2 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
46 min
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
1 ura
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
1 ura
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
2 uri
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
6 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Fiat odstopil od združitve z Renaultom

Strani: 1

hijena1 sporočil: 1.214
[#2778162] 06.06.19 08:56
Odgovori   +    0
pa tako sem se veselil, da bo mel F500 končno speet zadnji pogon :(
bc123a sporočil: 48.253
[#2778163] 06.06.19 08:59
Odgovori   +    17
Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno. Jaz celo mislim, da bi morali regulatorji konkurence to blokirati, pa tudi EU komisija ne bi smela biti nevtralna, ce se podjetja povezujejo v "too big to fail" konglomerate.

Enako velja za Commerzbank in Deutsche, pa se kaj bi se naslo.

Monsanto je dobesedno "zastrupil" Bayer, solidno firmo, ki ni imela problemov.

Ko gre za podjetja taksne velikosti, ki so mocno pomembna za evroposko gospodarstvo, ni vec prostega trga. Ker ce bi koncern renault+fiat bankrotiral, je jasno da bi jih resevala drzava. Enako za Deutsche, ki je ze sedaj prevelika in bi jo politika morala prisilno razkosati.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2778167] 06.06.19 09:42 · odgovor na: bc123a (#2778163)
Odgovori   +    9
[bc123a]
Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno. Jaz celo mislim, da bi morali regulatorji konkurence to blokirati, pa tudi EU komisija ne bi smela biti nevtralna, ce se podjetja povezujejo v "too big to fail" konglomerate.

Enako velja za Commerzbank in Deutsche, pa se kaj bi se naslo.

Monsanto je dobesedno "zastrupil" Bayer, solidno firmo, ki ni imela problemov.

Ko gre za podjetja taksne velikosti, ki so mocno pomembna za evroposko gospodarstvo, ni vec prostega trga. Ker ce bi koncern renault+fiat bankrotiral, je jasno da bi jih resevala drzava. Enako za Deutsche, ki je ze sedaj prevelika in bi jo politika morala prisilno razkosati.
Ali pa ce bi za konglomerate zgolj veljala ista pravila kreditiranja in obdavcenja kot za janeze, ne pa da jim denar raste na drevesih, pa bi bilo takoj precej manj mergerjev.
bc123a sporočil: 48.253
[#2778170] 06.06.19 09:57 · odgovor na: (#2778164)
Odgovori   +    7
[kren]
> [bc123a]
> Nihce se ni razlozil zakaj bi to bilo koristno.

Zaradi ekonomije obsega, oziroma nižjih stroškov zaradi povečanja obsega proizvodnje.
Ok. Se vedno pa velja potem logika, benefiti bi sli delnicarjem, stroski TBTF firme ob hudi krizi pa na davkoplacevalce. Not good.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2778178] 06.06.19 10:07 · odgovor na: bc123a (#2778170)
Odgovori   +    7
in dobavitelji bi bili še bolj zadavljeni, kot so sedaj. da o višjih plačah gospodov v kravatah ne govorimo.
zoran13 sporočil: 2.420
[#2778183] 06.06.19 10:37
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: zoran13 06.06.2019 10:39
BORZE & Co.

Wall Street:
FCA - 3,71%

Borsa Milano:
FCA -1,64%

Borsa Milano:
EXOR - 0,52%

Borza Pariz:
Renault - 6,83%

Borza Tokio:
Nissan -1,70%
Mitsubishi -5,86%
Stanje 9:30
www.tgcom24.mediaset...902a.shtml
www.milanofinanza.it...0837006891

Borsa Milano:
FCA +0,03%
EXOR -0,59%
Ranault -6,57%

Wall Street:
FCA -0,17%

Borza Pariz:
Renault -6,73%
Stanje 10:30
www.soldionline.it/q...ere/cac40/
quotes.wsj.com/IT/FCA
anon-476752 sporočil: 484
[#2778192] 06.06.19 11:58 · odgovor na: (#2778164)
Odgovori   +    1
Hahaha, na koncu so stroški prestrukturiranja tako ogromni, zamude, izpadi proizvodnje, da ta nateg ekonomistov iz 90ih potopi marsikatero firmo. V vsaki industriji se najde ključen razlog, da se zadeva ne uresniči.
pobalin sporočil: 14.456
[#2778208] 06.06.19 13:20 · odgovor na: anon-476752 (#2778192)
Odgovori   +    4
[Macadamia]
Hahaha, na koncu so stroški prestrukturiranja tako ogromni, zamude, izpadi proizvodnje, da ta nateg ekonomistov iz 90ih potopi marsikatero firmo. V vsaki industriji se najde ključen razlog, da se zadeva ne uresniči.
Plus to, da mnogi taki mergerji na koncu propadejo, ko so se na njih debelo napasle razne financ-manežerske kobilice. Še idilično-vzorčna 20-letna zaroka Renault-Nissan je močno (morda fatalno) razpokala v nekaj mesecih.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2778275] 06.06.19 21:28
Odgovori   +    0
To je dobra novica za Renault. Fiat bi bil mlinski kamen okoli vratu Renaulta.
153 sporočil: 9.333
[#2778278] 06.06.19 21:46
Odgovori   +    0
Pametno so se odločili,
sami sebe za zdaj rešili !

Sodražan

Strani: 1