3 min
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
18 min
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
27 min
Večer: nov sistem omrežnin bo prestavljen za dve leti
46 min
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
56 min
Slovenski Siemens prejemnik nagrade feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
1 ura
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
2 uri
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
2 uri
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
2 uri
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
3 ure
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
3 ure
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
3 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
4 ure
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila
5 ur
Ste pozabili uveljavljati olajšavo za otroke? Še imate čas, večina do 29. aprila
5 ur
Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Chardonnay erigone 2021, Domaine Vicomte de Noüe-Marinič
5 ur
Natečaj: S kmetije za Vas 2024 (Oglas)
5 ur
Klet Vipava 1894 ima novega enologa

Strani: 1

gobim sporočil: 583
[#2779943] 18.06.19 12:58
Odgovori   +    18
Samo niste povedali, da je estonska vlada v prvih letih plačevala 11 milijonov evrov subvencij letno letalskim družbam, da so letele v državo. Kako je sedaj ne vem.

Vem pa, da bi Adria lahko povsem normalno poslovala, če se ne bi razni Jamniki vmešavali v kadriranje družbe, ti kadri pa so kasneje delali katastrofalne poslovne poteze.

Državi se splača imeti letalsko družbo že če vsaj pokriva stroške. Zakaj?

Zato ker so povezave s ključnimi letališči, ki jih ponavadi nudijo "flag carrierji" nujni za delovanje poslovnega sveta države.

Spomnim se investicijskega bankirja, ki se je pritoževal, da porabi za obisk v Sloveniji 2 do 3 dni, v Varšavi pa opravi isto v enem ali pol dneva. Spomnim se mojih partnerjev v avtomobilski industriji, ki niso hoteli potovati do naše tovarne v Ohrid-u v Makedoniji ker bi za obisk porabili 3 dni. V velikem belem svetu ima čas svojo ceno.

Ko razni novinarji računajo kaj se državi splača, večinoma pozabljajo na eksterne efekte. Ampak ravno ti eksterni efekti so bistvo državnega lastništva firm. Jasno, ob ustreznem upravljanju.

Mi je pa žal za Adrio. Del moje mladosti je povezan z njo, ko sem še kot 3.steward letel z njo eno samo poletje...
Korazijan sporočil: 386
[#2779951] 18.06.19 13:23 · odgovor na: gobim (#2779943)
Odgovori   +    9
Tu nismo računali, kaj se državi splača, ampak smo ugotavljali, da imajo na letališčih, kjer so nacionalni prevozniki propadli, več potnikov kot kadarkoli doslej.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2779956] 18.06.19 13:33 · odgovor na: Korazijan (#2779951)
Odgovori   +    14
Kaj je narobe z drzavo, kjer imajo probleme: vojska, policija, zdravstvo, infrastruktura? Adria je del infrastrukture. Vse bo slov maloro, ce ne bomo zaceli prav kadrovati. Znas ne znas sedi. Leti.
anon-340671 sporočil: 80
[#2780137] 18.06.19 23:38
Odgovori   +    4
Pa kaj te jočete za neko Adrio in nekimi strašnimi problemi, če gre v stečaj...Okoliška letališča Benetke, Zagreb, Dunaj ki so iz Slovenije oddaljena 2 uri in 15 minut imajo toliko povezav ko jih Ljubljana nikoli ne bo imela, ponudnikov cestnih prevozov pa mrgoli...Raje se skoncentirajmo in povežimo Benetke s smiselno železniško hitro povezavo do Trsta (iz Trsta do Benetk itak je zelo solidna) in investirajmo v to infrastukuturo ki je itak prihodnost...Kakšne tragedijo delate iz kr nekih stvari...
Gustl sporočil: 13.628
[#2780139] 18.06.19 23:49 · odgovor na: anon-340671 (#2780137)
Odgovori   +    4
Nekaj si narobe razumela, nihce ne joce za Adrio.

Nasproto, govora je o tem, da bodo z Brnika se vedno povezave, z Adrio ali brez.

Strani: 1