3 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
3 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
6 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
6 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
6 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
6 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
7 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
7 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
7 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
7 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
8 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
8 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
9 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
10 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
10 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2777746] 03.06.19 10:17
Odgovori   +    0
Ko ima hudič mlade, jih ima veliko.
BojanRi sporočil: 5.518
[#2777772] 03.06.19 11:59
Odgovori   +    5
Razvoj in testiranja letala potrebujejo svoj čas. Očitno pohlep po denarju ne pozna meja, saj so je podjetje vedelo, da novi motorji precej poslabšujejo aerodinamiko letala.
sopranos sporočil: 11.404
[#2777785] 03.06.19 13:13
Odgovori   +    7
Tako to je danes. Nadzor je samo še za bedake. Dokler ne umre naenkrat 200 ljudi in je panika po celem planetu. Več sreče imajo proizvajalci medicinskih pripomočkov, ki zaradi netestiranj, slabe oz. napačne izdelave itd. povzročijo smrt več 10.000 ljudi na leto. Ampak ker umirajo posamično, ni panike. Ko bančniki in borzni posredniki s svojim delovanjem povzročijo krizo epskih razsežnosti in v bedo (in tudi prezgodnjo smrt) spravijo na milijone ljudi, odgovornosti ne prevzame nihče. Tako, da poskušamo pogledati z istimi vatli, je letalska industrija še vedno zelo varna zadeva.
anon-514918 sporočil: 2.327
[#2777797] 03.06.19 15:02 · odgovor na: sopranos (#2777785)
Odgovori   +    0
Tako, da poskušamo pogledati z istimi vatli, je letalska industrija še vedno zelo varna zadeva.



:))

Čeprav je seveda res, da je vsakič ko vstopiš v letalo verjetnost, da bo treščilo na zemljo vedno enaka 1 in je primerjava z drugimi vrstami prometa samo pravljica za matematično nepismene.

Uriah Heep.
crt sporočil: 27.189
[#2778381] 07.06.19 13:39
Odgovori   +    1
Boeing is in talks to settle with families suing them over 737 Max crash deaths and avoid a potentially excruciating trial

www.businessinsider....ial-2019-6

... da ne bi na sodiscu fasal punitive damages z znj nulami kot bayer....

Strani: 1