Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1126DXSXU sporočil: 273
Jaz s temi škafi že ne bom letal naokoli.

Mislim, avion ki ima tako slabo aerodinamiko, da rabi poseben program da pilotu pri vzletu pomaga zrajdat res ne sodi na nebo.
naj raje boeing naredi nov avion, al pa kupi licenco od Airbusa, da bo imel delo...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2778620

Strani: 1

anon-476752 sporočil: 484
Zadnja sprememba: anon-476752 10.06.2019 02:37
dejansko je airbus posredno krivec. prvi 737 so poletelii preden je firma Airbus obstajala. B737 so vedno imeli nizka krila in pod njimi turbojet ozke motorje. Veliko kasneje je Airbus kopiral B737. s to razliko, da je krila postavil višje. Pod njimi pa je lahko obesil novejše in varčnejše turbofan motorje. Z vsako generacijo je Airbus pod krila obešal vse boljše motorje z vse večjim premerom, kar dela A320 varčnejši od B737. Boeing je v tej tekmi ostal z istim trupom in krili, le za motorje je pod krili zmanjkalo prostora, zato so jih prestavili pred krila in spremenili težišče. Če ne bi, bi izgubil stranke zaradi stroškov z manj učinkovitimi motorji sli pa bi morali predelati celoten trup letala in spremeniti višino kril. Tak design ni nič posebnega, vojaška letala kot npr F16 so namenoma nestabilna zaradi okretnosti in ob odpovedi motorjev takoj padejo na tla. Razlika je predvsem v tem, da vojaškim pilotom povedo za to lastnost, pilotom 737 MAX pa niso... Rest iz history
BojanRi sporočil: 5.518
No letala, ki jih pilot sam brez pomoči računalnika, ne more obdržati v zraku niso nič nenavdnega.

Strani: 1