Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.918
Zadnja sprememba: najobj 26.05.2019 20:08
[vickibedi]
> [najobj]
> > > > Nekoč sem leta avto redno servisiral na pooblaščenem servisu in razen standardnega paketa (menjava olja , čiščenje ali menjava filtrov..) niso naredili nič. Rebrasti jermen počil, aspuh skoraj odpadel, zavore so tudi že skoraj nehale delovati, pa niso na rednem servisu nič opazili. Ja, predlagali pa so mi, da zamenjajo metlico zadnjega brisalca za 25 EUR :))
>
> > > ... čuj, kaj si ti imel 30 letno garancijo, da si se ob razpadlem avtu še vedno bal, da je s servisiranjem na nepooblaščenem servisu ne bi izgubil ? ... khmm, samo vprašam ...
> > >
> > > P.S.: dokler je garancija, je pač treba potrpeti, če brezveze nočeš imeti še večje pizdarije, kot je pokvarjen avto ...
> > Lenoba, vsakih 20 tisolčajkov sem avto pač vedno pripeljal na isti servis... (pa ena dobra bejba je delala na sprejemu :)
> ... evo, temu se reče komparativna prednost par excellence ...
>
> P.S.: ker že nekaj cajta ponavlja isto glupost, ne razumem, da Simona ne razume, da so pooblaščeni servisi zato, ker so proizvajalci avtomobilov serviserje najprej izobrazili in potem pooblastili, da popravljajo njihove avtomobile, da je v času garancije zaradi neznanja "garažnih" mehanikov čimmanj nepotrebnih okvar, ki pa so v času garancije itak redke, sicer popravila ne bi plačal proizvajalec avtomobila ... no, in če svojo komparativno prednost (= znanje) pooblaščeni servisi izkoriščajo z dražjimi storitvami, je to v vsakem podjetništvu najbolj normalna stvar na svetu, česar pa stručkoti za podjetništvo in prosti trg tukaj na Financah očitno ne razumejo glih najbolj ... evo, in ko garancija poteče - na lastno odgovornost lahko že prej - si na prostem trgu vsak lastnik avtomobila izbere serviserja, ki mu ne glede na ceno - kvaliteta je pomembna - storitve najbolj zaupa, kot si ti zaradi nekoliko drugačne komparativne prednosti najbolj zaupal serviserju, ki je bil čisto slučajno hkrati tudi pooblaščen ... aja, in ker nekateri na totem forumu za Simono ponavljate iste gluposti in trobite o neznanju pooblaščenih servisov, si lahko ziher, da bi proizvajalec svojo pooblastilo hitro razveljavil, če bi za isti avto v času garancije nekajkrat plačal popravilo za isto okvaro, če se že pooblaščenemu servisu ne bi zdelo glupo, da mora za isto okvaro nekajkrat šraufat brezplačno ...
Jebote, .., ko će ovo sve da čita.
Samo pravim da so serviserji eni mtfuckerji :)
www.youtube.com/watc...EE&index=4
... eh, pa nije ti to tviter, jebote ...

P.S.: preplačani bruseljski marsovci lahko sprejmejo karkoli, rad pa bi videl proizvajalca avtomobilov, ki bi garantiral brezhibnost svojega avtomobila po šraufanju sosedovega Franceljna, ki ima doma garažo in je včasih na fičkotu znal zamenjat svečke ... khmm, ker namreč to - OK, malo karikiram - govori Simona, ko tukaj na Financah vedno znova ponavlja isto bruseljsko glupost, ki je verjetno res napisana na papirju, v praksi pa je ne more in je noben normalen s tožbo proti proizvajalcu avtomobilov (= večinoma multinacionalke) niti ne bi probal uresničit, tudi če bi imel prav, pa nima ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2776533

Strani: 1

Micare sporočil: 1.582
Kako je s cenami in učinkom serviserjev v Italiji in Avstriji? So dražji od naših? Na balkanu se itak šravfa v šupi, ker so plače južnoevropske.
0430ABAKU sporočil: 1.781
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 28.05.2019 11:57
[najobj]
P.S.: preplačani bruseljski marsovci lahko sprejmejo karkoli, rad pa bi videl proizvajalca avtomobilov, ki bi garantiral brezhibnost svojega avtomobila po šraufanju sosedovega Franceljna, ki ima doma garažo in je včasih na fičkotu znal zamenjat svečke ... khmm, ker namreč to - OK, malo karikiram - govori Simona, ko tukaj na Financah vedno znova ponavlja isto bruseljsko glupost, ki je verjetno res napisana na papirju, v praksi pa je ne more in je noben normalen s tožbo proti proizvajalcu avtomobilov (= večinoma multinacionalke) niti ne bi probal uresničit, tudi če bi imel prav, pa nima ...
Kolikor je meni znano, je slovenski zastopnik za Hyundai že izgubil eno tako tožbo.
(ali pa samo dobil mastno odložbo s kaznijo od inšpektorja).

Niti ni fora, da mora proizvajalec jamčiti brezhibnost po posegu sosedovega Franceljna.
Fora je v tem, da je le obrnjeno dokazno breme. Če avto ne dela v redu v garancijskem obdobju, mora proizvajalec dokazati, da je to zaradi posega sosedovega Franceljna in ne, da je po defaultu krivo, ker nisi vozil k pooblaščencem.

V praksi to pomeni, da ti ne morejo zavrniti garancije pri menjalniku, če je Francelj šraufal samo motor, menjalnika se pa sploh ni pritaknil (in se ga ni bilo treba) in ne more biti kriv za to napako. Lahko ti jo zavrnejo za napako na motorju, vendar morajo oni dokazati, da je to NEPOSREDNO zaradi posega Franceljna.
Francelj pa itak mora tudi nositi odgovornost (garancijo) za svoje delo (kar načeloma pomeni, da je potrošnik pokrit ali z ene ali z druge strani).

Nenazadnje avtomobili še vedno niso raketna znanost, da bi se jih lahko pritikali samo posvečeni.
Čeprav Elon Musk pravi, da je rakete lažje delati kot avte :-)

Disclosure: Avtov ne servisiram pri pooblaščencih že več kot 20 let, ko sem jih nekoč imel poln kufer. Omembe vrednih problemov z uveljavljanjem garancije tudi še nisem imel.

Strani: 1