Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Lekcije propada nacionalnih letalskih družb Malev in Estonian Air
Strani: 1
sporočil: 583
Samo niste povedali, da je estonska vlada v prvih letih plačevala
11 milijonov evrov subvencij letno letalskim družbam, da so letele
v državo. Kako je sedaj ne vem.
Vem pa, da bi Adria lahko povsem normalno poslovala, če se ne bi razni Jamniki vmešavali v kadriranje družbe, ti kadri pa so kasneje delali katastrofalne poslovne poteze.
Državi se splača imeti letalsko družbo že če vsaj pokriva stroške. Zakaj?
Zato ker so povezave s ključnimi letališči, ki jih ponavadi nudijo "flag carrierji" nujni za delovanje poslovnega sveta države.
Spomnim se investicijskega bankirja, ki se je pritoževal, da porabi za obisk v Sloveniji 2 do 3 dni, v Varšavi pa opravi isto v enem ali pol dneva. Spomnim se mojih partnerjev v avtomobilski industriji, ki niso hoteli potovati do naše tovarne v Ohrid-u v Makedoniji ker bi za obisk porabili 3 dni. V velikem belem svetu ima čas svojo ceno.
Ko razni novinarji računajo kaj se državi splača, večinoma pozabljajo na eksterne efekte. Ampak ravno ti eksterni efekti so bistvo državnega lastništva firm. Jasno, ob ustreznem upravljanju.
Mi je pa žal za Adrio. Del moje mladosti je povezan z njo, ko sem še kot 3.steward letel z njo eno samo poletje...
Vem pa, da bi Adria lahko povsem normalno poslovala, če se ne bi razni Jamniki vmešavali v kadriranje družbe, ti kadri pa so kasneje delali katastrofalne poslovne poteze.
Državi se splača imeti letalsko družbo že če vsaj pokriva stroške. Zakaj?
Zato ker so povezave s ključnimi letališči, ki jih ponavadi nudijo "flag carrierji" nujni za delovanje poslovnega sveta države.
Spomnim se investicijskega bankirja, ki se je pritoževal, da porabi za obisk v Sloveniji 2 do 3 dni, v Varšavi pa opravi isto v enem ali pol dneva. Spomnim se mojih partnerjev v avtomobilski industriji, ki niso hoteli potovati do naše tovarne v Ohrid-u v Makedoniji ker bi za obisk porabili 3 dni. V velikem belem svetu ima čas svojo ceno.
Ko razni novinarji računajo kaj se državi splača, večinoma pozabljajo na eksterne efekte. Ampak ravno ti eksterni efekti so bistvo državnega lastništva firm. Jasno, ob ustreznem upravljanju.
Mi je pa žal za Adrio. Del moje mladosti je povezan z njo, ko sem še kot 3.steward letel z njo eno samo poletje...
sporočil: 386
Tu nismo računali, kaj se državi splača, ampak smo ugotavljali, da
imajo na letališčih, kjer so nacionalni prevozniki propadli, več
potnikov kot kadarkoli doslej.
sporočil: 10.889
Kaj je narobe z drzavo, kjer imajo probleme: vojska, policija,
zdravstvo, infrastruktura? Adria je del infrastrukture. Vse bo slov
maloro, ce ne bomo zaceli prav kadrovati. Znas ne znas sedi. Leti.
sporočil: 80
Pa kaj te jočete za neko Adrio in nekimi strašnimi problemi, če gre
v stečaj...Okoliška letališča Benetke, Zagreb, Dunaj ki so iz
Slovenije oddaljena 2 uri in 15 minut imajo toliko povezav ko jih
Ljubljana nikoli ne bo imela, ponudnikov cestnih prevozov pa
mrgoli...Raje se skoncentirajmo in povežimo Benetke s smiselno
železniško hitro povezavo do Trsta (iz Trsta do Benetk itak je zelo
solidna) in investirajmo v to infrastukuturo ki je itak
prihodnost...Kakšne tragedijo delate iz kr nekih stvari...
sporočil: 13.628
Nekaj si narobe razumela, nihce ne joce za Adrio.
Nasproto, govora je o tem, da bodo z Brnika se vedno povezave, z Adrio ali brez.
Nasproto, govora je o tem, da bodo z Brnika se vedno povezave, z Adrio ali brez.
Strani: 1