19 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
34 min
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
3 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
3 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
3 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
4 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
5 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
5 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
5 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
5 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
5 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
6 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
7 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Odklop

Izbrana tema: Špeckahlanje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2781332] 27.06.19 15:18 · odgovor na: pobalin (#2780915)
Odgovori   +    0
Preden me prehiti kakšen rejver, naj omenim, da je lobistično združenje evropskih avtomobilskih firm ACEA objavilo popravek pričakovanj o žetvi 2019: ne bo za 1% večja amapak za 1% manjša kot lani.
ACEA’s initial forecast, published earlier this year, was for growth of up to 1% compared to 2018. The association now expects a slightly negative result for the full year 2019, with total EU car sales projected to be just above 15 million units at the end of this year.
“Aside from the uncertainty due to Brexit and changing macroeconomic conditions, this represents a natural stabilisation of the market,” explained ACEA Secretary General, Erik Jonnaert. “Indeed, the pace of growth has been slowing down in recent years.” This is also in line with the European Commission’s downward revision for projected EU GDP growth, as car sales strongly mirror economic growth.
www.acea.be/press-re...ecast-to-1
V to sporočilo za javnost so vtaknili tudi linka na letošnji žepni vodič po avtomobilski industriji
As the Guide shows, the automotive sector now provides jobs to 13.8 million Europeans, representing 6.1% of total EU employment. Moreover, 11.4% of all EU manufacturing jobs – some 3.5 million – are in the auto industry. The top five countries for direct manufacturing jobs are Germany (870,000 jobs), France (223,000), Poland (203,000), the UK (186,000) and Romania (185,000).
in na interaktivni zemljevid avtomobilskih tovarn v širši Evropi.
A new interactive map of automotive factories published today shows that the 19.2 million motor vehicles made in the European Union last year were built at 229 automobile assembly and production plants spread over 19 EU countries.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2781332

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[Odklop] Tema: Špeckahlanje
[#2781545] 29.06.19 12:37 · odgovor na: pobalin (#2781332)
Odgovori   +    0
[pobalin]
Preden me prehiti kakšen rejver, naj omenim, da je lobistično združenje evropskih avtomobilskih firm ACEA objavilo popravek pričakovanj o žetvi 2019: ne bo za 1% večja amapak za 1% manjša kot lani.
Hehehe, sta.si ne razočara! Je bilo treba počakati do sobote zjutraj, da se je ta evropska starica via sta.si transformirala v rejv za kmetce in rokodelce.
live.finance.si/8949...ad-prodaje

Saj vemo, da državna sta.si določene plodove špara za vikend, da lahko simulirajo danes neizbežni 24/7 novičarski cikel.

Gospodarska novica, ki je na mah odvzela 2% letošnjega trga avtomobilski branži, na katero je Slovenija zelo močno naslonjena, po sta.si lahko nekaj dni počaka v predalu. Ali enako počnejo s periodičnimi napovedmi gospodarske rasti s strani množice vedeževalcev, od UMAR in BS do EK, ECB, SB, MDS, OECD, NSK itd.?

To pa še ni vse. Državna sta.si ni samo arbitrarno ažurna amapk tudi tako poniglava, da tole svojo sobotno "novico" začne z "Bruselj, 29. junija" in nadaljuje z "je poročala francoska tiskovna agencija AFP."
www.sta.si/2652832/e...ad-prodaje

AFP je čakal dva dni z objavo izjave enega najmočnejših evropskih gospodarskih lobijev? WTF?!? Tule je dokaz, da je AFP o tem poročal že v četrtek, na dan objave,
www.boursorama.com/a...f6f5ffdd17
tule pa, da je enako storil tudi Reuters.
www.reuters.com/arti...SS8N23C057

In kaj je objavila državna sta.si približno takrat, ko bi lahko prevajali ACEA, AFP ali Reuters? Tole epohalno novičico,
Elektro Gorenjska ves bilančni dobiček za dividende
Delničarji družbe Elektro Gorenjska so danes na skupščini potrdili predlog, po katerem bo družba za dividende namenila celoten bilančni dobiček v višini 2,59 milijona evrov oz. 15 centov bruto na delnico, so sporočili iz društva Mali delničarji Slovenije.
www.sta.si/2652332/e...-dividende
ki pa je državna sta.si ni pobrala od 82-procentno državnega podjetja Elektro Gorenjska, ampak so v mojepodeželsko info shemo domačijsko frendovsko vrinili društvo Mali delničarji Slovenije, ki je zastopalo 2,1% glasovalnih pravic!
www.skupaj.si/vsebin...ulija-2019

Kako potuhnjeno vštuljeno je vse skupaj, postane še bolj jasno, ko človek ve, da je bil podatek o dobičku in predlagani dividendi objavljen že 24.5.2019 ob sklicu skupščine delničarjev v predlogih in konsolidiranem LP za 2018.
www.elektro-gorenjsk...=1091&l=sl
In glede na 82+ % državnega lastništva je bilo jasno, da predlagano ne bo izglasovano samo v primeru epohalne politične ujme.

Malo kasneje tistega dne, ko je vest o padcu napovedi evropske avtomobilske prodaje za 2 odstotni točki očitno romala v predal manjana, je sta.si prenesla še Fordovo uradno potrditev kumulativnega števila zaprtih tovarn in ukinjenih delovnih mest (samo dobre 3 ure za Reutersom),
www.sta.si/2652469/f...ovnih-mest
o čemer je sicer zadnje mesece poročala že sproti, kot se spodobi. No, samo tista z datumom 17.3. je čakala od četrtka popoldan do sobote...
6.6.2019 13:33 // Gospodarstvo v svetu - Ford bo zaprl tovarno v Walesu
20.5.2019 17:54 // Gospodarstvo v svetu - Ford bo ukinil 7000 delovnih mest
26.4.2019 08:54 // Gospodarstvo v svetu - Ford v četrtletju z manj prihodki in dobička
27.3.2019 14:44 // Gospodarstvo v svetu - Ford ukinja proizvodnjo avtomobilov v Rusiji, zaprl bo tri tovarne
17.3.2019 08:41 // Gospodarstvo v svetu - Ford zapira 5000 delovnih mest v Nemčiji
20.2.2019 13:24 // Gospodarstvo v svetu - Ford zapira tovarno v Braziliji
Če bi moral jaz tehtati med prevajanjem Forda in ACEA, bi se tudi odločil za Ford. V vsakem primeru pa bi "vest" o dividendah Elektro Gorenjska arhiviral v okrogel fascikel.

Naj se zdaj vrnem k izhodišču, objavi ACEA. Tam sem omenil zemljevid avtomobilskih tovarn v Veliki Evropi, ki je zelo praktičen ravno za spremljanje novic o zaprtjih in odprtjih raznih tovarn.
www.acea.be/statisti...-in-europe

Strani: 1