Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-340671 sporočil: 80
Zadnja sprememba: anon-340671 31.05.2019 12:04
Smiselno je porabiti davkoplačevalski denar za javni car sharing, ampak bi morali zgraditi v večjem obsegu, kjer bi lahko sistem uporabljala kar se da najširša množica ljudi...Gre za zares javni interes, ne pa nasedle naložbe v TEŠ6, grajanje drugega tira, kjer je interes za peščico podjetij, naložba pa bo kao poplačana v 30 letih...Za moje pojme bi morali prodati vse državne družbe, zategnit pas v javnem sektorju in izločit 20% agencij, ki delajo v prazno, razščistit dobavitelje v zdravstvu...In mislim, da bi se pojavilo več, kot 15 milijard čistega denarja, ki bi ga lahko vložilov v javni car sharing, prav tako bi uredili železnice za potnike, jih posodobili...To je javni interes, ki zadovolji kar se da širšo množico ljudi, in to je bistvo porabe davkoplačevalskega denarja...Da pa porabljamo denar neracionalno za katastrofalne stvari in da je javna mreža prevoza tako slaba, da si Slovenci življenja brez avtomobila praktično ne predstavljamo, je pa totalno zgrešena politika porabljanja javnega denarja...Še ena butalščina, vrtci so v osmovi plačljivi oziroma subvencionirani, visokošolstvo pa popolnoma brezplačno? Je to racionalna politika restribucije javnega denara? Vrtec plačjiv, ki je osnova vzgoje, medtem pa ko imamo za visokošolstvo denar, da se lahko vsi šolajo brezplačno?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2777381

Strani: 1

dz1975 sporočil: 2.264
Tako kot Autolib, ki je za 4,000 plastik fantastik jajčk rabil 60 mio subvencije letno oz. 11 eur na vsako izposojo? Super načrt...
Vsi prodajajo car sharing kot top shit, samo če bi bil res kaj vreden, bi se lahko uveljavil brez ogromnih subvencij.

Strani: 1