Strani: 1

anon-340671 sporočil: 80
[#2777306] 30.05.19 19:46
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: anon-340671 30.05.2019 19:49
Tudi sam živim brez avta, kakšen mesec...Nimam sicer otrok, živim v centru, službo imam v centru...Torej pri življenju brez avtomobila je smiselno, da si lociran kar se da blizu vsakdanjim opravilom, kar služba definitvno je...Če si doma v centru mesta so prav tako druge stvari blizu...Če si zaželiš naravo so tukaj kolo in pa parki...Skratka štalca in pa služba čimbližje in nato niti avant2go, ki ga uporabljam ni drag, kot je zgoraj opisano ampak ugoden, saj ga potrebuješ morda 1 do 2 krat na teden...In s takim načinom s kombinacijo vseh prevozov prideš krepko pod 5 tisoč eurov...Je pa seveda potrebno kombinirat vse, avan2go, javni prevoz, taxi prevoz, kolo...Sem pa do spoznanja,da ne potrebujem avtomobila prišel tako, da ga zares malo uporabljam in ga sploh ne pogrešam...Pri avant2go pa še je super nekaj, zmeraj je parking priviligiran, tako v centru, kot v prodajalnih središčih:) Ko si bom pozimi zaželel odpeljati na smučarske počitnice pa si bom avtomobil izposodil...Cena najema cca 130 € za ves teden...:)
dz1975 sporočil: 2.264
[#2777314] 30.05.19 21:00
Odgovori   +    20
Alternative vedno so, vse je odvisno od tega kako človek ceni svoj čas. Sam zapravim cca 75 min dnevno za comute, lahko bi prihranil cca 2.000 eur letno in se poslužil javnega prevoza. Samo v tem premur bi bil comute vsaj 225 minut dnevno. V enem letu to znese 600 ur: moj čas je vreden več kot 3 eur/uro!
Upam da ne hodijo vsi samo enkrat ne leto od doma, kot zgornji komentator, tako da se najemi vozil hitro seštejejo: en izled na mesec pa dopust in je znesek hitro enak strošku lastnega vozila.
anon-340671 sporočil: 80
[#2777329] 30.05.19 23:36 · odgovor na: dz1975 (#2777314)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-340671 30.05.2019 23:42
Ne ne hodim samo enkrat. Kar veliko več od povprečja in obiščem tudi enkrat letno drugo celino za kakšen mesec dni...Cca. 3 mesce na leto sem pa skupaj od doma...Prav zato se mi lasništvo avtomobila še manj izplača...Ampak v večini primerov potujem z letalom in na destinaciji najamem avtomobil...Na smučanje pa se iz Slovenije odpravim z avtomobilom...S prevozom, ko sem pa doma pa ne izgubljam časa, saj sem najel pisarno zraven doma in imam cca. 2 minuti peš do le te...Še enkrat dom in pisarna, če sta v bližini privarčujeta čas in denar...Ampak Slovenci radi živijo v veliki hiši v Benediktu in se vsak dan vozijo v Maribor...Ob enem pa se pritožujejo kako malo so doma z družinami...
KDSKLADI02 sporočil: 124
[#2777330] 31.05.19 00:40 · odgovor na: anon-340671 (#2777306)
Odgovori   +    17
[natasasuh]

Pri avant2go je tako, da smo davkoplačevalci zgradili ta parkirišča, Zoki pa jih je za drobiž dal v najem privatnemu podjetju, kjer si sedaj nekateri "umivate" svojo okoljsko vest.


P.S: Avto je v neki meri luksuz. Kot konj v srednjem veku. Pomeni pa svobodo gibanja. Čeprav je bil konj v sred. veku precej težje dostopen kot danes povprečen avto. Definicija luksuza pač je, da je to nekaj, kar ni dostopno vsakomur. Kdor pač nima za avto naj gre na bus ali vlak.
Če verjameš, da ti prisluškujejo, daj na glavo alu folijo. Jaz s tem nimam problemov, pričakujem pa, da tudi drugi mene nehajo posiljevati z nekimi svojimi napol "praznimi" zgodbami, ki, ko začneš kopati malo globlje, ne pijejo vode. Upam, da so zgornji "okoljevarstveniki" tudi vegani. Pojeden burger ali jogurt po vseh študijah "škoduje" planetu precej bolj kot vožnja z avtom. In oboje je luksuz.
anon-340671 sporočil: 80
[#2777381] 31.05.19 11:52 · odgovor na: KDSKLADI02 (#2777330)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: anon-340671 31.05.2019 12:04
Smiselno je porabiti davkoplačevalski denar za javni car sharing, ampak bi morali zgraditi v večjem obsegu, kjer bi lahko sistem uporabljala kar se da najširša množica ljudi...Gre za zares javni interes, ne pa nasedle naložbe v TEŠ6, grajanje drugega tira, kjer je interes za peščico podjetij, naložba pa bo kao poplačana v 30 letih...Za moje pojme bi morali prodati vse državne družbe, zategnit pas v javnem sektorju in izločit 20% agencij, ki delajo v prazno, razščistit dobavitelje v zdravstvu...In mislim, da bi se pojavilo več, kot 15 milijard čistega denarja, ki bi ga lahko vložilov v javni car sharing, prav tako bi uredili železnice za potnike, jih posodobili...To je javni interes, ki zadovolji kar se da širšo množico ljudi, in to je bistvo porabe davkoplačevalskega denarja...Da pa porabljamo denar neracionalno za katastrofalne stvari in da je javna mreža prevoza tako slaba, da si Slovenci življenja brez avtomobila praktično ne predstavljamo, je pa totalno zgrešena politika porabljanja javnega denarja...Še ena butalščina, vrtci so v osmovi plačljivi oziroma subvencionirani, visokošolstvo pa popolnoma brezplačno? Je to racionalna politika restribucije javnega denara? Vrtec plačjiv, ki je osnova vzgoje, medtem pa ko imamo za visokošolstvo denar, da se lahko vsi šolajo brezplačno?
dz1975 sporočil: 2.264
[#2777391] 31.05.19 12:30 · odgovor na: anon-340671 (#2777381)
Odgovori   +    4
Tako kot Autolib, ki je za 4,000 plastik fantastik jajčk rabil 60 mio subvencije letno oz. 11 eur na vsako izposojo? Super načrt...
Vsi prodajajo car sharing kot top shit, samo če bi bil res kaj vreden, bi se lahko uveljavil brez ogromnih subvencij.
anon-340671 sporočil: 80
[#2777402] 31.05.19 13:53 · odgovor na: dz1975 (#2777391)
Odgovori   +    1
Se strinjam, lahko se naredi državni/občinski načrt, kjer se bo zagotovilo parkirišča po celotni Slovenijj, za koliko vozil skupno, lahko se naredi celotna mreža javnega car sharinga...Potem se pa naredi javni razpis, kamor se lahko prijavijo podjetja, ki oddajo svojo ponudbo...Tudi to je seveda mogoče...Na koncu bi imelo neizmerno veliko državljanov od tega finančno korist, za drugi tir pa seveda temu ni tako...
Nollem sporočil: 965
[#2777405] 31.05.19 14:10 · odgovor na: anon-340671 (#2777402)
Odgovori   +    3
[natasasuh]
Se strinjam, lahko se naredi državni/občinski načrt, kjer se bo zagotovilo parkirišča po celotni Slovenijj, za koliko vozil skupno, lahko se naredi celotna mreža javnega car sharinga...Potem se pa naredi javni razpis, kamor se lahko prijavijo podjetja, ki oddajo svojo ponudbo...Tudi to je seveda mogoče...Na koncu bi imelo neizmerno veliko državljanov od tega finančno korist, za drugi tir pa seveda temu ni tako...
a na Lavrici bo tudi karšering parklac? bi rabili ene 1000 avtičev, ali pa vsaj 500 za začetek. bom sporočil županu naj te kontaktira kako in kaj
anon-340671 sporočil: 80
[#2777476] 31.05.19 23:28 · odgovor na: Nollem (#2777405)
Odgovori   +    0
Ne razumem zakaj bi bilo potrebno na Lavrici toliko parkirišč?
Nollem sporočil: 965
[#2777854] 04.06.19 07:32 · odgovor na: anon-340671 (#2777476)
Odgovori   +    1
[natasasuh]
Ne razumem zakaj bi bilo potrebno na Lavrici toliko parkirišč?
ker gre toliko ljudi zjutraj v službo

Strani: 1