Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[tilenrexi]
Ne. Nimam pojma. Samo se mi zdi smešno, da en dan pred nesrečo kao pride odlok za zmanjšanje hitrosti.

Morda za nazaj? Kdo ve... :)
Hirosti se kar prevečkrat na območju začasno znižujejo, vendar ima vsak znižanje (po "strokovno" počasna vožnja) svoj razlog. Lahko je počila tirnica, kar ni tako redek pojav in običajno ne povzroči iztirjenja. Po začasni sanaciji se uvede počasna vožnja 50 km/h in izvede trajna ko to temperature dopuščajo. Podobno pri ostalih deformacija tirnic. lahko pa pride tud do deformacije spodnjega ustroja in vegavosti proge. parametri proge se stalno kontrolirajo in po izvedeni kontroli je dokaj pogost pojav uvedba počasne vožnje, dokler se zadeve ne sanirajo. Lahko pa je bila uvedena omejitev hitrosti zaradi požarne nevarnosti, kar nima nobene zveze z varnostjo obratovanja železnic, ali pa zaradi previsokih temperatur, ki lahko povzroče deformacijo tira.
Tako ni čisto nič smešnega, če se je hitrost zmanjšala, uvedla počasna vožnja. Zaradi tega vlaki ne iztirjajo, sicer pa je menda počilo srce kretnice. In prav na kretnicah prihaja najpogosteje do iztirjen zaradi napak na progi.....

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2781544

Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
Imaš prav ravno preveliko število počenih, zlomov tirnic pozimi in poleti ter drugih deformacij tira zaradi blatnih mest, vročine je dokaz da se vgrajuje material slabe kvalitete ali oz. so obremenitve prevelike za takšen material. Napake po meritvah z merilnim vlakom se odpravljajo prepočasi in nezadostno.
Ne vem zakaj treba vozit 1700ton z 2lok če bi lahko 1400 z eno.

Strani: 1