Strani: 1

siap sporočil: 2.195
[#2781364] 27.06.19 20:38 · odgovor na: (#2781360)
Odgovori   +    3
Njajn, Problem je pospesevanje in zaviranje v "sodelovanju "z drsnim kotom posameznega materiala, khmm in v veliki vrocini bitumensko vezivo izgubi kohezivno "moc",..filer gre v maloro.press
Slovenka91 sporočil: 12
[#2782641] 06.07.19 15:03
Odgovori   +    1
Rad bi videl 1x, da par kilometrov na voznem pasu kjer so večino tovornjaki položijo zmes asfalta kot je na letališčih. Sicer je pa v Sloveniji 10cm asfalta, medtem ko ga v Nemčiji položijo več kot 30cm grobega asfalta in še 10cm finega končne plasti. Ne moremo primerjati finih nemških avtocest z slovenskim skropucalom in šparanjem na materialu. So pa obremenitve tovornega prometa v Nemčiji večje kot na slovenski tranzitni trasi. No ja precej radi se zgledujemo po Nemčiji....škoda, ker si neznate it pogledat kvalitetnega italijanskega asfalta.....pa tudi skupno obremenitveno težo za tovornjake imajo višjo kot slovenskih 40ton ;) Važna je kvaliteta gradnje kar je pa v Sloveniji totalni hojladri.

Strani: 1