Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

tilenrexi sporočil: 6.775
Zadnja sprememba: tilenrexi 29.06.2019 11:20
Ne. Nimam pojma. Samo se mi zdi smešno, da en dan pred nesrečo kao pride odlok za zmanjšanje hitrosti.

Morda za nazaj? Kdo ve... :)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2781542

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[tilenrexi]
Ne. Nimam pojma. Samo se mi zdi smešno, da en dan pred nesrečo kao pride odlok za zmanjšanje hitrosti.

Morda za nazaj? Kdo ve... :)
Hirosti se kar prevečkrat na območju začasno znižujejo, vendar ima vsak znižanje (po "strokovno" počasna vožnja) svoj razlog. Lahko je počila tirnica, kar ni tako redek pojav in običajno ne povzroči iztirjenja. Po začasni sanaciji se uvede počasna vožnja 50 km/h in izvede trajna ko to temperature dopuščajo. Podobno pri ostalih deformacija tirnic. lahko pa pride tud do deformacije spodnjega ustroja in vegavosti proge. parametri proge se stalno kontrolirajo in po izvedeni kontroli je dokaj pogost pojav uvedba počasne vožnje, dokler se zadeve ne sanirajo. Lahko pa je bila uvedena omejitev hitrosti zaradi požarne nevarnosti, kar nima nobene zveze z varnostjo obratovanja železnic, ali pa zaradi previsokih temperatur, ki lahko povzroče deformacijo tira.
Tako ni čisto nič smešnega, če se je hitrost zmanjšala, uvedla počasna vožnja. Zaradi tega vlaki ne iztirjajo, sicer pa je menda počilo srce kretnice. In prav na kretnicah prihaja najpogosteje do iztirjen zaradi napak na progi.....
anon-61428 sporočil: 4.493
[tilenrexi]
Ne. Nimam pojma. Samo se mi zdi smešno, da en dan pred nesrečo kao pride odlok za zmanjšanje hitrosti.

Morda za nazaj? Kdo ve... :)
Znižanje hitrosti nima veze s to nesrečo. Uvedeno je bilo zaradi požarne ogroženosti saj vemo od prej da ta industrijski tir ni urejen. Dejstvo je da se po tem tiru letno prevozi več kot je normalno in premalo vzdržuje za takšne obremenitve. Vprašljive so predvsem teže rude, cistern ipd. predvsem tovora ki se ga naklada brez kontrole računalnika.
Glede na vse to bi res morali izvajati več meritev proge.

Strani: 1