Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[Inside]
Imaš prav ravno preveliko število počenih, zlomov tirnic pozimi in poleti ter drugih deformacij tira zaradi blatnih mest, vročine je dokaz da se vgrajuje material slabe kvalitete ali oz. so obremenitve prevelike za takšen material. Napake po meritvah z merilnim vlakom se odpravljajo prepočasi in nezadostno.
Ne vem zakaj treba vozit 1700ton z 2lok če bi lahko 1400 z eno.
Sedanje lokomotive serije SŽ541 čahko iz Kopra peljejo okoli 850 ton (podatki se venmer nekoliko spreminjajo in ne-insiderju niso točno znani). Seveda bi lahko z eno 6 osno (dandanes so kljub odporom nekaterih "državnih" železnic v jugo centralni Evropi že v uporabi na severu Evrope) bi se lahko prepljalo 1,5x več, nekaj manj kot 1300 ton, recimo da celo ob dobrih pogojih tvojih 1400 ton. Toda takšnih lokomotiv nima noben prevoznik v tem delu Evrope, 6 osne lokomotive so pač nezaželjene v teh AO krajih zaradi domnevnih slabih vplivov na gornji ustroj, kljub izjavam proizvajalcev, da teh problemov (Bombardier npr.) že nekaj časa ni več. Še več, večina starejših lokomotiv v lasti SŽ je bila 6 osna, zaradi "analogne tehnologije pa imajo manjšo vlečno silo od novejših digitalno krmiljenih. In če bi SŽ nabavile take lokomotive, bi nič ne pomenilo, ker bi severni sosedi ne dovolili njihove uporabe.

In kot drugo, za obrabo recimo tirnic ni važna bruto teža posameznega vlaka, važna je bruto količina prometa recimo v enem letu. In mnogo boljša v bi bila rešitev, ki poveča prepustno moč prog(e) s kombinacija 6 osne vlakovne in 4 osne doprežne, recimo daljinsko krmiljene lokomotive, kar pa ni neznanka v sosednjih državah. Tako bi se dvignilo težo enega vlaka iz sedanjih 1700 na 2500 ton..... Toda pozor, še vedno bi deloval hakeljc, da takega vlaka nobena soseda ne bi marala sprejeti.... Nekaj iz čisto nagajivih razlogov