Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Salabajzeri od Boeinga niso dobro potestirali NOVE kode, ki predstavlja firmware update za avion. Nova koda odpravlja katastrofalno zasnovo funkcionalnosti MCAS. Kaj se je zgodilo? Ko so testni piloti na SIMULATORJU testirali kako se obnasa z novo kodo, so MCAS sistem hoteli potestirati v ekstremnih pogojih. Ko so letalo spravili v ekstremne pogoje, je ....

ZMRZNIL LETALSKI RACUNALNIK zaradi preobremenjenosti procesorja, ki jo povzroci nova koda. Ali pa je bilo ze prej to narobe, pa nobeden ni preizkusal.

Sedaj je vprasanje, ali je a) nova koda salabajzersko spisana in jo je treba se spiliti, b) je nova koda enostavno prezahtevna za obstojec procesor (in ga bo treba v vseh letalih zamenjati, recertificirati, itd!) ali pa je 3) kaj narobe s procesorji (se neznan bug), kar pomeni isto kot pod tocko 2.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2781318

Strani: 1

crt sporočil: 27.157
Zadnja sprememba: crt 27.06.2019 14:02
najbolj smesni del je, kako se vse skupaj pozna nula koma jozef na delnici BA (dosti bolj se je prednovoletna tehnicna panika na celem trgu) in kako vsakic, ko pride slaba novica, cez 5 min pride "boeing dobil novo narocilo ameriske vojske".

bonus fun od danes:

Boeing (NYSE:BA) shares were down 5.1% earlier on the latest 737 MAX troubles, but they have now clawed back losses to 2.2% after some favorable comments from UBS.

Analyst Myles Walton kept his Buy rating and $500 PT on BA shares, telling investors that a survey conducted by UBS Evidence Lab recorded "some improvement in sentiment around consumers' willingness to fly on a 737 MAX."
anon-204390 sporočil: 13.528
[bc123a]
Salabajzeri od Boeinga niso dobro potestirali NOVE kode, ki predstavlja firmware update za avion. Nova koda odpravlja katastrofalno zasnovo funkcionalnosti MCAS. Kaj se je zgodilo? Ko so testni piloti na SIMULATORJU testirali kako se obnasa z novo kodo, so MCAS sistem hoteli potestirati v ekstremnih pogojih. Ko so letalo spravili v ekstremne pogoje, je ....

ZMRZNIL LETALSKI RACUNALNIK zaradi preobremenjenosti procesorja, ki jo povzroci nova koda. Ali pa je bilo ze prej to narobe, pa nobeden ni preizkusal.

Sedaj je vprasanje, ali je a) nova koda salabajzersko spisana in jo je treba se spiliti, b) je nova koda enostavno prezahtevna za obstojec procesor (in ga bo treba v vseh letalih zamenjati, recertificirati, itd!) ali pa je 3) kaj narobe s procesorji (se neznan bug), kar pomeni isto kot pod tocko 2.
Vložek v HW je najcenejši (zamenjava procesorja). - prva možnost.
Seveda pa to ni garancija da računalnik spet ne bo spet zmrznil, ker je pač koda zanič :)
Druga pot je temeljito testiranje, odprava napak in + menjava procesorja (ter pol ostale opreme na letalu, da bo zadeva delovala vsaj približno zadovoljivo).
Tretja možnost je, da se letalo dizajnira v osnovi tako, da deluje brez vsega tega softwer virtual šita, tasko da lahko pilotira vsak standardno teniran pilot.

Ta je najbolj boleča, ampak jaz trdim, da vse kar se naučiš skozi bolečino ima višjo vrednost :)
(še pri zobarju bolj ceniš tistega zobarja ki te bolj zamuči :))

In pa časovna komponenta - njim se hudo mudi, nam pa.. :))
www.youtube.com/watc...s81gJ8J3aA

Strani: 1