Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.628
[NemirniTujec]
> [Gustl]
>
> Bonnier je profitabilen.

www.bonnier.com/glob...t_2018.pdf

Lih ene toliko, da bi bilo financno bolje ce proda vseskupaj in kupi slovenske "blue chipe", ce ze noce bitcoinov :-)
Saj prodajajo in prestrukturirajo vse skupaj, zato toliko odpisov. Vse to je del strategije, da do 2020 samo se pol prihodkov predstavljajo tradicionalni viri (tisk, linearna TV...). In imajo mandat, da tekoce poslovanje mora delat plus, portfelj pa se premetava.

Recimo celoten Broadcasting so prodali Telii, sedaj sicer EU vzela pod drobnogled, morda nazaj dobimo.

Prodali so nas finančno najuspešnejši casopis Borsen z Danske, ker 80% posla se temelji na papirju. Ampak so ga 51% nazaj dobil, regulator ne pusti. Sedaj ga moramo sami digitalno transformirat.

Tega premetavanja in konsolidiranja je zelo veliko (recimo vecino revij v ZDA so ali bo treba odpisat).

Ampak je treba razumet mindset privately and family owned businesses.

Najbolje to opiše pogovor, ki sem ga na vrhuncu zadnje krize imel z enim od Bonnierjev.
Tu na prvi bojni liniji smo krvaveli, rezali bolne in zdrave ude, da je telo preživelo...

Ko sem to omenil ta starmu Bonnierju, češ, tole je pa kar krvavo, mi mirno reče:

"Saj ni tako hudo, odplaknilo nam je samo dobrih 10% firme. V '90s je bilo res hudo pa se prej v '70s."

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2777577

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 02.06.2019 06:54
[Gustl]
> [NemirniTujec]
> > [Gustl]
> >
> > Bonnier je profitabilen.
>
> www.bonnier.com/glob...t_2018.pdf
>
> Lih ene toliko, da bi bilo financno bolje ce proda vseskupaj in kupi slovenske "blue chipe", ce ze noce bitcoinov :-)

Saj prodajajo in prestrukturirajo vse skupaj, zato toliko odpisov. Vse to je del strategije, da do 2020 samo se pol prihodkov predstavljajo tradicionalni viri (tisk, linearna TV...). In imajo mandat, da tekoce poslovanje mora delat plus, portfelj pa se premetava.
Poglej ameriške medije, ki imajo probleme v verodostojnosti in objektivnosti informacij, veliko njih so bralci in gledalci prečitali kot politična trobila...Nekdaj so blok verodostojnih tiskanih medijev predstavljali The New York Times, Washington Post and St. Louis Post-Dispatch, while CBS, NBC, ABC, CNN, Fox and MSNBC were analyzed on the TV front. Digital journalism was represented by Politico, The Blaze, Breitbart News, BuzzFeed Politics, The Daily Caller and The Huffington Post...Kaj pa danes? CNN je v primerjavi z lanskim letom izgubil 26% svojega občinstva, MSNBC je izgubil 14%, Fox News je ostal na istem...piše v Hillu na: thehill.com/opinion/...news-based
anon-207617 sporočil: 6.899
[Gustl]

Ampak je treba razumet mindset privately and family owned businesses.

Najbolje to opiše pogovor, ki sem ga na vrhuncu zadnje krize imel z enim od Bonnierjev.
Tu na prvi bojni liniji smo krvaveli, rezali bolne in zdrave ude, da je telo preživelo...

Ko sem to omenil ta starmu Bonnierju, češ, tole je pa kar krvavo, mi mirno reče:

"Saj ni tako hudo, odplaknilo nam je samo dobrih 10% firme. V '90s je bilo res hudo pa se prej v '70s."
Saj to glih. Njemu je najbrz bolj od celega Casnika Finance pomembno to, ali je vnukec dal gol na fuzbal tekmi v osnovni soli. Ugledni aristokrat pa to :-)

Strani: 1