2 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
1 ura
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
1 ura
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
1 ura
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
13 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
15 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Osebna izkušnja: brez avtomobila v Berlinu

Strani: 1

nomad sporočil: 678
[#2777520] 01.06.19 14:59
Odgovori   +    10
Vse lepo in prav dokler ne pride družina, si zaželiš ven iz velemesta bolj v naravo, hišo z vrtom itd. Potem pa pozabi na car-sharing, tudi če je 50% ceneje.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2777521] 01.06.19 15:14
Odgovori   +    8
Pri Deloittu so poudarili, da je Berlinu v zadnjih 20 letih uporabo zasebnih avtomobilov uspelo zmanjšati za petino..
V zadnjih 20 letih nisem uspel najti večjih lažnivcev kot so svetovalci iz Deloitte (in podobnih think tank afgencij). Enostavno prodajajo muda za bubrege.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2777664] 02.06.19 16:45 · odgovor na: (#2777592)
Odgovori   +    2
[alek14]
> [vickibedi]
> >Pri Deloittu so poudarili, da je Berlinu v zadnjih 20 letih uporabo zasebnih avtomobilov uspelo zmanjšati za petino..
>
> V zadnjih 20 letih nisem uspel najti večjih lažnivcev kot so svetovalci iz Deloitte (in podobnih think tank afgencij). Enostavno prodajajo muda za bubrege.

No, pa še nekaj drugega je. V Berlinu se kopičijo v glavnem revni kommiji. Ti pa za avte preprosto nimajo. To je v bistvu negativni dosežek.
Ok, drži da je bil vzhodni Berlin takorekoč del Rusije, ampak to so Nemci integrirali nazaj. Še danes je sicer čutiti pridih socializma, ko greš čez neobstoječi več zid. Berlin so dokončno uničili komiji, in to nepovratno. Ni več sledu o mestu sodome in gomore, kakršen je bil Berlin v Weimarski republiki pred ww2, preden so ga uničili nacisti & komunisti :))
www.youtube.com/watc...NFvMvL4xnE
hijena1 sporočil: 1.214
[#2777780] 03.06.19 12:31 · odgovor na: nomad (#2777520)
Odgovori   +    3
pa predvsem maš ob družini:
- čas čakat buse/vlake.... a ja, tam na severu je njihova frekvenca bistveno večja
- je strošek busa/vlaka 4x večji..... a ja tam na sveru najbrž poznajo družinske vozovnice
- itaq se pa novodbni Berlinerji ne sekirajo, kje bojo naredil nedeljski piknik. enostavno v prvem parku pogrnejo dekco, pa zakurjo polena in zavrtijo jagenčka. videno na nemški TV, že večkrat.
crt sporočil: 27.121
[#2777783] 03.06.19 13:12 · odgovor na: hijena1 (#2777780)
Odgovori   +    1
[hijena1]
- je strošek busa/vlaka 4x večji..... a ja tam na sveru najbrž poznajo družinske vozovnice
www.slo-zeleznice.si...ti/druzine
hijena1 sporočil: 1.214
[#2777789] 03.06.19 13:34 · odgovor na: crt (#2777783)
Odgovori   +    5
najprej morm za vsako leto kupit posebno kartico, ki me stane 7 eur. zakaj že?!?!

še prej moram plačat za vse družinske člane polno karto za LPP, če me seveda s psom guspod šufer spljoh spusti gor, da pridem do ŽP.

popust na družisnko kartico za psa ne velja in rabim polovično karto. in še ni nujno, da se bom peljal, ker če se kateri od potnikov s tem ne strinja ... www.slo-zeleznice.si...Jwc2EiXQ==

in potem naj grem tako na izlet npr. v Bohinjski konec. ko po ene 3 urah priromam do tja, morm še peš iz Bistrce do jezera, ker me na "brezplačn" bus s psom ne spusti. lahko grem na plačljivega. če vozi in kadar vozi.
bc123a sporočil: 48.253
[#2777852] 04.06.19 07:24
Odgovori   +    10
Ce je ta clanek reklama za nove ideje ki jih slovenski planerji pripravljajo za nic hudega sluteco "rajo" v sloveniji, potem bi samo odvrnil naj si nekaj nekam zataknejo.

Sem bil v berlinu. Sem se vozil tam z mestnim prometom. Super, hitro, ugodno.

Ampak v ljubljani, kaj sele v drugih mestih, dejansko mestnega prometa sploh NI, ce ga ocenjujemo po tem, kaj pomeni mestni promet v Berlinu, Pragi ali na Dunaju!
anon-476752 sporočil: 484
[#2778022] 04.06.19 22:59
Odgovori   +    17
Zadnja sprememba: anon-476752 04.06.2019 23:04
a lahko prosim delate intervjuje z ljudmi, ki so nekaj dejansko dosegli na vseh področjih življenja? imajo zahtevne službe, zraven pišejo doktorat, hkrsti imajo 2, 3 otroke, ki se šolajo in obiskujejo 5 krožkov in športov, imajo dopust večkrat letno, obiskujejo družinske člane, prijatelje z družinami, babice, dedke itd. Nobena referenca niso samski deloholiki, fokusirani le nase in na svoj obstoj. ki za drobiž delajo na globalni verziji metelkove. če želite spremembe pišite kako spremeniti prometne navade ljudi, ki letno naredimo 20, 30, 50 tisoč km iz vseh zgoraj omenjenih vzrokov. ne pa ljudi, katerim največja obveznost je taksi do diskoteke.
gogi1 sporočil: 5.314
[#2778027] 04.06.19 23:44 · odgovor na: (#2777711)
Odgovori   +    2
[alek14]
Ne, ni to. Tako kot v LJ., Dunaju, se tam kopiči revna, rdeča navlaka. Skratka neproduktivni FDV itd.
Če v Google vržeš tole:

only european capital that does not support itself

je prvi zadetek tole:
qz.com/753244/berlin...s-economy/
bc123a sporočil: 48.253
[#2778049] 05.06.19 08:58 · odgovor na: gogi1 (#2778027)
Odgovori   +    2
[gogi1]
> [alek14]
> Ne, ni to. Tako kot v LJ., Dunaju, se tam kopiči revna, rdeča navlaka. Skratka neproduktivni FDV itd.

Če v Google vržeš tole:

only european capital that does not support itself

je prvi zadetek tole:
qz.com/753244/berlin...s-economy/
Ja, to se pozablja. Berlin je za to, kakrsen je, dejansko globoko globoko zadolzen, in res postaja neko boemsko zatocisce ne prevec denarnih. Od teh pa tudi ni davkov...
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2778121] 05.06.19 15:42 · odgovor na: anon-476752 (#2778022)
Odgovori   +    7
NE smejo! NI v skladu z zaukazano politiko.
Kam bi pa prišli, če bi recimo dali primer enega inženirja z dobro plačo, s katero z lahkoto kupi nov avto vsaj na 5 let in tega niti najmanj ne občuti.
Subvencije za časopis: nekaj čez miljon letno + oglasi državnih firm, pa držiš vsako revijo za jajčka: "Piši, kako JA govorm".

Strani: 1