5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
h> [bc123a]
> [vickibedi]
> > [bc123a]
> > Salabajzeri od Boeinga niso dobro potestirali NOVE kode, ki predstavlja firmware update za avion. Nova koda odpravlja katastrofalno zasnovo funkcionalnosti MCAS. Kaj se je zgodilo? Ko so testni piloti na SIMULATORJU testirali kako se obnasa z novo kodo, so MCAS sistem hoteli potestirati v ekstremnih pogojih. Ko so letalo spravili v ekstremne pogoje, je ....
> >
> > ZMRZNIL LETALSKI RACUNALNIK zaradi preobremenjenosti procesorja, ki jo povzroci nova koda. Ali pa je bilo ze prej to narobe, pa nobeden ni preizkusal.
> >
> > Sedaj je vprasanje, ali je a) nova koda salabajzersko spisana in jo je treba se spiliti, b) je nova koda enostavno prezahtevna za obstojec procesor (in ga bo treba v vseh letalih zamenjati, recertificirati, itd!) ali pa je 3) kaj narobe s procesorji (se neznan bug), kar pomeni isto kot pod tocko 2.
>
> Vložek v HW je najcenejši (zamenjava procesorja). - prva možnost.

to je najdrazje. Ni problem v konkretnem procesorju, ampak v tem da je sistem ocitno preslab za to vse kar so mu nalozili. Zamenjava procesorja pomeni vsaj 1 leto dodatne prizemljitve, ker to zase potegne recertifikacijo cisto vsega hardverja v tem racunalniku in tudi softverja.
K sreči ne delam v letalski (ali jedrski ipd) industriji . HW je drugče najbolj poceni , če gre samo za malo boljši procesor, ali hitrejši disk se noben ne bo sekiral .)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2781685

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[vickibedi]
K sreči ne delam v letalski (ali jedrski ipd) industriji . HW je drugče najbolj poceni , če gre samo za malo boljši procesor, ali hitrejši disk se noben ne bo sekiral .)
Pri vgradnih sistemih, tudi nekriticnih je to big fckin deal... ce pa so se safety critical, potem pa itak. Ves kaj poganja 737MAXov Flight Control Computer? Faking motorola 68XXX! Ena od verzij, ki je na voljo z vsemi certifikati, ki sploh omogocajo, da o njem razmisljas.

Tak procesor mora imeti popolnoma deterministicne tajminge (v PC svetu ze od 2000 tega ni), odpornost na to ono in tretje, itd...
anon-476752 sporočil: 484
čas vnosa: 01.07.19 11:49
Hardware za industrijo je (cenovno) zato nekaj drugega kot namizni računalnik. Niso nevarna samo letala in jedrske elektrarne...

Strani: 1