Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 05.07.2019 08:22
ni videti, da je izkoristek dovolj dober, morda zato, ker storitve kupcem vsi prodajamo prepoceni
Ni "prepoceni" problem, ampak premalo fleksibilno prilagajanje cen.

To kar se je v Ljubljani zgodilo to pomlad, da en teden nisi mogel dobiti nobene hotelske sobe je grozovit fail. Koliko denarja so hotelirji spusili iz rok, ker niso dvigovali cen ko jim je ponudba kopnela?
Pri nas kuhinje praviloma delajo brez predaha, od enajstih zjutraj do enajstih zvečer.
V enem od avstrijskih hotelov verige Ibis sem videl da imajo hrano 24 ur na dan, kar je izrazito premium storitev za 3* hotel, ki pa hoce privlaciti poslovne goste (ki tudi vec zapravijo). V ponudbi ponoci imajo ene 5 jedi. Seveda jih ne kuha kuhar, ampak so to zadeve tipa Pogrej&Pojej, ki jih v mikrovalovki pogreje receptor (itak nima nobenega dela ponoci, mora pa biti on duty zaradi prihodov in odhodov) in ti jih lepo prinese v sobo. In voila imas 24 urni room service!

V nekem drugem hotelu, spet v okviru druge verige v nemciji sem videl resitev, ko je sank in recepcijski pult iz strani zaposlenih lepo povezan v eno celoto (stranka ima obcutek da je locen), zato lahko pijaco streze receptor v casu, ko je povprasevanja manj, natakar/barmen pa oddela samo tiste ure, ko je gneca.

Tega knowhova grozovito manjka in tega ne bo dokler se velike verige ne opogumijo in pokupijo slovenskih turisticnih kapacitet.

Spet v enem drugem hotelu/resortu 5* verige Marriot sem dozivel da so v casu, ko so ugotovili, da imajo najmanj strank v plaznem baru imeli rutinsko "happy hour 2 za 1".

Pri nas v Termah 3000 lepo zaprejo zunanji bar ob 18.00, ceprav je kopalisce odprto do 21.00 in ob casu zapiranja bara v njem se veliko ljudi. Ker je tisti bar po Tajnikarjevem Adria pravilu zato, da gostje niso zejni, ne zato, da bi kaj zasluzili in zaceli ponujati pice za vecerjo (podnevi jih imajo), da pritegnejo goste ki planirajo domov na vecerjo, pa bi jih lahko premamili da bi pico pojedli tam in ostali malo dlje v kopaliscu.

Kup neumnosti skratka, vzrok je pa v glavnem v tajkunjenju ki pri turizmu se vedno ostaja nerazreseno, za razliko od ostalih firm, ki so bile prodane (iz sosednjega clanka ki lepo kaze kako so tujci,ki se na posel spoznajo (za razliko od kupcev Adrie seveda) zrihtali Lasko, pa Radensko, pa se kup firm).