57 min
Kako visoke dividende bodo letos izplačale banke v Sloveniji?
1 ura
Cinkarna: Dividendo bomo predlagali, 17. maja bo znano, kolikšno 2
1 ura
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 9
1 ura
Dubaj: po besnem deževju in poplavah na cestah vlada prometni kaos, na letališču zastoji
2 uri
Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024
2 uri
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
3 ure
S kozmetiko nad vrste
3 ure
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 3
3 ure
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
4 ure
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 2
4 ure
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2) 1
4 ure
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
4 ure
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 2
4 ure
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 4
4 ure
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
4 ure
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
5 ur
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
5 ur
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
5 ur
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
5 ur
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.

Kako pa navdušenci razlagate ravnokar obnovljeno enotirno progo Maribor-Šentilj?
Predvsem proga še NI obnovljena. Obnovljen (skorajda, zaključna dela) je odsek Pesnica-Šentilj. Odsek Maribor-Pesnica je deloma v obnovi, objavljen je razpis za gradnjo novega tunela v Počehovi, viadukt čez Pesniško dolino pa menda še čaka na razpis, saj meni ni nič znanega. Je pa stara proga skozi tunel in nasip "zasilno" obnovljena in bo po novem voznem redu prekategorizirana na željen nivo D4. Se pa mudi, zapora Karavanškega tunela se neizprosno bliža.

Če te pa moti enotirnost samo to, trenutno je dogovor s severnimi sosedi, da se najprej uredi obstoječa proga, v prihodnosti pa zgradi dodaten tir, kakor je bilo že nekoč (pa ne ob odprtju Južne železnice!). Trenuten obseg prometa še ne zahteva nujne dvotirnosti..

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2776512

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[MarijanMacek]
Če te pa moti enotirnost samo to, trenutno je dogovor s severnimi sosedi, da se najprej uredi obstoječa proga, v prihodnosti pa zgradi dodaten tir, kakor je bilo že nekoč (pa ne ob odprtju Južne železnice!). Trenuten obseg prometa še ne zahteva nujne dvotirnosti..
Ni mi to jasno sploh. Obstaja kak zemljevid slovenskih železnic z prometom po posameznih relacijah, da bi lahko videl, kam zgine ta blazen tok iz Kopra proti Divači, da od Maribora do Gradca tečejo samo še kapljice?

Strani: 1