Strani: 1

spiderman sporočil: 1.741
[#2776420] 25.05.19 16:17
Odgovori   +    7
Pri nas pa 1,5 mrd€ za 2.tir po katerem ne bo česa voziti?!?!?
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2776426] 25.05.19 16:57 · odgovor na: spiderman (#2776420)
Odgovori   +    4
Spomenik neumnosti na oblasti.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2776432] 25.05.19 17:31 · odgovor na: FIN-454644 (#2776426)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
Spomenik neumnosti na oblasti.
na ebe si pa pozabil!
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2776445] 25.05.19 18:27 · odgovor na: anon-178149 (#2776432)
Odgovori   +    3
Na tebe pa tezko pozabim.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2776450] 25.05.19 18:59 · odgovor na: FIN-454644 (#2776445)
Odgovori   +    0
[FIN-454644]
Na tebe pa tezko pozabim.
Ne bi bilo slabo, če bo se večkrat spomnil!
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2776453] 25.05.19 19:16 · odgovor na: anon-178149 (#2776450)
Odgovori   +    3
Saj se vselej, ko kdo zagovarja kaj, cesar ni mogoce zagovarjati.
anon-476752 sporočil: 484
[#2776459] 25.05.19 19:44 · odgovor na: spiderman (#2776420)
Odgovori   +    0
To, kar so zgradili Hrvati, je brezveze. Lokacija sredi mesta, že obstoječi terminal ni zanimiv...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2776461] 25.05.19 19:51
Odgovori   +    1
Podobne težave z zobatimi železnicami imajo kot mi:

www.novilist.hr/Vije...astrukture
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2776467] 25.05.19 20:17 · odgovor na: anon-476752 (#2776459)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-178149 25.05.2019 20:28
[Macadamia]
To, kar so zgradili Hrvati, je brezveze. Lokacija sredi mesta, že obstoječi terminal ni zanimiv...

Ali kakor pravi en forumaš na www.novilist.hr/Vije...astrukture

Zoran Milosevic
i svo to ludilo za jedan brod tjedno na dva kontejnerska terminala u centru grada,
Sicer pa številke govore same po sebi. Podatki za leto 2017

Tri najveće sjevernojadranske luke u Kopru, Trstu i Rijeci imale su zajedno prošle godine oko 1,66 milijuna TEU-a kontejnerskog prometa i u prosjeku bilježe rast od približno 15 posto. Sve tri luke zabilježile su rekordne promete, a uvjerljivo najjača kontejnerska luka sjevernog Jadrana i dalje je ostao Kopar s 911.526 TEU-a, dok je na drugom mjestu talijanski Trst s oko 546.000 TEU-a. Riječka luka, koja je prvi put premašila brojku od 200.000, prošlu godinu zaključila je s prometom od 210.377 TEU-a.
Lani je Trst sicer precej dvignil promet na 626.000 TEU, Koper je obstal malce pod 1 M TEU, 988.499 TEU, Reka pa je pretovarorila 227.375 TEU. Se pravi Koper še vedno pretovori več kot 50% vseh kontejnerjev v teh 3 bližnjih lukah, tudi benetke niso kaj prida dobre, 626.250 TEU v letu 2018.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2776474] 25.05.19 21:14 · odgovor na: anon-178149 (#2776467)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [Macadamia]
> To, kar so zgradili Hrvati, je brezveze. Lokacija sredi mesta, že obstoječi terminal ni zanimiv...
Nekje je pisalo, da imajo v načrtu novo progo do terminala.
anon-476752 sporočil: 484
[#2776483] 25.05.19 23:10 · odgovor na: anon-317028 (#2776474)
Odgovori   +    2
Kaj jim to pomaga. Sem mnenja, da enostavno niso pripravljeni biti toliko profesionalni, da bi odvzeli promet ostalim. Železnice? A se spomnite nesreče vlaka pred splitom, ki so ga povzročili amaterji s špricanjem retardanta po tracnicah namesto pragovih... #lako čemo
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2776487] 26.05.19 06:20 · odgovor na: spiderman (#2776420)
Odgovori   +    1
[spiderman]
Pri nas pa 1,5 mrd€ za 2.tir po katerem ne bo česa voziti?!?!?
Brez hkratne posodobitve Divača Ljubljana kjer je sedaj večji problem kot kp divaca in vsaj nekaj na postaji Ljubljana bo 2tir premalo izkoriščen.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2776488] 26.05.19 06:24 · odgovor na: anon-178149 (#2776432)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [FIN-454644]
> Spomenik neumnosti na oblasti.

na ebe si pa pozabil!
Tako je za napake smo v tej državi krivi vsi. Kolektivna odgovornost velja, zato se kot posameznik nimaš česa bat. Ko dosežeš nivo je vse odprto.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2776490] 26.05.19 07:22 · odgovor na: anon-61428 (#2776487)
Odgovori   +    0
[Inside]
> [spiderman]
> Pri nas pa 1,5 mrd€ za 2.tir po katerem ne bo česa voziti?!?!?

Brez hkratne posodobitve Divača Ljubljana kjer je sedaj večji problem kot kp divaca in vsaj nekaj na postaji Ljubljana bo 2tir premalo izkoriščen.
Če sem prav obveščen, bodo do izgradnje 2TDK rešeni osnovni problemi na progi Divača-Ljubljana, to je dve novi napajalni postaji in nadgradnja signalizacije v smeri APB, kar bo povečalo propustno zmogljivost proge. Že s spremembami v napajanju voznega voda med Borovnico in Logatcom se je povečala gostota tovornih vlakov na omenjenem odseku, za več pa posodobljena signalizacija in nova napajalna postaja. Tivolski lok pa tudi počasi postaja stvarnost, lahko le upamo, da ne bo kakšnem državljan K spet sral naokoli. Sicer pa brez panike, končanje 2TDK ne pomeni, da se bo tisti trenutek promet podvojil!
Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.
anon-61428 sporočil: 4.493
[#2776492] 26.05.19 07:51 · odgovor na: anon-178149 (#2776490)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
> [Inside]
> > [spiderman]
> > Pri nas pa 1,5 mrd€ za 2.tir po katerem ne bo česa voziti?!?!?
>
> Brez hkratne posodobitve Divača Ljubljana kjer je sedaj večji problem kot kp divaca in vsaj nekaj na postaji Ljubljana bo 2tir premalo izkoriščen.

Če sem prav obveščen, bodo do izgradnje 2TDK rešeni osnovni problemi na progi Divača-Ljubljana, to je dve novi napajalni postaji in nadgradnja signalizacije v smeri APB, kar bo povečalo propustno zmogljivost proge. Že s spremembami v napajanju voznega voda med Borovnico in Logatcom se je povečala gostota tovornih vlakov na omenjenem odseku, za več pa posodobljena signalizacija in nova napajalna postaja. Tivolski lok pa tudi počasi postaja stvarnost, lahko le upamo, da ne bo kakšnem državljan K spet sral naokoli. Sicer pa brez panike, končanje 2TDK ne pomeni, da se bo tisti trenutek promet podvojil!
Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.
Ce bo tako bo za silo reseno. Samo pravim da so posodobili KP Divaca naredili APB, napajalne, postaje povecali kapaciteto, izvlecni tir itd torej resili nato pa razglasili preobremenjeno infrastrukturo, kar je nonsens saj je omejitveni odsek postal Divaca gornje lezece in verd borovnica, kjer je interval 15 minut. V tem casu so se pogoji na primorki se poslabsali po zledu poleg tega da je proga stalno starejsa. Poleg tega ti napajalne ne pomagajo ce novi prevoznik in nas vozita dolocene vlake z dizli. Ko bodo prisli novi vlaki za SZ pp bo naval na trase vecji od kapacitet.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2776499] 26.05.19 11:57 · odgovor na: anon-178149 (#2776490)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.
Kako pa navdušenci razlagate ravnokar obnovljeno enotirno progo Maribor-Šentilj?
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2776512] 26.05.19 15:02 · odgovor na: anon-154083 (#2776499)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> Sicer pa počakajmo, da se končajo nadvse nujna dela na progi ZM-Šentilj, ravnokar je bil izdan razpis za gradnjo tunela Počehova.

Kako pa navdušenci razlagate ravnokar obnovljeno enotirno progo Maribor-Šentilj?
Predvsem proga še NI obnovljena. Obnovljen (skorajda, zaključna dela) je odsek Pesnica-Šentilj. Odsek Maribor-Pesnica je deloma v obnovi, objavljen je razpis za gradnjo novega tunela v Počehovi, viadukt čez Pesniško dolino pa menda še čaka na razpis, saj meni ni nič znanega. Je pa stara proga skozi tunel in nasip "zasilno" obnovljena in bo po novem voznem redu prekategorizirana na željen nivo D4. Se pa mudi, zapora Karavanškega tunela se neizprosno bliža.

Če te pa moti enotirnost samo to, trenutno je dogovor s severnimi sosedi, da se najprej uredi obstoječa proga, v prihodnosti pa zgradi dodaten tir, kakor je bilo že nekoč (pa ne ob odprtju Južne železnice!). Trenuten obseg prometa še ne zahteva nujne dvotirnosti..
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2776513] 26.05.19 15:05 · odgovor na: anon-476752 (#2776483)
Odgovori   +    0
[Macadamia]
Kaj jim to pomaga. Sem mnenja, da enostavno niso pripravljeni biti toliko profesionalni, da bi odvzeli promet ostalim. Železnice? A se spomnite nesreče vlaka pred splitom, ki so ga povzročili amaterji s špricanjem retardanta po tracnicah namesto pragovih... #lako čemo
A ti veš, da Sž (Tovorni promet) združuje dva hrvaška vlaka v enega na mejni postaji Šapjane? To ti pove vse o železnicah na Hrvaškem.... O nižinski progi se pa govori že 50 let, pa še niso bili narejeni niti načrti, kljub penezom iz EU
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2776534] 26.05.19 20:15 · odgovor na: anon-178149 (#2776512)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Če te pa moti enotirnost samo to, trenutno je dogovor s severnimi sosedi, da se najprej uredi obstoječa proga, v prihodnosti pa zgradi dodaten tir, kakor je bilo že nekoč (pa ne ob odprtju Južne železnice!). Trenuten obseg prometa še ne zahteva nujne dvotirnosti..
Ni mi to jasno sploh. Obstaja kak zemljevid slovenskih železnic z prometom po posameznih relacijah, da bi lahko videl, kam zgine ta blazen tok iz Kopra proti Divači, da od Maribora do Gradca tečejo samo še kapljice?
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2776547] 26.05.19 21:36 · odgovor na: anon-154083 (#2776534)
Odgovori   +    0
[jani1974]
> [MarijanMacek]
> Če te pa moti enotirnost samo to, trenutno je dogovor s severnimi sosedi, da se najprej uredi obstoječa proga, v prihodnosti pa zgradi dodaten tir, kakor je bilo že nekoč (pa ne ob odprtju Južne železnice!). Trenuten obseg prometa še ne zahteva nujne dvotirnosti..

Ni mi to jasno sploh. Obstaja kak zemljevid slovenskih železnic z prometom po posameznih relacijah, da bi lahko videl, kam zgine ta blazen tok iz Kopra proti Divači, da od Maribora do Gradca tečejo samo še kapljice?
Nekaj ti bo pomagal pogled v www.slo-zeleznice.si...am-omrezja priloga 3A, Tehnični podatki o progah.

Kapljice, ki odpadejo na progo Mb-Šentilj so dokaj obilne, računska zmogljivost proge je 67 vlakov dnevno, izkoriščenost pa 82%, dnevno okoli 55 vlakov.

Za primerjavo

Kp-Di, 94 vlakov dnevno, izkoriščenost 102%, dnevno okoli 96 vlakov
Di-Lj, 153, 83% 127 (kritičen odsek Borovnica-Logatec)
Lj-Zm, 300, 51%, 153
Lj(Kr)-Je, 85, 91%, 77 (kritičen odsek Kr-Je
Je-meja, 85, 40%, 34
Ormož-Hodoš, 55, 64%, 35

Seveda so všteti tudi potniški, Di-Kp sta 2 dnevno, največ pa jih je med Lj in ZM, kakšnih 70-80 dnevno. Največ prometa iz Kopra nadaljuje pot v smeri Madžarske, Avstrije preko Maribora in preko Jesenic, no vsaj približno v tem vrstnem redu, tam so tudi najpomembnejši partnerji. Sicer pa ima LKp številne povezave, za kontejnerske vlake si poglej njihovo stran luka-kp.si/slo/zelez...e-povezave in boš približno ugotovil kam vozijo redni vlaki. (Opomba: jih je nekajkrat več kot v/iz Trsta. Kolikor je Trst slabši pri kontejnerjih, je močan na Ro/Ro prometu s Turčijo). Seveda pa so iz Kp tudi nekontejnerski vlaki, toda obseg bo težko poiskati, preveč prevoznikov.... in vozijo mnogokrat po potrebi.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2777133] 30.05.19 09:05 · odgovor na: anon-178149 (#2776547)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Kapljice, ki odpadejo na progo Mb-Šentilj so dokaj obilne, računska zmogljivost proge je 67 vlakov dnevno, izkoriščenost pa 82%, dnevno okoli 55 vlakov.

Za primerjavo

Kp-Di, 94 vlakov dnevno, izkoriščenost 102%, dnevno okoli 96 vlakov
Di-Lj, 153, 83% 127 (kritičen odsek Borovnica-Logatec)
Lj-Zm, 300, 51%, 153
Lj(Kr)-Je, 85, 91%, 77 (kritičen odsek Kr-Je
Je-meja, 85, 40%, 34
Ormož-Hodoš, 55, 64%, 35

Seveda so všteti tudi potniški, Di-Kp sta 2 dnevno, največ pa jih je med Lj in ZM, kakšnih 70-80 dnevno. Največ prometa iz Kopra nadaljuje pot v smeri Madžarske, Avstrije preko Maribora in preko Jesenic, no vsaj približno v tem vrstnem redu, tam so tudi najpomembnejši partnerji.
Ful zanimivi podatki.
Recimo, da enotirna proga do Kopra zmore 50% več kot enotirna do Šentilja. Izogibališča toliko prinesejo? Pa glede hitrosti je do Šentilja tudi možno samo počasno guncanje?
Pa da je 70-80 potniških vlakov od ZM do LJ, kar sploh ne verjamem.
Kaj od Jesenic do LJ je tudi toliko potniških, da je razlika do Jesenice-meja tako velika? Ali pa železarna toliko zaleže?
Pa Madžari so nekam šibki z 35 vlaki preko Hodoša?

Strani: 1