4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0430ABAKU sporočil: 1.780
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 25.05.2019 17:18
Moja ugotovitev je bila drugačna.
Dober samostojni serviser je praviloma skoraj vedno bil nekoč zaposlen pri nekem pooblaščencu.
Ker pa je bil dober (in pameten), se mu je zdelo neumno delati pri pooblaščencu za minimalca in je raje odnesel svoje tam pridobljeno znanje k sebi domov na s.p.

Tako ZDA kot tudi nekaj kasneje EU sta pa itak sprejeli zakonodajo, da mora proizvajalec na željo takih samostojnih serviserjev neodvisno prodajati tudi znanje, orodja in podatke za servisiranje svojih avtov. Ko sem bil nazadnje pri svojem garažniku, če mi bo servisiral novega hibrida, mi je odvrnil, da takoj še ne, čez pol leta bo pa že imel opravljen tečaj o tej zadevi in takrat se bova pa že lahko zmenila.

Iz zgornjega in iz izkušenj sem zato dobil občutek, da pri pooblaščencih ostanejo večji del le nesposobnjakoviči, ki niso sposobni niti dobro pošraufati avta, sploh pa ne, da bi sami poskrbeli zase in tako še naprej delajo pri pooblaščencih za minimalca.

Sicer je pa to čisto v skladu z našo folkloro. Kdor je sposoben, odnese znanje in pogosto tudi stranke in gre na svoje.
Naša zakonodaja je pa itak delavska in delodajalec tega zaposlenim nikakor ne more preprečiti. V ZDA bi te slekli do gat, če bi šel na svoje in se potem ukvarjal z istim poslom. Zaposleni tam nimajo nič. Vse znanje, izkušnje, intelektualna lastnina, (praktično skoraj celoten delavec) ... so last delodajalca.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2776430

Strani: 1

najobj sporočil: 31.910
[0430ABAKU]
Moja ugotovitev je bila drugačna.
Dober samostojni serviser je praviloma skoraj vedno bil nekoč zaposlen pri nekem pooblaščencu.

Ker pa je bil dober (in pameten), se mu je zdelo neumno delati pri pooblaščencu za minimalca in je raje odnesel svoje tam pridobljeno znanje k sebi domov na s.p.

Tako ZDA kot tudi nekaj kasneje EU sta pa itak sprejeli zakonodajo, da mora proizvajalec na željo takih samostojnih serviserjev neodvisno prodajati tudi znanje, orodja in podatke za servisiranje svojih avtov. Ko sem bil nazadnje pri svojem garažniku, če mi bo servisiral novega hibrida, mi je odvrnil, da takoj še ne, čez pol leta bo pa že imel opravljen tečaj o tej zadevi in takrat se bova pa že lahko zmenila.

Iz zgornjega in iz izkušenj sem zato dobil občutek, da pri pooblaščencih ostanejo večji del le nesposobnjakoviči, ki niso sposobni niti dobro pošraufati avta, sploh pa ne, da bi sami poskrbeli zase in tako še naprej delajo pri pooblaščencih za minimalca.

Sicer je pa to čisto v skladu z našo folkloro. Kdor je sposoben, odnese znanje in pogosto tudi stranke in gre na svoje.
Naša zakonodaja je pa itak delavska in delodajalec tega zaposlenim nikakor ne more preprečiti. V ZDA bi te slekli do gat, če bi šel na svoje in se potem ukvarjal z istim poslom. Zaposleni tam nimajo nič. Vse znanje, izkušnje, intelektualna lastnina, (praktično skoraj celoten delavec) ... so last delodajalca.
... čuj, saj ni važno, kaj kdo zna in kje je pripravljen delat, važno je pooblastilo od proizvajalca avtomobilov, ki po uspešno opravljenem izobraževanju serviserju dovoljuje popravljat njegove avtomobile, ker samo tako je proizvajalec pripravljen poravnati stroške popravila v garanciji ... no, in če bi bili pooblaščeni serviserji res tako nesposobni, kot je tvoj občutek, bi proizvajalec svoje pooblastilo hitro razveljavil, ker ni tako blesav, da bi za isti avto v času garancije nekajkrat plačal popravilo za isto okvaro, če se že pooblaščenemu servisu ne bi zdelo glupo, da mora za isto okvaro nekajkrat šraufat brezplačno ...

P.S.: tvoja ugotovitev ni drugačna, ker jaz niti slučajno ne mislim, da razen pooblaščenih serviserjev noben ne zna popravit tvojega avtomobila, noben proizvajalec pa ne bo garantiral, da ga bodo njegovi pooblaščeni serviserji brezplačno popravljali za tvojim "družinskim" serviserjem, če se bo tvoj avto v času garancije še enkrat pokvaril, ker ga jaz tudi ne bi in verjetno niti ti ne, če bo bil na njihovem mestu ... aja, o slovenski folklori se ne bom pogovarjal, ker to ni tema debate, ampak ker smo glih pri garancijah, ti garantiram, da je drugih sogovornikov na totem forumu več kot dovolj ...

Strani: 1