Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

ma3ka sporočil: 52
Bravo! Če si podjeten, se da narediti posel v vsaki branži.

Samno nekaj pa vseeno ne pije vode, in sicer: "Sončna očala, če niste zadovoljni, lahko vrnete v dveh tednih po povzetju. Korekcijskih očal pa, ki so narejena po meri, beri po dioptriji vsakega posameznika, ni mogoče vrniti." Tole zadnje pri tržni inšpekciji ne bi šlo skozi (pa tudi po ZVPot ne). Vse, kar se prodaja na daljavo, je možno brez razloga vrniti prodajalcu.

Mogoče pa mladenič pozna kakšno izjemo?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2780393

Strani: 1

kojot01 sporočil: 817
Zadnja sprememba: kojot01 20.06.2019 09:42
[ma3ka]
Bravo! Če si podjeten, se da narediti posel v vsaki branži.

Samno nekaj pa vseeno ne pije vode, in sicer: "Sončna očala, če niste zadovoljni, lahko vrnete v dveh tednih po povzetju. Korekcijskih očal pa, ki so narejena po meri, beri po dioptriji vsakega posameznika, ni mogoče vrniti." Tole zadnje pri tržni inšpekciji ne bi šlo skozi (pa tudi po ZVPot ne). Vse, kar se prodaja na daljavo, je možno brez razloga vrniti prodajalcu.

Mogoče pa mladenič pozna kakšno izjemo?

Tvoja trditev ne drži, če so očala narejena po meri z določeno dioptrijo naročnika jih ne moreš vrniti kar tako brez razloga:

www.zps.si/index.php...1787319853
anon-154083 sporočil: 6.570
[ma3ka]
Mogoče pa mladenič pozna kakšno izjemo?
Mladenič je to napisal in upa na najboljše.
pluton9001 sporočil: 27
Pri dioptrijskih očalih je bistvena meritev in centriranje zenic na središče leč/glede na okvir...

Pomerjanje z kamero - Brez 3D meritve nosa, kjer se okvir prilega, lahko fališ nekaj mm višine takoj...
kar prinese razlike v višini, kjer ti gledaš skozi očala... pri progresivih pa napaka v nekaj mm prinese neuporabna očala... torej top-shop za množico :)

Strani: 1