Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.918
Zadnja sprememba: najobj 25.05.2019 14:34
> > Nekoč sem leta avto redno servisiral na pooblaščenem servisu in razen standardnega paketa (menjava olja , čiščenje ali menjava filtrov..) niso naredili nič. Rebrasti jermen počil, aspuh skoraj odpadel, zavore so tudi že skoraj nehale delovati, pa niso na rednem servisu nič opazili. Ja, predlagali pa so mi, da zamenjajo metlico zadnjega brisalca za 25 EUR :))
> ... čuj, kaj si ti imel 30 letno garancijo, da si se ob razpadlem avtu še vedno bal, da je s servisiranjem na nepooblaščenem servisu ne bi izgubil ? ... khmm, samo vprašam ...
>
> P.S.: dokler je garancija, je pač treba potrpeti, če brezveze nočeš imeti še večje pizdarije, kot je pokvarjen avto ...
Lenoba, vsakih 20 tisolčajkov sem avto pač vedno pripeljal na isti servis... (pa ena dobra bejba je delala na sprejemu :)
... evo, temu se reče komparativna prednost par excellence ...

P.S.: ker že nekaj cajta ponavlja isto glupost, ne razumem, da Simona ne razume, da so pooblaščeni servisi zato, ker so proizvajalci avtomobilov serviserje najprej izobrazili in potem pooblastili, da popravljajo njihove avtomobile, da je v času garancije zaradi neznanja "garažnih" mehanikov čimmanj nepotrebnih okvar, ki pa so v času garancije itak redke, sicer popravila ne bi plačal proizvajalec avtomobila ... no, in če svojo komparativno prednost (= znanje) pooblaščeni servisi izkoriščajo z dražjimi storitvami, je to v vsakem podjetništvu najbolj normalna stvar na svetu, česar pa stručkoti za podjetništvo in prosti trg tukaj na Financah očitno ne razumejo glih najbolj ... evo, in ko garancija poteče - na lastno odgovornost lahko že prej - si na prostem trgu vsak lastnik avtomobila izbere serviserja, ki mu ne glede na ceno - kvaliteta je pomembna - storitve najbolj zaupa, kot si ti zaradi nekoliko drugačne komparativne prednosti najbolj zaupal serviserju, ki je bil čisto slučajno hkrati tudi pooblaščen ... aja, in ker nekateri na totem forumu za Simono ponavljate iste gluposti in trobite o neznanju pooblaščenih servisov, si lahko ziher, da bi proizvajalec svojo pooblastilo hitro razveljavil, če bi za isti avto v času garancije nekajkrat plačal popravilo za isto okvaro, če se že pooblaščenemu servisu ne bi zdelo glupo, da mora za isto okvaro nekajkrat šraufat brezplačno ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2776404

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[najobj]
> > > Nekoč sem leta avto redno servisiral na pooblaščenem servisu in razen standardnega paketa (menjava olja , čiščenje ali menjava filtrov..) niso naredili nič. Rebrasti jermen počil, aspuh skoraj odpadel, zavore so tudi že skoraj nehale delovati, pa niso na rednem servisu nič opazili. Ja, predlagali pa so mi, da zamenjajo metlico zadnjega brisalca za 25 EUR :))

> > ... čuj, kaj si ti imel 30 letno garancijo, da si se ob razpadlem avtu še vedno bal, da je s servisiranjem na nepooblaščenem servisu ne bi izgubil ? ... khmm, samo vprašam ...
> >
> > P.S.: dokler je garancija, je pač treba potrpeti, če brezveze nočeš imeti še večje pizdarije, kot je pokvarjen avto ...

> Lenoba, vsakih 20 tisolčajkov sem avto pač vedno pripeljal na isti servis... (pa ena dobra bejba je delala na sprejemu :)

... evo, temu se reče komparativna prednost par excellence ...

P.S.: ker že nekaj cajta ponavlja isto glupost, ne razumem, da Simona ne razume, da so pooblaščeni servisi zato, ker so proizvajalci avtomobilov serviserje najprej izobrazili in potem pooblastili, da popravljajo njihove avtomobile, da je v času garancije zaradi neznanja "garažnih" mehanikov čimmanj nepotrebnih okvar, ki pa so v času garancije itak redke, sicer popravila ne bi plačal proizvajalec avtomobila ... no, in če svojo komparativno prednost (= znanje) pooblaščeni servisi izkoriščajo z dražjimi storitvami, je to v vsakem podjetništvu najbolj normalna stvar na svetu, česar pa stručkoti za podjetništvo in prosti trg tukaj na Financah očitno ne razumejo glih najbolj ... evo, in ko garancija poteče - na lastno odgovornost lahko že prej - si na prostem trgu vsak lastnik avtomobila izbere serviserja, ki mu ne glede na ceno - kvaliteta je pomembna - storitve najbolj zaupa, kot si ti zaradi nekoliko drugačne komparativne prednosti najbolj zaupal serviserju, ki je bil čisto slučajno hkrati tudi pooblaščen ... aja, in ker nekateri na totem forumu za Simono ponavljate iste gluposti in trobite o neznanju pooblaščenih servisov, si lahko ziher, da bi proizvajalec svojo pooblastilo hitro razveljavil, če bi za isti avto v času garancije nekajkrat plačal popravilo za isto okvaro, če se že pooblaščenemu servisu ne bi zdelo glupo, da mora za isto okvaro nekajkrat šraufat brezplačno ...
Jebote, .., ko će ovo sve da čita.
Samo pravim da so serviserji eni mtfuckerji :)
www.youtube.com/watc...EE&index=4
0430ABAKU sporočil: 1.781
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 25.05.2019 17:18
Moja ugotovitev je bila drugačna.
Dober samostojni serviser je praviloma skoraj vedno bil nekoč zaposlen pri nekem pooblaščencu.
Ker pa je bil dober (in pameten), se mu je zdelo neumno delati pri pooblaščencu za minimalca in je raje odnesel svoje tam pridobljeno znanje k sebi domov na s.p.

Tako ZDA kot tudi nekaj kasneje EU sta pa itak sprejeli zakonodajo, da mora proizvajalec na željo takih samostojnih serviserjev neodvisno prodajati tudi znanje, orodja in podatke za servisiranje svojih avtov. Ko sem bil nazadnje pri svojem garažniku, če mi bo servisiral novega hibrida, mi je odvrnil, da takoj še ne, čez pol leta bo pa že imel opravljen tečaj o tej zadevi in takrat se bova pa že lahko zmenila.

Iz zgornjega in iz izkušenj sem zato dobil občutek, da pri pooblaščencih ostanejo večji del le nesposobnjakoviči, ki niso sposobni niti dobro pošraufati avta, sploh pa ne, da bi sami poskrbeli zase in tako še naprej delajo pri pooblaščencih za minimalca.

Sicer je pa to čisto v skladu z našo folkloro. Kdor je sposoben, odnese znanje in pogosto tudi stranke in gre na svoje.
Naša zakonodaja je pa itak delavska in delodajalec tega zaposlenim nikakor ne more preprečiti. V ZDA bi te slekli do gat, če bi šel na svoje in se potem ukvarjal z istim poslom. Zaposleni tam nimajo nič. Vse znanje, izkušnje, intelektualna lastnina, (praktično skoraj celoten delavec) ... so last delodajalca.

Strani: 1