Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Lekcije propada nacionalnih letalskih družb Malev in Estonian Air
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 583
[Glavni forum]
Tema: Kako so potniki čutili propad nacionalnih letalskih družb Malev in Estonian Air?
[#2779943] 18.06.19 12:58
[#2779943] 18.06.19 12:58
Samo niste povedali, da je estonska vlada v prvih letih plačevala
11 milijonov evrov subvencij letno letalskim družbam, da so letele
v državo. Kako je sedaj ne vem.
Vem pa, da bi Adria lahko povsem normalno poslovala, če se ne bi razni Jamniki vmešavali v kadriranje družbe, ti kadri pa so kasneje delali katastrofalne poslovne poteze.
Državi se splača imeti letalsko družbo že če vsaj pokriva stroške. Zakaj?
Zato ker so povezave s ključnimi letališči, ki jih ponavadi nudijo "flag carrierji" nujni za delovanje poslovnega sveta države.
Spomnim se investicijskega bankirja, ki se je pritoževal, da porabi za obisk v Sloveniji 2 do 3 dni, v Varšavi pa opravi isto v enem ali pol dneva. Spomnim se mojih partnerjev v avtomobilski industriji, ki niso hoteli potovati do naše tovarne v Ohrid-u v Makedoniji ker bi za obisk porabili 3 dni. V velikem belem svetu ima čas svojo ceno.
Ko razni novinarji računajo kaj se državi splača, večinoma pozabljajo na eksterne efekte. Ampak ravno ti eksterni efekti so bistvo državnega lastništva firm. Jasno, ob ustreznem upravljanju.
Mi je pa žal za Adrio. Del moje mladosti je povezan z njo, ko sem še kot 3.steward letel z njo eno samo poletje...
Vem pa, da bi Adria lahko povsem normalno poslovala, če se ne bi razni Jamniki vmešavali v kadriranje družbe, ti kadri pa so kasneje delali katastrofalne poslovne poteze.
Državi se splača imeti letalsko družbo že če vsaj pokriva stroške. Zakaj?
Zato ker so povezave s ključnimi letališči, ki jih ponavadi nudijo "flag carrierji" nujni za delovanje poslovnega sveta države.
Spomnim se investicijskega bankirja, ki se je pritoževal, da porabi za obisk v Sloveniji 2 do 3 dni, v Varšavi pa opravi isto v enem ali pol dneva. Spomnim se mojih partnerjev v avtomobilski industriji, ki niso hoteli potovati do naše tovarne v Ohrid-u v Makedoniji ker bi za obisk porabili 3 dni. V velikem belem svetu ima čas svojo ceno.
Ko razni novinarji računajo kaj se državi splača, večinoma pozabljajo na eksterne efekte. Ampak ravno ti eksterni efekti so bistvo državnega lastništva firm. Jasno, ob ustreznem upravljanju.
Mi je pa žal za Adrio. Del moje mladosti je povezan z njo, ko sem še kot 3.steward letel z njo eno samo poletje...