41 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
4 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
5 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
6 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
7 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[FIN-311684]
Lahko se zgodi, da to letalo nikoli več ne bo poletelo, nekaj kar je pri drugih letalih vključeno v normalen sprejemljivi riziko, ki ga sprejemamo vsi, ki se odločamo na potovanje z letalom, tukaj postaja veliki problem, ker junaka, ki bi s svojim podpisom zagotovil, da je letalo absolutno varno ne bo
tega se nikoli ne podpisuje. Varnost je zagotovljena s protokolom ter standardi, ki se jih drzis pri razvoju in pri proizvodnji. Ce se jih drzis, bos brez problema podpisal.

Tezava je, da se vedno bolj kaze da je razvoj 737MAX pod casovnim pritiskom krsil cel kup teh standardov. Kako to resis za nazaj brez podrobnega pregledovanja vsega, kar je nastalo 5 let preden je MAX prvic poletel? In to je glavni problem za Boeing.