Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.625
[bc123a]
> [Gustl]
> Postavljam se v vlogo 95% populacije, do katerih imajo slovenske banke vzpostavljene kanale, da jim povedo za novo rešitev, ki jim bo olajšala življenje.

Jah, to je bilo tako. Jaz sem moji ze zdavnaj pomagal registrirati se, ampak ni naredila avtentikacije dokler ni dobila od NLB dopisa "pozdravljeni, vas smo uvrstili v PREMIUM paket" in jo je v luft vrglo, ker tistih storitev sploh ne rabi. Sedaj bo sla na najbolj cheap paket in N26 za ostalo.
No, sedaj pa poglej, kaj vse je bilo potrebno:
- osebni referral od bližnje osebe
- privatni onboarding od bližnje osebe
- močan trigger od lokalne banke, ki je sprožil afekt.

Ze ce bi bil vrstni red zamenjan, najprej trigger in potem referral in onboarding, morda ne bi delovalo, ker bi afekt spustil. Tako je bila rešitev ze pripravljena.


Ni ravno enostavno scalable :)

Zato pa toliko povsem dobrih produktov in storitev ne uspe in se adopterji čudijo, zakaj ne.

Ker ljudje smo super lena bitja.