Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

MarijanMacek sporočil: 2.123
[Inside]
> [spiderman]
> Pri nas pa 1,5 mrd€ za 2.tir po katerem ne bo česa voziti?!?!?

Brez hkratne posodobitve Divača Ljubljana kjer je sedaj večji problem kot kp divaca in vsaj nekaj na postaji Ljubljana bo 2tir premalo izkoriščen.
Če sem prav obveščen, bodo do izgradnje 2TDK rešeni osnovni problemi na progi Divača-Ljubljana, to je dve novi napajalni postaji in nadgradnja signalizacije v smeri APB, kar bo povečalo propustno zmogljivost proge. Že s spremembami v napajanju voznega voda med Borovnico in Logatcom se je povečala gostota tovornih vlakov na omenjenem odseku, za več pa posodobljena signalizacija in nova napajalna postaja. Tivolski lok pa tudi počasi postaja stvarnost, lahko le upamo, da ne bo kakšnem državljan K spet sral naokoli. Sicer pa brez panike, končanje 2TDK ne pomeni, da se bo tisti trenutek promet podvojil!
Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2776490

Strani: 1

Inside sporočil: 1.642
[MarijanMacek]
> [Inside]
> > [spiderman]
> > Pri nas pa 1,5 mrd€ za 2.tir po katerem ne bo česa voziti?!?!?
>
> Brez hkratne posodobitve Divača Ljubljana kjer je sedaj večji problem kot kp divaca in vsaj nekaj na postaji Ljubljana bo 2tir premalo izkoriščen.

Če sem prav obveščen, bodo do izgradnje 2TDK rešeni osnovni problemi na progi Divača-Ljubljana, to je dve novi napajalni postaji in nadgradnja signalizacije v smeri APB, kar bo povečalo propustno zmogljivost proge. Že s spremembami v napajanju voznega voda med Borovnico in Logatcom se je povečala gostota tovornih vlakov na omenjenem odseku, za več pa posodobljena signalizacija in nova napajalna postaja. Tivolski lok pa tudi počasi postaja stvarnost, lahko le upamo, da ne bo kakšnem državljan K spet sral naokoli. Sicer pa brez panike, končanje 2TDK ne pomeni, da se bo tisti trenutek promet podvojil!
Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.
Ce bo tako bo za silo reseno. Samo pravim da so posodobili KP Divaca naredili APB, napajalne, postaje povecali kapaciteto, izvlecni tir itd torej resili nato pa razglasili preobremenjeno infrastrukturo, kar je nonsens saj je omejitveni odsek postal Divaca gornje lezece in verd borovnica, kjer je interval 15 minut. V tem casu so se pogoji na primorki se poslabsali po zledu poleg tega da je proga stalno starejsa. Poleg tega ti napajalne ne pomagajo ce novi prevoznik in nas vozita dolocene vlake z dizli. Ko bodo prisli novi vlaki za SZ pp bo naval na trase vecji od kapacitet.
jani1974 sporočil: 3.688
[MarijanMacek]
Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.
Kako pa navdušenci razlagate ravnokar obnovljeno enotirno progo Maribor-Šentilj?

Strani: 1