Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
[Gustl]
> [bc123a]
>
> Prepocasi. Bodo prej propadli kot bodo spremenili biznis model. Sem ravno poslusal tvoj podkast - gre za enako transformacijo, ki rabi hud knowhow. Ki ga slovenija nima.
A, si se prebil čez :)

Know-how je seveda fajn, ampak ni pa za začetek nujno potreben.

Najprej se moraš zavedat, da imas problem.

Potem se moraš zavedat, da ga bos moral sam resit (ne samo cakat na nizje davke, recimo).

Potem se moraš se zavedat, da bo to bolelo in precej ega potlacit.

Spremembe potem lahko zacnes delat brez dragih svetovalcev, ki ti bodo prodajali know-how. Lahko recimo, kot ti, malo potuješ naokoli in imas odprte oci ter poizkusis razumet in kopirat.
Saj zadeva je lepo napisana, razložena in prikazana v kolumni. :)

Problem je samo ta, da ni enoznačna, ampak ima več spremenljivk, ali pa faktorjev, če je komu to lažje. In gre za čisto navadni trg! Ponudba in povpraševanje!

En tak tipičen fizikalni problem je miza s tremi nogami. Ta se ti ne bo nikoli majala.... Lahko visi malce poševno, če je postavljena na na neravna tla, vendar se ne bo majaka. Za mizo s štirimi nogami to ne velja! Če je postavljena na ravnem, ni problema. Če pa teren ni raven, potem je čisto mogoče, da se bo prevesila, ko se boš ravno malce naslonil nanjo, ... in to je zelo neprijeten občutek!

v gostinstvu bi moralo biti podobno, kakor drugod, v državnih in javnih storitvah in povsod drugod. Lepljivost plač s povpraševanjem! Vendar tega pri nas ni! Natakar lahko gara za minimalca, ker ni cenjen poklic... Če jih ni jih bomo pa uvozili! Iz filipinov, ali pa iz vietnama.... Morda celo iz kitajske. In bodo delali za 300€, domačin pa bo dobil toliko socialne podpore... Ker ni sposoben za natakarja in za nič ostalega....

Če imaš veliko strank, preveč, potem dvigneš malo cene. Ker si to lahko privoščiš! In imaš enak incaso in malček malo manj dela, je pa to lahko bolj kakovostno, prijazno in učinkovito...

Toliko za tisti, najširši krog razumevanja, s čim se ukvarjati in s čim ne!

Vendar je tukaj (še) veliko pasti, ki jih nisem omenil! Gost, ali pa turist, oceni celotno ponudbo! In če se mu ta zdi posiljena, rahlo toga in še pre/draga povrhu, potem verjetno izgubljaš na dolgi rok. Gost je kralj! Vsaj načeloma bi moralo tako biti. Nekaj drugega pa je, ko se to sprevrže v neko perverzijo, ko mu je vse tako poceni, da misli, da lahko dela, pričakuje in zahteva, vse kar semu zljubi in pade na pamet...

No, tukaj notri se skriva tisto (BISTVO), da znaš z gostom pravilno komunicirati in mu pravilno pokazati in razložiti, kaj je mogoče, kaj ni in kaj bi se sicer dalo, čeravno ni to del ponudbe in dela.

Še to bi dodal. To sploh ni tako enostavno, kot si nekateri predstavljajo. Potrebuješ veliko izkušenj, dobre volje, pozornosti in tudi smisla za pomoč.... Vsega tega pa pri nekih šefih, menagerjih in direktorjih ponavadi sploh ni.... In potem je tako kot je!

Zatokerneznajohoditivtujihčevljih.