarjenja) prepričali v zamenjavo oblasti, kjer boste vedrili kakšno leto, nakar vas bo raja spregledala in za naslednjih ne vem kolko let izgnala z oblasti! Naj živi državotvornost desnih. Čudi me samo to, da nikjer ne vidiš večine, to je sredina!

Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.
Kakšnih 5 let smo se prepirali o (ne)potrebnosti 2. tira, cel kub pesniških projektantov je risal trase in vsaka je bila bolja od druge, le produkt maksimalno dogovorjenega vzpona in dolžine ni nikoli ustreza vaišinski raliki med obema koncema proge. Primer "Nepotreben ovinek na trasi 2 TDK"..... Da ne govorimo o izumiteljih žičniških železnic, za katere sicer največji proizvajalec teh naprav na svetu ni ravno bil prepričan o umnosti projekta (privat komunikacija s firmo) našega duhovniškega dohtarja zgage. Čudno, že diplome so bile narejene, potem pa se je ta dohtar umaknil s to veleumno idejo.... Ti pa že spet o sistemski kraji. pa dajte že enkrat dokazat, kaj se je kradlo, pa ne mi o neki maketi, ker projekt stane 1 miljardo, vi se pa vtikate v kakšnih 50k€. Ni bilo sicer lepo, zato pa je moderna stranka enega centra danes na repu priljublejnosti.
najobj sporočil: 31.917
[macon]
> [MarijanMacek]
> > [Inside]
> > Ker so videli da Slovenija noče posodobiti železnico je normalno da so iskali plan b.
>
> Tega pa ne bo priznal noben državljan K in njegovi podporniki. Sicer pa imaš povsem prav, kdo se bo pa zanašal na obljube neke vlade, če pa lahko vsak državlan K minira njene odločitve tako rekoč do neskončnoti.
Pri drugem tiru hoče režimska levica vsem na očem pokrasti več sto milijonov Eurov, kdorkoli, ki je proti temu, se obnaša odgovorno in državotvorno.

Nikoli ni bil nihče proti drugemu tiru kot takemu. Vi lažete, da gre za namerne zaviralce napredka in ignorirate odkrito sistemsko krajo.
... ja, ker Janšatov pajac Državljan K s številnimi pritožbami na različnih sodiščih in organiziranjem referenduma nikoli ni bil proti drugem tiru, ampak na totem forumu vsi dobro vemo, da bi SDS drugi tir zgradil praktično zastonj, pa Kučan s prevarami na volitvah največji opozicijski stranki ne dovoli, da bi vodili vlado in posledično za državo vitalne infrastrukturne projekte ...

P.S.: ker ne spremljam prvih v službi resnice, bi lahko ti povedal, kakšni so v SDS-u odzivi ob nedavni nesreči, ko se zna zgoditi, da več kot sto tisoč ljudi na Obali ostane brez pitne vode, če nam Hrvati ustavijo dobavo svoje ...

Strani: 1