3 ure
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
6 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
6 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
8 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
10 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
10 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1126DXSXU sporočil: 273
[Glavni forum] Tema: Adria svojim potnikom naknadno zaračunava gorivo
[#2782380] 04.07.19 16:31 · odgovor na: (#2782264)
Odgovori   +    1
[kren]
> [FIN-311684]
> > [kren]
> > > [FIN-311684]
> > > Pod geslom preprečimo kitajske investicije v EU, Brnik ni prodan kitajskemu investitorju, ki je želel iz letališča ustvariti kitajsko vstopno točko v Evropo.
> >
> > Zakaj bi pa Kitajci leteli na Brnik, kot vstopno točko v Evropo, če lahko iz Kitajske letijo direktno v Frankfurt, London, na Dunaj ali kamorkoli so že namenjeni?
>
> Res je, letijo, samo Frankfurt, London in Dunaj niso njihova letališča, Brnik pa bi bil njihov in bi npr. 20 kitajskih letal vsakodnevno priletelo na Brnik. Adria bi jih prevažala po Evropi, slovenske železnice in hoteli bi bili zasedeni...

Razloži mi, zakaj bi za božjo voljo 20 letal Kitajcev vsakodnevno priletelo na Brnik (kjer nimajo kaj početi) in tam presedali na Adrijina letala, da bi prišli tja, kamor bi lahko (ceneje in hitreje) leteli direktno s Kitajske?
Zakaj bi Kitajci želeli tu "vstopno točko) ?
Kolikor razumem ne zaradi potnikov temveč zaradi prevoza tovora. Glede tega rabijo kar nekaj regijskih letališč, ki so bliže ciljnim destinacijam in bolj poceni kot npr. Frankfurt. In tu niso v spolu samo eni Kitajci, temveč je več teh špediterjev.
To za Maribor se niopolnoma izgubljeno, bi pa moral dovoliti podaljšanje steze s čimer bi lahko pristajala večja letala.
To bi bilo koristno za Maribor, ker je poleg takih vstopnih točk veliko "servisnih organizacij" s sorazmerno dobrimi in stabilnim službami in tudi obremenitev okolja primerjalno gledano napram kakšni Magmi ali pa lokalnemu "industrijalcu" bi v razmerju na dodano vrednost bila s tako dejavnostjo precej manjša.