1 min
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
40 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
8 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
8 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Z avtom se mučimo, ker smo »komot«

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-514918 sporočil: 2.327
[Glavni forum] Tema: Z avtom se mučimo, ker smo »komot«
[#2777333] 31.05.19 05:39 · odgovor na: ognjenorezilo (#2777331)
Odgovori   +    4
Kdo rabi lasten avto? Le zakaj? Da ga bo sosed videl? Treba je računati tudi s tem, da so lahko tudi taki primeri, ko sosed večkrat vidi tisto, kamor se ga ženi vtika, avta pa sploh ne opazi. Z avtonomnim avtom je drugače. Pokličeš po mobiju, ko rabiš, pride in te pelje. Lahko da je mrha že v njem in leži na zadnjih sedežih. Ko si na cilju, avto sam išče naslednjo najbližjo stranko. Z mrho ali brez. V bistvu so avtonomna prevozna sredstva največja revolucija na tem področju od izuma kolesa naprej. To je taka razlika kot med klasično, deset let staro Nokio in sodobnim mobijem. Osnovna funkcija je ista, možnosti pa neprimerljive.

Seveda ne gre pri ponudbi samo za primer z mrho. Uporaba je lahko družinska, poslovna, zdravstvena, vojaška, itd. Kmalu bodo avtobusi, tovornjaki, vlaki in ladje povsem avtonomni in bodo vsi upravljani iz posebnih centrov, tako kot to dela NASA z raketami v Hustonu. Uporaba v mestu in na daljše relacije bo enakovredna.

Največji napredek bo v zdravstvu. Peacemaker bo recimo sam opozoril mobi naj pokliče najbližje prosto reševalno vozilo, ki bo samo poiskalo najbližjo zdravstveno oskrbo in jo pripravilo na prihod pacienta. In podobno. Seveda sedanjega modela zdravstvenega sistema ne bo več, saj bo namesto družinskega zdravnika v zdravstvenem domu računalnik, ki bo pacienta pregledal in ukrepal. Tiskalnik stvari pa bo pacientu naredil zdravilo samo zanj ali ga napotil naprej po sistemu.

To ni znanstvena fantastika. To je tukaj. Pisci znastvene fantastike so že zdavnaj obupali nad nerealnim, ker to hitreje postaja realno, kot oni o njem lahko pišejo kot o nerealno realnem.

V Sloveniji politični modeli res že 30. let predstavljajo težavo, amapk svila z vzhoda uredi vse. Če se ji ne pokoravaš, ti tako ali drugače, na fini način, zadrgne vrat. In tega se bodo gotovo pravočasno ustrašili.

Kako pa veš, da te Amerika danes ne kontrolira še bolj, kot bi te Kitajci. Kitajci ničesar ne skrivajo in niso kake kučanovske mevže ali bebci. Kitajci javno povejo, kakšen sistem imajo. "Najboljše" ameriške univerze pa so 70 let trdile, ravno obratno, da takšen sistem, kot ga imajo danes Kitajci sploh ni možen in da je možno samo njihovo (ameriško) nategovanje s svobodo in podobnimi jajci, kjer se s pomočjo letalonosilk postavi in vzdržuje lokalno garnituro in jebe vse ostale, da se povrne strošek "investicije".

Največji hec je v tem, da so si tako superkonkurenco Američani ustvarili sami, kar Trump pravilno ugotavlja. Kitajci so tehnološko prehiteli Ameriko in zraven zgradili še ogromno supermoderno infrastrukturo. Kitajci v tem tenutku gradijo 26 podzemskih železnic v 26. novih velemestih, v New Yorku pa je problem obnoviti en kilometer sto let starega metroja. Da ne govorimo o kitajskem kapitalu v ameriških državnih obveznicah. Tako, da po mojem, bi Trump najbolje naredil, da po koncu mandata pride z Melanijo živet v Slovenijo. Naslednji mandat bo gotovo vsaj 10 krat bolj naporen kot je tale. Za kogar koli. Samo v enem primeru bi pa bilo bolje, da Trump ostane predsednik, in sicer, če bi imela na oblast priti una, ki rada vidi, da njen mož mladim puncam med noge vtika kubanske smotke.

Uriah Heep.