Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Prvovrstno udobje, tehnologija in tradicija v eksotični japonski limuzini
Strani: 1
sporočil: 7.929
Vsaj 18 jurjev cenejši od nemškega dizlaša. Nemci pa niti približno
ne znajo narediti takega hibrida.
Edino ne vem, zakaj Lexus ne ponuja pri tem modelu še 4x4 pogon, podoben tistemu iz RAV 4...
Edino ne vem, zakaj Lexus ne ponuja pri tem modelu še 4x4 pogon, podoben tistemu iz RAV 4...
sporočil: 2.117
[]Izgleda, da so Japonci tako določili za Evropo. Če pa vzameš Toyoto Camry pa dobiš isto z nekaj slabšimi materiali nekaj opcij manj, pa ceneje od Passata, Superba in druščine.
Vsaj 18 jurjev cenejši od nemškega dizlaša. Nemci pa niti približno ne znajo narediti takega hibrida.
Edino ne vem, zakaj Lexus ne ponuja pri tem modelu še 4x4 pogon, podoben tistemu iz RAV 4...
sporočil: 1.227
V Sloveniji imajo vsi distributeljni neracionalno cenovno politiko
ali pa so navajeni, da slovencevljnu daš nekj popusta, pa je
zadoovoljen; sicer pa velja: visoka cena, namišljena "ekskluziva"
za katero,ob enem prodanem avtu dobro zaslužiš (beri "nategneš)
kupca. Pa ni treba dosti delati.
Isti avto v Šoaniji se prične pri 40.000 € !!!!!!!!!!!!!!!!. Greš tja, kupiš, odpelješ, še malo pokrujzaš po Španiji, potem pa domov, kjer plačaš minimalno dmv (hibrid, EUR 6, manj kot 2,5L itd.).
Kaj bi bilo.če bi distributelj krepko znižal ceno, postal konkurenčen, prodal bistveno več avtov, jih bistveno več servisiral, prodal potrošneda materijala in delov, posredno prispeval k večji proizvodnji, prodaji in posledično nižji ceni?? Bi mu padla krona z glave, ki je nima?
Edino kar mu sedaj ostane je morda čiudna satifakcija, da Finance pišejo v superlativih, kakšne dobičke kujejo uvozniki in distributerji avtomobilov v Sloveniji, pa mislijo, da so med njimi (podobno, kot smo včasih dejali za Albance: povečali so živinorejo za 100 %! Prej so imeli 1 kravo, zdaj imajo dve!). Nekaj takega so tudi naši ditributeljni.
Preprosto, za Lexus bi se brez dvoma odločilo bistveno več Slovencev, če bi bile cene "razumne".
Isti avto v Šoaniji se prične pri 40.000 € !!!!!!!!!!!!!!!!. Greš tja, kupiš, odpelješ, še malo pokrujzaš po Španiji, potem pa domov, kjer plačaš minimalno dmv (hibrid, EUR 6, manj kot 2,5L itd.).
Kaj bi bilo.če bi distributelj krepko znižal ceno, postal konkurenčen, prodal bistveno več avtov, jih bistveno več servisiral, prodal potrošneda materijala in delov, posredno prispeval k večji proizvodnji, prodaji in posledično nižji ceni?? Bi mu padla krona z glave, ki je nima?
Edino kar mu sedaj ostane je morda čiudna satifakcija, da Finance pišejo v superlativih, kakšne dobičke kujejo uvozniki in distributerji avtomobilov v Sloveniji, pa mislijo, da so med njimi (podobno, kot smo včasih dejali za Albance: povečali so živinorejo za 100 %! Prej so imeli 1 kravo, zdaj imajo dve!). Nekaj takega so tudi naši ditributeljni.
Preprosto, za Lexus bi se brez dvoma odločilo bistveno več Slovencev, če bi bile cene "razumne".
sporočil: 6.570
[Troublemaker]So prevedli navodila v slovenščino, pa je zdaj treba ta strošek not dobit.
Kaj bi bilo.če bi distributelj krepko znižal ceno, postal konkurenčen, prodal bistveno več avtov, jih bistveno več servisiral, prodal potrošneda materijala in delov, posredno prispeval k večji proizvodnji, prodaji in posledično nižji ceni?? Bi mu padla krona z glave, ki je nima?
Strani: 1