Strani: 1

simona2 sporočil: 2.201
[#2776243] 24.05.19 12:09 · odgovor na: (#2776237)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: simona2 24.05.2019 12:11
ne mi naslednjič, zakaj se nič ne spremeni :)
še jaz znam kupit olje ..:) na avk je polno pripravnih fantov, k ga znajo še bolš :)
ni v redu, da furs onemogoča dostop na trg... ni v redu, da kdorkoli onemogoča dostop na trg.. ni simpl delat posla v slo... in naj se vidi, da ima avk nepooblaščeni servis..
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#2776244] 24.05.19 12:13 · odgovor na: (#2776237)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 24.05.2019 12:13
Čisto prav je, da se enkrat že razblini mit, da so edino pooblaščeni servisi res pooblaščeni.
Jaz se s temi zadevami jajcam že več kot 10 let.
Pooblaščenci za moj avto so namreč eni navadni šarlatani. Nazadnje, ko mi je crknil dpf, so mi predlagali, da ga preprosto vržejo ven in se pač vozim brez.
bc123a sporočil: 48.253
[#2776247] 24.05.19 12:29 · odgovor na: (#2776237)
Odgovori   +    5
[rename]
Nekdo mora olje znati poiskati (spet najcenejšo ponudbo?), zagotovo porabi nekaj svojega časa za to, po možnosti še kakšna kilometrina za dobavo. Ste kdaj sešteli tudi te stroške?
To je se posebej akutno ob pomanjkanju delovne sile. Zato sem se tudi jaz oglasil. Leta 2012 verjetno ni bilo problema. Sedaj bos pa tudi v privat firmi verjetno premislil, komu bos nalagal kaksno delo in ali ne bi malo vec outsourcal kot manj.
bc123a sporočil: 48.253
[#2776250] 24.05.19 12:45 · odgovor na: (#2776249)
Odgovori   +    1
[BigBrother13]
Normalno, ti servisi znajo zaračunt liter tud po 20,00eur. Na Olja.si pa več kot pol ceneje, 90eur prihranka. Pri kakih oljih za avtomatski menjalnik ali zavore pa so še večje razlike in to ob tem da oni kupijo ogromne količine, tako da njihove nabave cene morajo bit še kar nižje.

5 x Castrol EDGE Professional Longlife III 5W-30 1L
47,50€
1 x Castrol EDGE Professional Longlife III 5W-30 4L
37,60
pa gre za isto kvaliteto olja? mislim vsi vlacite okrog to Nutello, kaj pa recimo olje?

www.youtube.com/watc...m5ICqBIeOY
murje sporočil: 5.120
[#2776253] 24.05.19 12:53
Odgovori   +    3
VARUH KONKURENCE

Omenjeni bi poskrbel tudi za naš zavarovalniški trg, ko se med seboj zavarovalnice dogovarjajo za ceno zavarovanj, posebej je to prisotno zaradi predmetne zakonodaje pri dodatnem zdravstvenem zavarovanju, saj razpon zakonsko dovoljenih cen, sploh ne dovoljuje prepotrebne konkurence. Da o drugih področjih sploh ne kaže izgubljati besed.
MSterman sporočil: 24
[#2776255] 24.05.19 12:59 · odgovor na: (#2776246)
Odgovori   +    2
V glavnem se strinjam z vami, žal pa imajo tudi pooblaščeni servisi bolj skromno zalogo delov in je že tu treba čakati dlje, kot traja transport npr. iz Gradca.
najobj sporočil: 31.869
[#2776256] 24.05.19 13:08
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: najobj 24.05.2019 13:10
... Mi tudi olje nesemo s seboj, da je ceneje za davkoplačevalce," nam je izbiro serviserja na AVK razložil direktor Andrej Matvoz. ...

... ja, ker tebe seveda boli kurac, če ti zaradi servisiranja pri nepooblaščenem servisu proizvajalec avtomobila ne bo priznal garancije, ker bodo drago popravilo itak plačali davkoplačevalci ... khmm, in rad bi videl Simono na sodišču (verjetno) za človekove pravice s tožbo kontra npr. VW, ker ji niso priznali garancije, še raje pa bi vedel, kaj bo s svojim pokvarjenim avtom Simona delala do odločitve sodišča ...

P.S.: če me kaj res razpizdi, me s populističnimi jajcami razpizdijo džabalebaroši, kot je toti Andrej Matvoz, ki že celo svoje življenje - vidi se mu na ksihtu - s tujim kurcem maha po koprivah ...
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#2776265] 24.05.19 13:28 · odgovor na: (#2776246)
Odgovori   +    5
[rename]
Koliko bi se podaljšal čas, ko bi avto stal na servisu, čakajoč na rezervni del?
Moja osebna pretekla izkušnja pri okvari sklopke:

1. pooblaščeni servis mi je dal rok za dobavo rezervnega dela 1 teden. Vse skupaj do konca popravila pa 10 dni.
2. nepooblaščeni servis pa rok za dobavo 1 dan, čez 3 dni sem se pa že vozil.
bc123a sporočil: 48.253
[#2776276] 24.05.19 13:55 · odgovor na: (#2776269)
Odgovori   +    0
[rename]
Pa si morda vprašal, kako to, da lahko nepooblaščeni dobil prej sklopko, kot pooblaščeni?
Kaj pa, če ti je vgradil kaj starega, rabljeno sklopko, ki jo je ravno potegnil ven iz totalke?
Samo da dodam - meni vcasih vgradijo kaj rabljenega na mojo prosnjo, ampak to izrecno moram placati na roko, ne more iti preko racuna.

Zato ne razumem, kako lahko nekdo ne opazi, da so mu vgradili stari del. Razen ce itak placuje garaznemu mojstru na roko.
0513ANITO sporočil: 10.795
[#2776278] 24.05.19 14:08 · odgovor na: bc123a (#2776276)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [rename]
> Pa si morda vprašal, kako to, da lahko nepooblaščeni dobil prej sklopko, kot pooblaščeni?
> Kaj pa, če ti je vgradil kaj starega, rabljeno sklopko, ki jo je ravno potegnil ven iz totalke?

Samo da dodam - meni vcasih vgradijo kaj rabljenega na mojo prosnjo, ampak to izrecno moram placati na roko, ne more iti preko racuna.

Zato ne razumem, kako lahko nekdo ne opazi, da so mu vgradili stari del. Razen ce itak placuje garaznemu mojstru na roko.
Konkurenca pri rezervnih delih je ogromna....Delo pa tudi nekaj stane, tako, da si skoraj ne predstavljam šraufanja rabljenih rezervnih delov, tam kjer se porabi veliko časa za vgradnjo (in predhodno demontažo dela).

Sem imel zadnjič alternator v defektu...šel k znancu, ki se bavi tudi s trgovino z rezervnimi deli...mu povedal za koliko dobim NOV alternator na netu in on je pogledal, koliko pride obnovljen...Pa sem jaz za novega imal za cca 50€ boljšo ceno, kot on za obnovljenega...pa še starga moraš vrnit. Aja..original 100A, alterantiva 140A, proizvod pa Nemški (prva vgradnja pa Bosch).

Ja pa bilo potrebno najprej snet alternator, da se je določilo tip...po šasiji je preveč rizika, da si naročiš napačnega.

Torej...sam sem ga snel, kupil novega za 130€+DDV in si ga vgradil...porabil pa cca 2-3 ure časa vseskupaj. Avto zdaj vozi BP.
pobalin sporočil: 14.456
[#2776279] 24.05.19 14:18
Odgovori   +    8
Zberemo ponudbe in vedno izberemo najcenejšega ponudnika; če je najcenejši pooblaščeni, potem izberemo tega, če je najcenejši nepooblaščeni, izberemo tega. Zdaj imamo nepooblaščeni servis. Mi tudi olje nesemo s seboj, da je ceneje za davkoplačevalce," nam je izbiro serviserja na AVK razložil direktor Andrej Matvoz.
Podpiram! V pomanjkanju velikih in res pomembnih primerov varovanja konkurence v tej solzni dolini je tale populizem super. Da eni državni birokrati j€b€jo v glavo druge državne birokrate, medtem ko se razni furlani in še večji kalibri vsem režijo z jaht, je idealno za razkroj (pravne) države - tistega njenih delov, ki jih dolgoročno vsi najbolj rabimo.

Veste kaj, predlagam, da naslednjič tudi direktorje agencij, uprav in direkcij iščete na enak način: zahtevate mnimalne pogoje in se odločate na podlagi najnižje zahtevane plače. Ker bo nadebudna delovna sila pripravljena delat za manj denarja in brez službenega avta, bo tudi problem servisiranja odpadel.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2776282] 24.05.19 14:30 · odgovor na: 0430ABAKU (#2776244)
Odgovori   +    4
[0430ABAKU]
Čisto prav je, da se enkrat že razblini mit, da so edino pooblaščeni servisi res pooblaščeni.
Jaz se s temi zadevami jajcam že več kot 10 let.
Pooblaščenci za moj avto so namreč eni navadni šarlatani. Nazadnje, ko mi je crknil dpf, so mi predlagali, da ga preprosto vržejo ven in se pač vozim brez.
Nekoč sem leta avto redno servisiral na pooblaščenem servisu in razen standardnega paketa (menjava olja , čiščenje ali menjava filtrov..) niso naredili nič. Rebrasti jermen počil, aspuh skoraj odpadel, zavore so tudi že skoraj nehale delovati, pa niso na rednem servisu nič opazili. Ja, predlagali pa so mi, da zamenjajo metlico zadnjega brisalca za 25 EUR :))
najobj sporočil: 31.869
[#2776290] 24.05.19 14:48 · odgovor na: anon-204390 (#2776282)
Odgovori   +    1
[vickibedi]
> [0430ABAKU]
> Čisto prav je, da se enkrat že razblini mit, da so edino pooblaščeni servisi res pooblaščeni.
> Jaz se s temi zadevami jajcam že več kot 10 let.
> Pooblaščenci za moj avto so namreč eni navadni šarlatani. Nazadnje, ko mi je crknil dpf, so mi predlagali, da ga preprosto vržejo ven in se pač vozim brez.
Nekoč sem leta avto redno servisiral na pooblaščenem servisu in razen standardnega paketa (menjava olja , čiščenje ali menjava filtrov..) niso naredili nič. Rebrasti jermen počil, aspuh skoraj odpadel, zavore so tudi že skoraj nehale delovati, pa niso na rednem servisu nič opazili. Ja, predlagali pa so mi, da zamenjajo metlico zadnjega brisalca za 25 EUR :))
... čuj, kaj si ti imel 30 letno garancijo, da si se ob razpadlem avtu še vedno bal, da je s servisiranjem na nepooblaščenem servisu ne bi izgubil ? ... khmm, samo vprašam ...

P.S.: dokler je garancija, je pač treba potrpeti, če brezveze nočeš imeti še večje pizdarije, kot je pokvarjen avto ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2776291] 24.05.19 14:56 · odgovor na: najobj (#2776290)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [vickibedi]
> > [0430ABAKU]
> > Čisto prav je, da se enkrat že razblini mit, da so edino pooblaščeni servisi res pooblaščeni.
> > Jaz se s temi zadevami jajcam že več kot 10 let.
> > Pooblaščenci za moj avto so namreč eni navadni šarlatani. Nazadnje, ko mi je crknil dpf, so mi predlagali, da ga preprosto vržejo ven in se pač vozim brez.

> Nekoč sem leta avto redno servisiral na pooblaščenem servisu in razen standardnega paketa (menjava olja , čiščenje ali menjava filtrov..) niso naredili nič. Rebrasti jermen počil, aspuh skoraj odpadel, zavore so tudi že skoraj nehale delovati, pa niso na rednem servisu nič opazili. Ja, predlagali pa so mi, da zamenjajo metlico zadnjega brisalca za 25 EUR :))

... čuj, kaj si ti imel 30 letno garancijo, da si se ob razpadlem avtu še vedno bal, da je s servisiranjem na nepooblaščenem servisu ne bi izgubil ? ... khmm, samo vprašam ...

P.S.: dokler je garancija, je pač treba potrpeti, če brezveze nočeš imeti še večje pizdarije, kot je pokvarjen avto ...
Lenoba, vsakih 20 tisolčajkov sem avto pač vedno pripeljal na isti servis... (pa ena dobra bejba je delala na sprejemu :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2776297] 24.05.19 15:29 · odgovor na: pobalin (#2776279)
Odgovori   +    2
[pobalin]
> Zberemo ponudbe in vedno izberemo najcenejšega ponudnika; če je najcenejši pooblaščeni, potem izberemo tega, če je najcenejši nepooblaščeni, izberemo tega. Zdaj imamo nepooblaščeni servis. Mi tudi olje nesemo s seboj, da je ceneje za davkoplačevalce," nam je izbiro serviserja na AVK razložil direktor Andrej Matvoz.

Podpiram! V pomanjkanju velikih in res pomembnih primerov varovanja konkurence v tej solzni dolini je tale populizem super. Da eni državni birokrati j€b€jo v glavo druge državne birokrate, medtem ko se razni furlani in še večji kalibri vsem režijo z jaht, je idealno za razkroj (pravne) države
Tako.
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#2776299] 24.05.19 15:32 · odgovor na: (#2776269)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 24.05.2019 15:35
[rename]
> [0430ABAKU]
> > [rename]
> > Koliko bi se podaljšal čas, ko bi avto stal na servisu, čakajoč na rezervni del?
>
> Moja osebna pretekla izkušnja pri okvari sklopke:
>
> 1. pooblaščeni servis mi je dal rok za dobavo rezervnega dela 1 teden. Vse skupaj do konca popravila pa 10 dni.
> 2. nepooblaščeni servis pa rok za dobavo 1 dan, čez 3 dni sem se pa že vozil.

Super.
Pa si morda vprašal, kako to, da lahko nepooblaščeni dobil prej sklopko, kot pooblaščeni?
Kaj pa, če ti je vgradil kaj starega, rabljeno sklopko, ki jo je ravno potegnil ven iz totalke?

Da se razumemo - seveda so večji servisi tudi bolj togi (več ljudi, več organizacijskih lukenj), kot je garažni mojster, ki v eni roki drži šrafciger, v drugi pa mobitel, ampak prepričan sem, da ima vsaka medalja dve plati... in resnica je nekje vmes.
Sicer vem, da mi ni vgradil stare (sem bil prisoten ob nabavi).
Pa četudi. Nova je zdržala 100kkm, s tole se zdaj vozim že 150kkm in še dela.

Razlika v nabavi je bila, da je pooblaščenec čakal na originalni (z njihovim logotipom) del iz centralnega skladišča.

Generik mi je vgradil generičen del iz lokalne štacune. Kot sva se menila, za moj avto itak samo 3 proizvajalci na svetu izdelujejo sklopke in za pooblaščence zadevo malo drugače poštempljajo in zapakirajo (z logotipi) ter lifrajo po svoji ločeni nabavni verigi.

Kot primer. Nekoč sem v kleti BTC kupil Thule prtljažnik in prodajalec mi je celo dal popust, ker na njem ni pisalo Thule ampak Mazda - pustimo zdaj ob strani, da sem jaz takrat slučajno imel mazdo :-)
pobalin sporočil: 14.456
[#2776327] 24.05.19 18:33 · odgovor na: bc123a (#2776250)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 24.05.2019 18:38
[bc123a]
pa gre za isto kvaliteto olja? mislim vsi vlacite okrog to Nutello, kaj pa recimo olje?
www.youtube.com/watc...m5ICqBIeOY
Ne samo motorno, tudi oljčno olje je lahko sumljivo. Meni novo je bilo tudi, da Vina Koper prodajajo oljčno olje.
Inšpektorji za varno hrano so v maloprodaji preverjali kakovost oljčnega olja. Njihove ugotovitve zbujajo skrb, saj je bila skoraj tretjina pregledanih vzorcev senzorično neskladna. Pet je bilo žarkih, pet pregretih in eden plesniv.
www.dnevnik.si/10428...ljcna-olja
Pojasnili so tudi, da so bile konec prejšnjega leta v Ljubljani vzorčene zadnje stekleničke oljčnega olja letnika 2017, v katerem je bila po senzorični oceni ugotovljena napaka morklja / pregreto (vonj po pregretem, usedlini ...), zaradi česar to olje spada v kategorijo deviško oljčno olje in ne v ekstra deviško oljčno olje.
www.primorske.si/pri...e-ne-pa-ek
najobj sporočil: 31.869
[#2776404] 25.05.19 14:31 · odgovor na: anon-204390 (#2776291)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 25.05.2019 14:34
> > Nekoč sem leta avto redno servisiral na pooblaščenem servisu in razen standardnega paketa (menjava olja , čiščenje ali menjava filtrov..) niso naredili nič. Rebrasti jermen počil, aspuh skoraj odpadel, zavore so tudi že skoraj nehale delovati, pa niso na rednem servisu nič opazili. Ja, predlagali pa so mi, da zamenjajo metlico zadnjega brisalca za 25 EUR :))
> ... čuj, kaj si ti imel 30 letno garancijo, da si se ob razpadlem avtu še vedno bal, da je s servisiranjem na nepooblaščenem servisu ne bi izgubil ? ... khmm, samo vprašam ...
>
> P.S.: dokler je garancija, je pač treba potrpeti, če brezveze nočeš imeti še večje pizdarije, kot je pokvarjen avto ...
Lenoba, vsakih 20 tisolčajkov sem avto pač vedno pripeljal na isti servis... (pa ena dobra bejba je delala na sprejemu :)
... evo, temu se reče komparativna prednost par excellence ...

P.S.: ker že nekaj cajta ponavlja isto glupost, ne razumem, da Simona ne razume, da so pooblaščeni servisi zato, ker so proizvajalci avtomobilov serviserje najprej izobrazili in potem pooblastili, da popravljajo njihove avtomobile, da je v času garancije zaradi neznanja "garažnih" mehanikov čimmanj nepotrebnih okvar, ki pa so v času garancije itak redke, sicer popravila ne bi plačal proizvajalec avtomobila ... no, in če svojo komparativno prednost (= znanje) pooblaščeni servisi izkoriščajo z dražjimi storitvami, je to v vsakem podjetništvu najbolj normalna stvar na svetu, česar pa stručkoti za podjetništvo in prosti trg tukaj na Financah očitno ne razumejo glih najbolj ... evo, in ko garancija poteče - na lastno odgovornost lahko že prej - si na prostem trgu vsak lastnik avtomobila izbere serviserja, ki mu ne glede na ceno - kvaliteta je pomembna - storitve najbolj zaupa, kot si ti zaradi nekoliko drugačne komparativne prednosti najbolj zaupal serviserju, ki je bil čisto slučajno hkrati tudi pooblaščen ... aja, in ker nekateri na totem forumu za Simono ponavljate iste gluposti in trobite o neznanju pooblaščenih servisov, si lahko ziher, da bi proizvajalec svojo pooblastilo hitro razveljavil, če bi za isti avto v času garancije nekajkrat plačal popravilo za isto okvaro, če se že pooblaščenemu servisu ne bi zdelo glupo, da mora za isto okvaro nekajkrat šraufat brezplačno ...
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2776418] 25.05.19 15:56 · odgovor na: najobj (#2776404)
Odgovori   +    0
[najobj]
> > > Nekoč sem leta avto redno servisiral na pooblaščenem servisu in razen standardnega paketa (menjava olja , čiščenje ali menjava filtrov..) niso naredili nič. Rebrasti jermen počil, aspuh skoraj odpadel, zavore so tudi že skoraj nehale delovati, pa niso na rednem servisu nič opazili. Ja, predlagali pa so mi, da zamenjajo metlico zadnjega brisalca za 25 EUR :))

> > ... čuj, kaj si ti imel 30 letno garancijo, da si se ob razpadlem avtu še vedno bal, da je s servisiranjem na nepooblaščenem servisu ne bi izgubil ? ... khmm, samo vprašam ...
> >
> > P.S.: dokler je garancija, je pač treba potrpeti, če brezveze nočeš imeti še večje pizdarije, kot je pokvarjen avto ...

> Lenoba, vsakih 20 tisolčajkov sem avto pač vedno pripeljal na isti servis... (pa ena dobra bejba je delala na sprejemu :)

... evo, temu se reče komparativna prednost par excellence ...

P.S.: ker že nekaj cajta ponavlja isto glupost, ne razumem, da Simona ne razume, da so pooblaščeni servisi zato, ker so proizvajalci avtomobilov serviserje najprej izobrazili in potem pooblastili, da popravljajo njihove avtomobile, da je v času garancije zaradi neznanja "garažnih" mehanikov čimmanj nepotrebnih okvar, ki pa so v času garancije itak redke, sicer popravila ne bi plačal proizvajalec avtomobila ... no, in če svojo komparativno prednost (= znanje) pooblaščeni servisi izkoriščajo z dražjimi storitvami, je to v vsakem podjetništvu najbolj normalna stvar na svetu, česar pa stručkoti za podjetništvo in prosti trg tukaj na Financah očitno ne razumejo glih najbolj ... evo, in ko garancija poteče - na lastno odgovornost lahko že prej - si na prostem trgu vsak lastnik avtomobila izbere serviserja, ki mu ne glede na ceno - kvaliteta je pomembna - storitve najbolj zaupa, kot si ti zaradi nekoliko drugačne komparativne prednosti najbolj zaupal serviserju, ki je bil čisto slučajno hkrati tudi pooblaščen ... aja, in ker nekateri na totem forumu za Simono ponavljate iste gluposti in trobite o neznanju pooblaščenih servisov, si lahko ziher, da bi proizvajalec svojo pooblastilo hitro razveljavil, če bi za isti avto v času garancije nekajkrat plačal popravilo za isto okvaro, če se že pooblaščenemu servisu ne bi zdelo glupo, da mora za isto okvaro nekajkrat šraufat brezplačno ...
Jebote, .., ko će ovo sve da čita.
Samo pravim da so serviserji eni mtfuckerji :)
www.youtube.com/watc...EE&index=4
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#2776430] 25.05.19 17:14 · odgovor na: najobj (#2776404)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 25.05.2019 17:18
Moja ugotovitev je bila drugačna.
Dober samostojni serviser je praviloma skoraj vedno bil nekoč zaposlen pri nekem pooblaščencu.
Ker pa je bil dober (in pameten), se mu je zdelo neumno delati pri pooblaščencu za minimalca in je raje odnesel svoje tam pridobljeno znanje k sebi domov na s.p.

Tako ZDA kot tudi nekaj kasneje EU sta pa itak sprejeli zakonodajo, da mora proizvajalec na željo takih samostojnih serviserjev neodvisno prodajati tudi znanje, orodja in podatke za servisiranje svojih avtov. Ko sem bil nazadnje pri svojem garažniku, če mi bo servisiral novega hibrida, mi je odvrnil, da takoj še ne, čez pol leta bo pa že imel opravljen tečaj o tej zadevi in takrat se bova pa že lahko zmenila.

Iz zgornjega in iz izkušenj sem zato dobil občutek, da pri pooblaščencih ostanejo večji del le nesposobnjakoviči, ki niso sposobni niti dobro pošraufati avta, sploh pa ne, da bi sami poskrbeli zase in tako še naprej delajo pri pooblaščencih za minimalca.

Sicer je pa to čisto v skladu z našo folkloro. Kdor je sposoben, odnese znanje in pogosto tudi stranke in gre na svoje.
Naša zakonodaja je pa itak delavska in delodajalec tega zaposlenim nikakor ne more preprečiti. V ZDA bi te slekli do gat, če bi šel na svoje in se potem ukvarjal z istim poslom. Zaposleni tam nimajo nič. Vse znanje, izkušnje, intelektualna lastnina, (praktično skoraj celoten delavec) ... so last delodajalca.
najobj sporočil: 31.869
[#2776533] 26.05.19 20:05 · odgovor na: anon-204390 (#2776418)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 26.05.2019 20:08
[vickibedi]
> [najobj]
> > > > Nekoč sem leta avto redno servisiral na pooblaščenem servisu in razen standardnega paketa (menjava olja , čiščenje ali menjava filtrov..) niso naredili nič. Rebrasti jermen počil, aspuh skoraj odpadel, zavore so tudi že skoraj nehale delovati, pa niso na rednem servisu nič opazili. Ja, predlagali pa so mi, da zamenjajo metlico zadnjega brisalca za 25 EUR :))
>
> > > ... čuj, kaj si ti imel 30 letno garancijo, da si se ob razpadlem avtu še vedno bal, da je s servisiranjem na nepooblaščenem servisu ne bi izgubil ? ... khmm, samo vprašam ...
> > >
> > > P.S.: dokler je garancija, je pač treba potrpeti, če brezveze nočeš imeti še večje pizdarije, kot je pokvarjen avto ...
> > Lenoba, vsakih 20 tisolčajkov sem avto pač vedno pripeljal na isti servis... (pa ena dobra bejba je delala na sprejemu :)
> ... evo, temu se reče komparativna prednost par excellence ...
>
> P.S.: ker že nekaj cajta ponavlja isto glupost, ne razumem, da Simona ne razume, da so pooblaščeni servisi zato, ker so proizvajalci avtomobilov serviserje najprej izobrazili in potem pooblastili, da popravljajo njihove avtomobile, da je v času garancije zaradi neznanja "garažnih" mehanikov čimmanj nepotrebnih okvar, ki pa so v času garancije itak redke, sicer popravila ne bi plačal proizvajalec avtomobila ... no, in če svojo komparativno prednost (= znanje) pooblaščeni servisi izkoriščajo z dražjimi storitvami, je to v vsakem podjetništvu najbolj normalna stvar na svetu, česar pa stručkoti za podjetništvo in prosti trg tukaj na Financah očitno ne razumejo glih najbolj ... evo, in ko garancija poteče - na lastno odgovornost lahko že prej - si na prostem trgu vsak lastnik avtomobila izbere serviserja, ki mu ne glede na ceno - kvaliteta je pomembna - storitve najbolj zaupa, kot si ti zaradi nekoliko drugačne komparativne prednosti najbolj zaupal serviserju, ki je bil čisto slučajno hkrati tudi pooblaščen ... aja, in ker nekateri na totem forumu za Simono ponavljate iste gluposti in trobite o neznanju pooblaščenih servisov, si lahko ziher, da bi proizvajalec svojo pooblastilo hitro razveljavil, če bi za isti avto v času garancije nekajkrat plačal popravilo za isto okvaro, če se že pooblaščenemu servisu ne bi zdelo glupo, da mora za isto okvaro nekajkrat šraufat brezplačno ...
Jebote, .., ko će ovo sve da čita.
Samo pravim da so serviserji eni mtfuckerji :)
www.youtube.com/watc...EE&index=4
... eh, pa nije ti to tviter, jebote ...

P.S.: preplačani bruseljski marsovci lahko sprejmejo karkoli, rad pa bi videl proizvajalca avtomobilov, ki bi garantiral brezhibnost svojega avtomobila po šraufanju sosedovega Franceljna, ki ima doma garažo in je včasih na fičkotu znal zamenjat svečke ... khmm, ker namreč to - OK, malo karikiram - govori Simona, ko tukaj na Financah vedno znova ponavlja isto bruseljsko glupost, ki je verjetno res napisana na papirju, v praksi pa je ne more in je noben normalen s tožbo proti proizvajalcu avtomobilov (= večinoma multinacionalke) niti ne bi probal uresničit, tudi če bi imel prav, pa nima ...
najobj sporočil: 31.869
[#2776535] 26.05.19 20:17 · odgovor na: 0430ABAKU (#2776430)
Odgovori   +    0
[0430ABAKU]
Moja ugotovitev je bila drugačna.
Dober samostojni serviser je praviloma skoraj vedno bil nekoč zaposlen pri nekem pooblaščencu.

Ker pa je bil dober (in pameten), se mu je zdelo neumno delati pri pooblaščencu za minimalca in je raje odnesel svoje tam pridobljeno znanje k sebi domov na s.p.

Tako ZDA kot tudi nekaj kasneje EU sta pa itak sprejeli zakonodajo, da mora proizvajalec na željo takih samostojnih serviserjev neodvisno prodajati tudi znanje, orodja in podatke za servisiranje svojih avtov. Ko sem bil nazadnje pri svojem garažniku, če mi bo servisiral novega hibrida, mi je odvrnil, da takoj še ne, čez pol leta bo pa že imel opravljen tečaj o tej zadevi in takrat se bova pa že lahko zmenila.

Iz zgornjega in iz izkušenj sem zato dobil občutek, da pri pooblaščencih ostanejo večji del le nesposobnjakoviči, ki niso sposobni niti dobro pošraufati avta, sploh pa ne, da bi sami poskrbeli zase in tako še naprej delajo pri pooblaščencih za minimalca.

Sicer je pa to čisto v skladu z našo folkloro. Kdor je sposoben, odnese znanje in pogosto tudi stranke in gre na svoje.
Naša zakonodaja je pa itak delavska in delodajalec tega zaposlenim nikakor ne more preprečiti. V ZDA bi te slekli do gat, če bi šel na svoje in se potem ukvarjal z istim poslom. Zaposleni tam nimajo nič. Vse znanje, izkušnje, intelektualna lastnina, (praktično skoraj celoten delavec) ... so last delodajalca.
... čuj, saj ni važno, kaj kdo zna in kje je pripravljen delat, važno je pooblastilo od proizvajalca avtomobilov, ki po uspešno opravljenem izobraževanju serviserju dovoljuje popravljat njegove avtomobile, ker samo tako je proizvajalec pripravljen poravnati stroške popravila v garanciji ... no, in če bi bili pooblaščeni serviserji res tako nesposobni, kot je tvoj občutek, bi proizvajalec svoje pooblastilo hitro razveljavil, ker ni tako blesav, da bi za isti avto v času garancije nekajkrat plačal popravilo za isto okvaro, če se že pooblaščenemu servisu ne bi zdelo glupo, da mora za isto okvaro nekajkrat šraufat brezplačno ...

P.S.: tvoja ugotovitev ni drugačna, ker jaz niti slučajno ne mislim, da razen pooblaščenih serviserjev noben ne zna popravit tvojega avtomobila, noben proizvajalec pa ne bo garantiral, da ga bodo njegovi pooblaščeni serviserji brezplačno popravljali za tvojim "družinskim" serviserjem, če se bo tvoj avto v času garancije še enkrat pokvaril, ker ga jaz tudi ne bi in verjetno niti ti ne, če bo bil na njihovem mestu ... aja, o slovenski folklori se ne bom pogovarjal, ker to ni tema debate, ampak ker smo glih pri garancijah, ti garantiram, da je drugih sogovornikov na totem forumu več kot dovolj ...
Micare sporočil: 1.582
[#2776536] 26.05.19 20:24 · odgovor na: najobj (#2776533)
Odgovori   +    0
Kako je s cenami in učinkom serviserjev v Italiji in Avstriji? So dražji od naših? Na balkanu se itak šravfa v šupi, ker so plače južnoevropske.
najobj sporočil: 31.869
[#2776539] 26.05.19 20:35 · odgovor na: Micare (#2776536)
Odgovori   +    0
[Micare]
Kako je s cenami in učinkom serviserjev v Italiji in Avstriji? So dražji od naših? Na balkanu se itak šravfa v šupi, ker so plače južnoevropske.
... čuj, pojma nimam, to je stvar proizvajalcev avtomobilov in pooblaščenih servisov ...
Micare sporočil: 1.582
[#2776545] 26.05.19 21:26 · odgovor na: najobj (#2776539)
Odgovori   +    0
Nekoč je italjianski mehanik računal 3 ure dela. Nabavil material. In bi komot računal ur. Je povedal, da lahko dnevno naračuna le 8 ur. Financarji, je rekel. Verjetno zaradi konkuence. Ali pa zelo vzgojne azni. Poglejte Avstice. Z kak zgodovinski pozrav ali simbol 4500 kazni. Tako se to dela.
0430ABAKU sporočil: 1.757
[#2776821] 28.05.19 11:51 · odgovor na: najobj (#2776533)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 0430ABAKU 28.05.2019 11:57
[najobj]
P.S.: preplačani bruseljski marsovci lahko sprejmejo karkoli, rad pa bi videl proizvajalca avtomobilov, ki bi garantiral brezhibnost svojega avtomobila po šraufanju sosedovega Franceljna, ki ima doma garažo in je včasih na fičkotu znal zamenjat svečke ... khmm, ker namreč to - OK, malo karikiram - govori Simona, ko tukaj na Financah vedno znova ponavlja isto bruseljsko glupost, ki je verjetno res napisana na papirju, v praksi pa je ne more in je noben normalen s tožbo proti proizvajalcu avtomobilov (= večinoma multinacionalke) niti ne bi probal uresničit, tudi če bi imel prav, pa nima ...
Kolikor je meni znano, je slovenski zastopnik za Hyundai že izgubil eno tako tožbo.
(ali pa samo dobil mastno odložbo s kaznijo od inšpektorja).

Niti ni fora, da mora proizvajalec jamčiti brezhibnost po posegu sosedovega Franceljna.
Fora je v tem, da je le obrnjeno dokazno breme. Če avto ne dela v redu v garancijskem obdobju, mora proizvajalec dokazati, da je to zaradi posega sosedovega Franceljna in ne, da je po defaultu krivo, ker nisi vozil k pooblaščencem.

V praksi to pomeni, da ti ne morejo zavrniti garancije pri menjalniku, če je Francelj šraufal samo motor, menjalnika se pa sploh ni pritaknil (in se ga ni bilo treba) in ne more biti kriv za to napako. Lahko ti jo zavrnejo za napako na motorju, vendar morajo oni dokazati, da je to NEPOSREDNO zaradi posega Franceljna.
Francelj pa itak mora tudi nositi odgovornost (garancijo) za svoje delo (kar načeloma pomeni, da je potrošnik pokrit ali z ene ali z druge strani).

Nenazadnje avtomobili še vedno niso raketna znanost, da bi se jih lahko pritikali samo posvečeni.
Čeprav Elon Musk pravi, da je rakete lažje delati kot avte :-)

Disclosure: Avtov ne servisiram pri pooblaščencih že več kot 20 let, ko sem jih nekoč imel poln kufer. Omembe vrednih problemov z uveljavljanjem garancije tudi še nisem imel.
najobj sporočil: 31.869
[#2776868] 28.05.19 14:30 · odgovor na: 0430ABAKU (#2776821)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 28.05.2019 14:34
[0430ABAKU]
> [najobj]
> P.S.: preplačani bruseljski marsovci lahko sprejmejo karkoli, rad pa bi videl proizvajalca avtomobilov, ki bi garantiral brezhibnost svojega avtomobila po šraufanju sosedovega Franceljna, ki ima doma garažo in je včasih na fičkotu znal zamenjat svečke ... khmm, ker namreč to - OK, malo karikiram - govori Simona, ko tukaj na Financah vedno znova ponavlja isto bruseljsko glupost, ki je verjetno res napisana na papirju, v praksi pa je ne more in je noben normalen s tožbo proti proizvajalcu avtomobilov (= večinoma multinacionalke) niti ne bi probal uresničit, tudi če bi imel prav, pa nima ...
Kolikor je meni znano, je slovenski zastopnik za Hyundai že izgubil eno tako tožbo.
(ali pa samo dobil mastno odložbo s kaznijo od inšpektorja).

Niti ni fora, da mora proizvajalec jamčiti brezhibnost po posegu sosedovega Franceljna.
Fora je v tem, da je le obrnjeno dokazno breme. Če avto ne dela v redu v garancijskem obdobju, mora proizvajalec dokazati, da je to zaradi posega sosedovega Franceljna in ne, da je po defaultu krivo, ker nisi vozil k pooblaščencem.

V praksi to pomeni, da ti ne morejo zavrniti garancije pri menjalniku, če je Francelj šraufal samo motor, menjalnika se pa sploh ni pritaknil (in se ga ni bilo treba) in ne more biti kriv za to napako. Lahko ti jo zavrnejo za napako na motorju, vendar morajo oni dokazati, da je to NEPOSREDNO zaradi posega Franceljna.
Francelj pa itak mora tudi nositi odgovornost (garancijo) za svoje delo (kar načeloma pomeni, da je potrošnik pokrit ali z ene ali z druge strani).

Nenazadnje avtomobili še vedno niso raketna znanost, da bi se jih lahko pritikali samo posvečeni.
Čeprav Elon Musk pravi, da je rakete lažje delati kot avte :-)

Disclosure: Avtov ne servisiram pri pooblaščencih že več kot 20 let, ko sem jih nekoč imel poln kufer. Omembe vrednih problemov z uveljavljanjem garancije tudi še nisem imel.
... OK, seveda mi je jasno, da avtomobili niso raketna znanost in da jih znajo popravit tudi neposvečeni, ampak kako naj proizvajalec dokaže, da je sosedov Francelj res šraufal samo tam, kjer je rekel, da je šraufal ... evo, in ker ne more dokazat, mora avto do konca garancije na vsak način brezplačno popravljat ...

P.S.: do zdaj sem imel srečo, da v času garancije nisem rabil hodit k mehanikom, vsekakor pa se glede na možne komplikacije ne bi zajebaval s sosedovimi Franceljni, ker avto rabim in se za nekaj evrov razlike v ceni niti približno nisem pripravljen nekaj let tožarit z multinacionalko, tudi če bi mi bila na koncu tožarjenja dobljena tožba zagotovljena ...

Strani: 1