45 min
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
2 uri
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 2
2 uri
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
6 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
6 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
7 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
8 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
9 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
20 ur
Najbolj brani članki danes
21 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
22 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
23 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
23 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 5
23 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
23 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 dan
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
Subvencije za EV so zapravljanje proračunskega denarja in bi morale biti usmerjena na področja, ki bi Sloveniji in okolju lahko prinesla bistveno več. Poglejmo primer iz začetka 2009.

Takrat sva s takratnim predsednikom avtomobilskega grozda Dušan Bušen-om uspešno prepričala vlado RS, da je denar šel namesto za EV (In s tem v podporo tujih proizvajalcev) za podporo slovenski slovenski avtomobilski industriji in njenim projektom za zmanjševanje C02. Rezeltat je bil izjemen. Revitalizacije industrije, ki Sloveniji prinaša več kot 4 milijarde Eurov letno.

Kaj so še drugi razlogi proti subvencioniranju? Z subvencioniranjem EV subvencioniramo predvsem bogatejši del populacije, ki si na tak način kupuje svoj 2. ali 3. avto. Za večino slovencev je EV predrag in preveč nefunkcionalen, da bi ga kupili.

Bistveno več bi za elektro mobilnost naredili, če bi ta denar vložili v gradnjo javnih električnih postaj. Še več pa, če bi šel za gradnjo zelenih virov energije , predvsem hidro-elektrarn na Srednji Savi. Te, 90% lahko zgradimo z lastnimi industrijskimi kapacitetami. S tem bi zagotovili bistveno večji narodnogospodarski multiplikator kot pa ga z direktnim subvencioniranjem EV.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2776744

Strani: 1

anon-299030 sporočil: 1.227
V celoti podpiram ta komentar. Kje je smisel subvencij za el. abvtomobil? Čeprav po nekaterih podatkih naj bi prehod vseh vozil na el. doprinesel komaj 0,4 % k boljšemu ozračju (bržkone upoštevaje celotno verigo proizvodnje, vključno z Accu!).

In če ena smrt v prometu stane 1 miljon €, zakaj raje ni subvencij za avte z več varnostnimi sistemi? To bi bilo bolj logično, kot pa el. eksotika, ki ne bo preživela razen v garažah "trendovskih" ljudi?. Kaj kažejo podatki o Tesli? Ti "viličarji" za prevoz ljudi potrošnikov sploh ne zanimajo več toliko. Sa ne omenjam davkov: pri tek. gorivih so trošarine, pri el. jih še ni. Ko bodo (ker bodo morale biti sicer bodo proračuni prazni!) bo sta nakup in uporaba v primerjavi s klasiko višja.

Da časa polnjenja baterij sploh ne omenjam!

Strani: 1