22 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 1
3 ure
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
3 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
4 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
4 ure
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
5 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
6 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
6 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
6 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
6 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
7 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
7 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
8 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
8 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
8 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6
9 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-299030 sporočil: 1.227
V Sloveniji imajo vsi distributeljni neracionalno cenovno politiko ali pa so navajeni, da slovencevljnu daš nekj popusta, pa je zadoovoljen; sicer pa velja: visoka cena, namišljena "ekskluziva" za katero,ob enem prodanem avtu dobro zaslužiš (beri "nategneš) kupca. Pa ni treba dosti delati.
Isti avto v Šoaniji se prične pri 40.000 € !!!!!!!!!!!!!!!!. Greš tja, kupiš, odpelješ, še malo pokrujzaš po Španiji, potem pa domov, kjer plačaš minimalno dmv (hibrid, EUR 6, manj kot 2,5L itd.).

Kaj bi bilo.če bi distributelj krepko znižal ceno, postal konkurenčen, prodal bistveno več avtov, jih bistveno več servisiral, prodal potrošneda materijala in delov, posredno prispeval k večji proizvodnji, prodaji in posledično nižji ceni?? Bi mu padla krona z glave, ki je nima?

Edino kar mu sedaj ostane je morda čiudna satifakcija, da Finance pišejo v superlativih, kakšne dobičke kujejo uvozniki in distributerji avtomobilov v Sloveniji, pa mislijo, da so med njimi (podobno, kot smo včasih dejali za Albance: povečali so živinorejo za 100 %! Prej so imeli 1 kravo, zdaj imajo dve!). Nekaj takega so tudi naši ditributeljni.

Preprosto, za Lexus bi se brez dvoma odločilo bistveno več Slovencev, če bi bile cene "razumne".