Zadnja sprememba: anon-340671 31.05.2019 12:04
Smiselno je porabiti davkoplačevalski denar za javni car sharing,
ampak bi morali zgraditi v večjem obsegu, kjer bi lahko sistem
uporabljala kar se da najširša množica ljudi...Gre za zares javni
interes, ne pa nasedle naložbe v TEŠ6, grajanje drugega tira, kjer
je interes za peščico podjetij, naložba pa bo kao poplačana v 30
letih...Za moje pojme bi morali prodati vse državne družbe,
zategnit pas v javnem sektorju in izločit 20% agencij, ki delajo v
prazno, razščistit dobavitelje v zdravstvu...In mislim, da bi se
pojavilo več, kot 15 milijard čistega denarja, ki bi ga lahko
vložilov v javni car sharing, prav tako bi uredili železnice za
potnike, jih posodobili...To je javni interes, ki zadovolji kar se
da širšo množico ljudi, in to je bistvo porabe davkoplačevalskega
denarja...Da pa porabljamo denar neracionalno za katastrofalne
stvari in da je javna mreža prevoza tako slaba, da si Slovenci
življenja brez avtomobila praktično ne predstavljamo, je pa totalno
zgrešena politika porabljanja javnega denarja...Še ena butalščina,
vrtci so v osmovi plačljivi oziroma subvencionirani, visokošolstvo
pa popolnoma brezplačno? Je to racionalna politika restribucije
javnega denara? Vrtec plačjiv, ki je osnova vzgoje, medtem pa ko
imamo za visokošolstvo denar, da se lahko vsi šolajo brezplačno?